בפירוט: תיקון עשה זאת בעצמך של תושבת המנוע עם איטום מאסטר אמיתי לאתר my.housecope.com.
שחזור כריות מנוע בשיטת עשה זאת בעצמך באמצעות פוליאוריטן במשקל.
דף יצירת קשר
ניסיתי את זה. נמשך 2 שבועות + גם רטט
ולדימיר דורושנקו תאנג trước
לאחר מכן נסה דבק זכוכית. השארתי על זה שנתיים.
Lasha Kekelidze 2 tháng trước
zdrstvuyte pomenyal padushki i nachilos vibracia padushki novie zakazival s ameriki radnie i poivilas vibracia chto skajite chto delat mnogie govoryat chto nada podojdat i vibracia uidot
Anders Hoel 4 thang trước
פוליאוריטן שונה, וזה עולה הרבה. בסטוגולם, אם מזמינים עם תרגומים לרובל בשיעור של 1 עד 5. 1 ק"ג של פוליאוריטן עולה בערך 5,000 רובל. לעזאזל פלסטיק יקר.
Anders Hoel 4 thang trước
בשוודיה, כמעט הפסיקו למכור חלקי חילוף לכל האגרטלים מלבד שדה התירס. יש צורך לחפש פוליאוריטן.
KZ_01 Baigutov 5 tháng trước
במקרה שבו קל יותר למצוא כרית אחרת מאותו סוג מאשר פולריטן))
שלום לכל העולם גלידה 7 tháng trước
ולדימיר מורוזוב 7 tháng trước
בדרך כלל, הכריות (תומכות) של המנוע ותיבת ההילוכים מוחלפות כאשר חדשים בהישג יד. אבל רעיון מצוין לכריות לשבת, אם הן לא נקרעו עדיין, אבל הגומי עייף ונפול. אני חושב שהתיקון הזה יספיק לשנה וחצי.
צהריים טובים, בבקשה תגיד לי באיזו צפיפות אתה צריך פוליאוריטן עבור כרית המנוע
ולדימיר דורושנקו Năm trước
dima onischuk לא התעמקתי בצפיפות של פוליאוריטן.
חווה קיבוצית, אבל כתופעה זמנית מתאימה.
קונסטנטין דנילוב Năm trước
הקפד להסיר שומנים מהגומי ולתייק אותו.
קונסטנטין דנילוב Năm trước
אין רטט, ואחרי האיטום אתה צריך לחכות 2 ימים.
![]() |
סרטון (לחץ להפעלה). |
קונסטנטין דנילוב Năm trước
תודה! מייבש שיער בלבד, אין להמיס את הפוליאוריתן במיכל
קונסטנטין דנילוב Năm trước
תודה! מייבש שיער בלבד, אין להמיס את הפוליאוריתן במיכל
איפה מוכרים את המוטות האלה?
נהדר! מה שאני צריך תודה)
טוני ארבע אצבעות Năm trước
ורטט מזוין מסופק לך
ולדימיר דורושנקו Năm trước
+ טוני ארבע אצבעות כנראה מהפעם הראשונה לא ברור איך הוא כתב את זה. אוקיי, אני אחזור. אני נוהג חצי שנה עם כרית כזו והכל בסדר וללא רעידות ולפני זה נהגתי בוולוו באותו עיצוב ולא היו בעיות.
טוני ארבע אצבעות Năm trước
מה לנסות. חללים לא עושים את זה סתם. ניסיתי להכניס צינור חמצן.
ולדימיר דורושנקו Năm trước
ובכן, כן, כמובן)))) אני נוהג חצי שנה ולא ברור אם המנוע פועל בכלל או לא בתא הנוסעים))) אפשר להבין רק לפי החץ של מד טכומטר. ולפני שאתה מפליץ משהו, נסה אותו קודם.
אלכסנדר איבנוב Năm trước
הייתי רוצה סרטון שמתעד את פעולת המנוע עם כרית כזו. האם הרעידות מתגברות?
יש גם איטום זכוכית פוליאוריטן, אנסה למרוח אותו בלחץ על ידי סגירת הכרית בצדדים
קניתי אותו בשוק הרכב, מילאתי את הכרית. שפכתי רק את החצי התחתון לגמרי, מכיוון שהפוליאוריתן מעט רך יותר לאורך החוף. הרטט נעלם, אני אצפה בהפרדה בקיץ. אגב, זה מדביק נעליים בצורה מושלמת.
+ ולדימיר דורושנקו ואיפה לקנות פוליאוריטן כזה ??
אני מסכים, הוא נונו לכמה ימים
ולדימיר דורושנקו Năm trước
יש איתו ניואנס אחד. הוא מתייבש במשך מספר ימים. בדרך זו, החזרתי את הכרית בוולוו.
Petr Ovsyannikov 2 năm trước
כמה זמן השארת על הכרית הזו?
ולדימיר דורושנקו 2 năm trước
על זה שבסרטון אני הולך רק לשבוע, אבל באותו אופן שיקמתי את כרית ההילוכים האוטומטית בוולוו. במשך שנה לא קרה לה כלום.
סעיף זה מיועד אך ורק לדיווחים על תיקונים שבוצעו באופן עצמאי (או לא עצמאי) וכדומה, וכן לדיון ותוספות בהם.
כל הנושאים שנוצרו בעבר עם שאלות הועברו לסעיף "שירות ו. "
ערכות נושא שזה עתה נוצרו אינן תואמות את הפרופיל של הסעיף "תיקון. "ימחק. הזהר.
קבוצה: משתמשים
הודעות: 395
הרשמה: 17.9.2008
העיר: טמבוב
אוטומטי: מאזדה דמיו (2002-2007)
מין זכר
הודה: 13 פעמים
קבוצה: משתמשים
הודעות: 1951
הרשמה: 2.9.2008
העיר: מוסקבה
אוטומטי: מאזדה דמיו (2002-2007)
מין זכר
הודה: 42 פעמים
כל זה טוב חבר'ה, אבל.
אבל זה טוב רק זמנית.
אני חושב שבגלל הרטט החזק וכוח המשיכה של המנוע, הפיתול הזה לא יעמוד בשלב מסוים ויאכזב אותך חלילה אוף אוף אוף
וההשלכות לא יהיו משמחות
DY3W 1,3L CASUAL צבע 24V
גוף ניסאן קיוב BZ11 2008
קבוצה: משתמשים
פוסטים: 8
הרשמה: 15.7.2009
העיר: אולן-אודה
אוטומטי: אַחֵר
קיבל תודה: 0 פעמים
קבוצה: משתמשים
הודעות: 101
הרשמה: 9.2.2009
העיר: נובוסיבירסק
אוטומטי: מאזדה דמיו (2002-2007)
מין זכר
קיבל תודה: פעם אחת
כאופציה זמנית, למה לא! אנשים צריכים לנהוג, אז לדעתי זה סביר, או לפחות הרבה יותר חכם מלנהוג על כרית שבורה עם רטט פרוע על הגוף.
האדם שלנו תמיד ימצא דרך לצאת מכל מצב.
באופן כללי, כמובן, ברגע שהכרית זרמה, צריך להזמין אותה מיד ולא לחכות עד שהיא תיקרע לגזרים.
החלפת ניסיון בתפעול, תחזוקה ותיקון רכב...
kom-777 יום ו', 04 ביולי 2014, 12:18
וודיליך שבת, 5 ביולי 2014, 22:00
ותיק תנועת וודיליץ' הודעות: 5652 תודות: 179 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שישי, 04 בנובמבר 2011 איפה: משם אוטו: איירבוס A380-800
- אֲתַר
vorobey-ru שבת, 5 ביולי 2014, 22:40
Pichalka, אבל זה שטויות.. כמעט כל המכוניות המודרניות עם תומך הידראולי כונן.
ושינויים כאלה הם חווה קולקטיבית מעוררת רחמים. האם זה הגיוני לקנות רכב זר אם אתה לא יכול להחזיק אותו? קנה ז'יגולי, לך ותתקן אותו תמורת אגורה.
vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודות: 78 פריטים הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה
kom-777 יום ראשון, 06 ביולי 2014, 20:06
Pichalka, אבל זה שטויות.. כמעט כל המכוניות המודרניות עם תומך הידראולי כונן.
ושינויים כאלה הם חווה קולקטיבית מעוררת רחמים. האם זה הגיוני לקנות רכב זר אם אתה לא יכול להחזיק אותו? קנה ז'יגולי, לך ותתקן אותו תמורת אגורה.
vorobey-ru יום ראשון, 06 ביולי 2014, 21:05
נו-נו.. ישר היי מחשבה עיצובית.
של
אבל באופן כללי, זה מצחיק לראות איך שלשול מילולי מתחיל בתגובה לאמת על "החווה הקיבוצית" בכתובת שלך..
vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודות: 78 פריטים הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה
kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 03:36
kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 08:22
נו-נו.. ישר היי מחשבה עיצובית.
של
אבל באופן כללי, זה מצחיק לראות איך שלשול מילולי מתחיל בתגובה לאמת על "החווה הקיבוצית" בכתובת שלך..
ולדימיר199 שני, 7 ביולי 2014, 08:37
האם אתה רוצה לשטוף את המכונית שלך? שאל אותי נכון איך)))
ולדימיר199 מבול מטורף הודעות: 27577 תודות: 663 יחידות. הַרשָׁמָה: יום רביעי, 27 במאי 2009 איפה: מוסקבה אוטו: מאזדה 6 סדאן
vorobey-ru שני, 7 ביולי 2014, 12:47
שימו לב, דיברתי בצורה הוגנת על ה"חווה הקיבוצית" שלכם, ובתגובה התחלת לקלקל על היכולות המנטליות שלי. זו דוגמה מאוד חושפנית למי צריך לקנות כאן עבור מוח ולמי אין ויכוחים אחרים..
התרגול הראה שכריות סיניות, העשויות באיכות הרבה יותר טובה מהחווה הקיבוצית הנוכלת הזו, אך עשויות גם מחתיכת גומי אחת, אינן עומדות במשימה. לכן, זה לא הגיוני לשים חרא כזה על המכונית. ממש כמו לשים נרות ז'יגולי על מאזדה..
vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודות: 78 פריטים הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה
ולדימיר199 שני, 7 ביולי 2014, 13:52
האם אתה רוצה לשטוף את המכונית שלך? שאל אותי נכון איך)))
ולדימיר199 מבול מטורף הודעות: 27577 תודות: 663 יחידות. הַרשָׁמָה: יום רביעי, 27 במאי 2009 איפה: מוסקבה אוטו: מאזדה 6 סדאן
kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 18:32
שימו לב, דיברתי בצורה הוגנת על ה"חווה הקיבוצית" שלכם, ובתגובה התחלת לקלקל על היכולות המנטליות שלי. זו דוגמה מאוד חושפנית למי צריך לקנות כאן עבור מוח ולמי אין ויכוחים אחרים..
התרגול הראה שכריות סיניות, העשויות באיכות הרבה יותר טובה מהחווה הקיבוצית הנוכלת הזו, אך עשויות גם מחתיכת גומי אחת, אינן עומדות במשימה. לכן, זה לא הגיוני לשים חרא כזה על המכונית. ממש כמו לשים נרות ז'יגולי על מאזדה..
kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 18:37
vorobey-ru שני, 7 ביולי 2014, 18:38
עם מה אתה לא מסכים? האם אתה קורא בדרך כלל פוסטים של אחרים, או שאתה פשוט כותב בעצמך?
כתבתי בצורה ברורה שאין טעם לשים חרא כזה על האוטו בכלל. ... לא אומנות סינית, ולא חווה קיבוצית נוכלת עם כרית של ניבה.
vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודות: 78 פריטים הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה
וודיליך יום שני, 7 ביולי 2014, 22:30
ותיק תנועת וודיליץ' הודעות: 5652 תודות: 179 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שישי, 04 בנובמבר 2011 איפה: משם אוטו: איירבוס A380-800
- אֲתַר
kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 04:38
עם מה אתה לא מסכים? האם אתה קורא בדרך כלל פוסטים של אחרים, או שאתה פשוט כותב בעצמך?
כתבתי בצורה ברורה שאין טעם לשים חרא כזה על האוטו בכלל. ... לא אומנות סינית, ולא חווה קיבוצית נוכלת עם כרית של ניבה.
kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 04:51
kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 04:52
קוסטיה827 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 07:15
Kostya827 ותיק התנועה הודעות: 9772 תודות: 131 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שני, 22 באוגוסט 2011 איפה: חימקי
- ICQ
וודיליך יום שלישי, 8 ביולי 2014, 08:10
ותיק תנועת וודיליץ' הודעות: 5652 תודות: 179 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שישי, 04 בנובמבר 2011 איפה: משם אוטו: איירבוס A380-800
- אֲתַר
kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 08:58
ניסיתי את זה. נמשך 2 שבועות + גם רטט
לאחר מכן נסה דבק זכוכית. השארתי על זה שנתיים.
zdrstvuyte pomenyal padushki i nachilos vibracia padushki novie zakazival s ameriki radnie i poivilas vibracia chto skajite chto delat mnogie govoryat chto nada podojdat i vibracia uidot
פוליאוריטן שונה, וזה עולה הרבה. בסטוגולם, אם מזמינים עם תרגומים לרובל בשיעור של 1 עד 5. 1 ק"ג של פוליאוריטן עולה בערך 5,000 רובל. לעזאזל פלסטיק יקר.
בשוודיה, כמעט הפסיקו למכור חלקי חילוף לכל האגרטלים מלבד שדה התירס. יש צורך לחפש פוליאוריטן.
במקרה שבו קל יותר למצוא כרית אחרת מאותו סוג מאשר פולריטן))
בדרך כלל, הכריות (תומכות) של המנוע ותיבת ההילוכים מוחלפות כאשר חדשים בהישג יד. אבל רעיון מצוין לכריות לשבת, אם הן לא נקרעו עדיין, אבל הגומי עייף ונפול. אני חושב שהתיקון הזה יספיק לשנה וחצי.
צהריים טובים, בבקשה תגיד לי באיזו צפיפות אתה צריך פוליאוריטן עבור כרית המנוע
dima onischuk לא התעמקתי בצפיפות של פוליאוריטן.
חווה קיבוצית, אבל כתופעה זמנית מתאימה.
הקפד להסיר שומנים מהגומי ולתייק אותו.
אין רטט, ואחרי האיטום אתה צריך לחכות 2 ימים.
תודה! מייבש שיער בלבד, אין להמיס את הפוליאוריתן במיכל
תודה! מייבש שיער בלבד, אין להמיס את הפוליאוריתן במיכל
איפה מוכרים את המוטות האלה?
נהדר! מה שאני צריך תודה)
ורטט מזוין מסופק לך
+ טוני ארבע אצבעות כנראה מהפעם הראשונה לא ברור איך הוא כתב את זה. אוקיי, אני אחזור. אני נוהג חצי שנה עם כרית כזו והכל בסדר וללא רעידות ולפני זה נהגתי בוולוו באותו עיצוב ולא היו בעיות.
מה לנסות. חללים לא עושים את זה סתם. ניסיתי להכניס צינור חמצן.
ובכן, כן, כמובן)))) אני נוהג חצי שנה ולא ברור אם המנוע פועל בכלל או לא בתא הנוסעים))) אפשר להבין רק לפי החץ של מד טכומטר. ולפני שאתה מפליץ משהו, נסה אותו קודם.
הייתי רוצה סרטון שמתעד את פעולת המנוע עם כרית כזו. האם הרעידות מתגברות?
יש גם איטום זכוכית פוליאוריטן, אנסה למרוח אותו בלחץ על ידי סגירת הכרית בצדדים
קניתי אותו בשוק הרכב, מילאתי את הכרית. שפכתי רק את החצי התחתון לגמרי, מכיוון שהפוליאוריתן מעט רך יותר לאורך החוף. הרטט נעלם, אני אצפה בהפרדה בקיץ. אגב, זה מדביק נעליים בצורה מושלמת.
+ ולדימיר דורושנקו ואיפה לקנות פוליאוריטן כזה ??
אני מסכים, הוא נונו לכמה ימים
יש איתו ניואנס אחד. הוא מתייבש במשך מספר ימים. בדרך זו, החזרתי את הכרית בוולוו.
כמה זמן השארת על הכרית הזו?
על זה שבסרטון אני הולך רק לשבוע, אבל באותו אופן שיקמתי את כרית ההילוכים האוטומטית בוולוו. במשך שנה לא קרה לה כלום.
שחזור כריות מנוע בשיטת עשה זאת בעצמך באמצעות פוליאוריטן במשקל.
דף יצירת קשר
ניסיתי את זה. נמשך 2 שבועות + גם רטט
לאחר מכן נסה דבק זכוכית. השארתי על זה שנתיים.
zdrstvuyte pomenyal padushki i nachilos vibracia padushki novie zakazival s ameriki radnie i poivilas vibracia chto skajite chto delat mnogie govoryat chto nada podojdat i vibracia uidot
פוליאוריטן שונה, וזה עולה הרבה. בסטוגולם, אם מזמינים עם תרגומים לרובל בשיעור של 1 עד 5. 1 ק"ג של פוליאוריטן עולה בערך 5,000 רובל. לעזאזל פלסטיק יקר.
בשוודיה, כמעט הפסיקו למכור חלקי חילוף לכל האגרטלים מלבד שדה התירס. יש צורך לחפש פוליאוריטן.
במקרה שבו קל יותר למצוא כרית אחרת מאותו סוג מאשר פולריטן))
בדרך כלל, הכריות (תומכות) של המנוע ותיבת ההילוכים מוחלפות כאשר חדשים בהישג יד. אבל רעיון מצוין לכריות לשבת, אם הן לא נקרעו עדיין, אבל הגומי עייף ונפול. אני חושב שהתיקון הזה יספיק לשנה וחצי.
צהריים טובים, בבקשה תגיד לי באיזו צפיפות אתה צריך פוליאוריטן עבור כרית המנוע
dima onischuk לא התעמקתי בצפיפות של פוליאוריטן.
חווה קיבוצית, אבל כתופעה זמנית מתאימה.
הקפד להסיר שומנים מהגומי ולתייק אותו.
אין רטט, ואחרי האיטום אתה צריך לחכות 2 ימים.
תודה! מייבש שיער בלבד, אין להמיס את הפוליאוריתן במיכל
תודה! מייבש שיער בלבד, אין להמיס את הפוליאוריתן במיכל
איפה מוכרים את המוטות האלה?
נהדר! מה שאני צריך תודה)
ורטט מזוין מסופק לך
+ טוני ארבע אצבעות כנראה מהפעם הראשונה לא ברור איך הוא כתב את זה. אוקיי, אני אחזור. אני נוהג חצי שנה עם כרית כזו והכל בסדר וללא רעידות ולפני זה נהגתי בוולוו באותו עיצוב ולא היו בעיות.
מה לנסות. חללים לא עושים את זה סתם. ניסיתי להכניס צינור חמצן.
ובכן, כן, כמובן)))) אני נוהג חצי שנה ולא ברור אם המנוע פועל בכלל או לא בתא הנוסעים))) אפשר להבין רק לפי החץ של מד טכומטר. ולפני שאתה מפליץ משהו, נסה אותו קודם.
הייתי רוצה סרטון שמתעד את פעולת המנוע עם כרית כזו. האם הרעידות מתגברות?
יש גם איטום זכוכית פוליאוריטן, אנסה למרוח אותו בלחץ על ידי סגירת הכרית בצדדים
קניתי אותו בשוק הרכב, מילאתי את הכרית. שפכתי רק את החצי התחתון לגמרי, מכיוון שהפוליאוריתן מעט רך יותר לאורך החוף. הרטט נעלם, אני אצפה בהפרדה בקיץ. אגב, זה מדביק נעליים בצורה מושלמת.
+ ולדימיר דורושנקו ואיפה לקנות פוליאוריטן כזה ??
אני מסכים, הוא נונו לכמה ימים
יש איתו ניואנס אחד. הוא מתייבש במשך מספר ימים. בדרך זו, החזרתי את הכרית בוולוו.
כמה זמן השארת על הכרית הזו?
על זה שבסרטון אני הולך רק לשבוע, אבל באותו אופן שיקמתי את כרית ההילוכים האוטומטית בוולוו. במשך שנה לא קרה לה כלום.
תחרויות שטח ואירועים
הודעה שלא נקראה -77 »16 בספטמבר 2016, 11:37
הודעה שלא נקראה sema »16 בספטמבר 2016, 14:21
הודעה שלא נקראה -77 »16 בספטמבר 2016, 17:06
הודעה שלא נקראה -77 »17 בספטמבר 2016, 19:58
הודעה שלא נקראה -77 »18 בספטמבר 2016, 14:47
חברתנו מבצעת תיקונים, דיאגנוסטיקה, כוונון, התקנת ציוד נוסף ותחזוקה של טרקטורונים.
האם אתה כאן » סובארו TRAVIQ» חלקי חילוף וחומרים מתכלים » תושבות מנוע גומי-מתכת - תיקון ושיקום.
תמיכה חדשה CORTECO בכפר. מצטער, אבל אין דרך לצלם היום. עדיף להרים את הצינור! )))
פורסם על ידי אדמין בתיקון אוטומטי וכוונון 17.04.2018 0 127 צפיות
נוכחותן של כלבות מסוג כלשהו במכונית צריכה להזהיר כל נהג. אם בנוסף לצלילים מתווספת גם רטט, יש צורך באבחון דחוף. אתה צריך להתחיל עם בקרה ויזואלית בבור הבדיקה.
רעידות כאלה יכולות להתרחש לרוב כאשר תושבות המנוע נקרעות. חלק כזה לא ניתן לתיקון, ולכן, סביר להניח, תידרש החלפת תושבות המנוע.
בתא המנוע, האלמנט העיקרי הוא בלוק הצילינדר. כל שאר החלקים מחוברים, רכובים סביבו. הוא עצמו מותקן על תומכים מיוחדים המסייעים להפחית את הרטט מהמנוע, ולא להעביר אותו לגוף המכונית. תומכים כאלה מיוצרים באמצעות גומי, אשר משכך רעידות מיותרות. למי שלא יודע מהי תושבת מנוע, אנו מסבירים: התומכים הללו הם "כריות".
התומכים התחתונים עשויים מזוג יריעות פלדה. גומי מוטבע ביניהם, מה שמפחית את הרטט.
הכריות העליונות עשויות בצורה של מנופים ומצוידות בלוקים שקטים. החיבור לגוף המכונית מתבצע בצד אחד, והצד השני קבוע על בלוק הצילינדר. סידור כזה של תומכים הוא די עמיד וזול לביצוע.
לא תמיד ניתן לגלות מיד מאיזה צד מורגש הרטט במכונית, כי הסיבה עשויה להיות משטח כביש באיכות ירודה או מחברים רופפים של חלקי מנוע מסוימים.
ההבדל בין שחוק לחדש
סימן אחד לתושבת שבורה עשוי להיות רטט קל בעת הפעלת המנוע.
אבל לא כל בעלי המכוניות מייחסים "חטא" כזה לכריות המנוע.... מאמינים שמנוע קר יכול לפעמים להתנהג כך. לכן, זה לא נדיר שנהג יגלה על סוג זה של תקלה רק לאחר שתושבת המנוע ירדה לחלוטין והופיע צליל שחיקה של מתכת. עם תקלה כזו, אתה יכול לנסוע לתחנת השירות הקרובה.
אבל יש צורך לשמור על המהירות המותרת על מנת להבטיח בטיחות בזמן הנהיגה. רצוי לא להאיץ יותר מ-60 קמ"ש.
התמוטטות שכיחה היא קרע בגב או כרית שמאל. מי שלא יודע איך לבדוק את תושבות המנוע יכול להמליץ להשתמש בבור צפייה או גשר. הגישה לבדיקה של חלקים אלה מלמטה נוחה יותר, שכן ניתן לראות אותם במלואם ובזווית הרצויה.
להחלפה, יש צורך לבחור חדר חם, שכן העבודה תתבצע עם אלמנטים מגומיים. והם מתנהגים "לא ידידותיים" בטמפרטורות נמוכות. עדיף לבצע את ההחלפה בבור הבדיקה.
יש צורך לנתק את הסוללה כדי למנוע קצר חשמלי בטעות. לרוב, הם מתחילים לבדוק מהצד השמאלי הקדמי. זאת בשל העובדה שהוא נתון ללחץ הגדול ביותר, והגישה אליו לא כל כך קשה.
ניתן לתקן תושבת קרועה. במקרה של תקלה בגוש הגומי נדרשת החלפה מלאה בלבד.
מחיר ההנפקה למכוניות נוסעים הוא 2,000 רובל, ועבור קרוסאוברים ורכבי שטח גדולים - כ-4,000 רובל.
עלות עבודה כזו בתחנה תעלה בין 300-500 רובל לחזית או בצד ושבע מאות לחלק האחורי. אבל אתה יכול לחסוך כסף על ידי החלפת עצמך.
למי שלא יודע איך להחליף את תושבות המנוע, ניתן אלגוריתם שלב אחר שלב. הצעד הראשון יהיה להסיר את כל הגנות המנוע. תמכו במנוע עם ג'ק. אם העבודה מתבצעת על בור צפייה, אז לוח עץ חזק יכול לשמש כבטנה. אתה צריך אחד שיכול לעמוד במשקל של המנוע לאחר ניתוק אותו מכל התומכים.
פריסת המחברים של התומכים
הרם את המנוע ככל האפשר כדי לשחרר את התושבת ולהסיר את החלק השבור. שמנו אחד חדש במקומו, ומהדקים אותו עם ברגים לתיקון. לאחר מכן, אנו עוברים לתמיכה האחורית. לא הכל כל כך פשוט כאן.
לאורך ציר האורך של הרכב, הוא מקבל את העומס החזק ביותר.
בשל כך, דפורמציה מתרחשת לא רק של מחברי ההזדווגות של הכרית ושל גוף המכונית, אלא גם הברגים מתכופפים. המנוע חייב להיות מורם. הוא תלוי על משקפיים או מורם עם שקע מלמטה כדי להקל על העומס על המחברים.
אם זה לא אפשרי ליישר את הבורג, אז אתה יכול לחתוך אותו עם מטחנה.
במנועים מסוימים, אלמנטים מבניים של מערכת הפליטה מפריעים. ניתן להסיר חלקים אלה לגישה טובה יותר לתמיכה.
ניתן להסיר את התמיכה מהמושב באמצעות שמן או WD-40. יוצקים אותם על חלק שהחליד ואינו "נשבר". להתקנה נכונה של הכרית האחורית, מוצג חץ על החלק המציין את כיוון התנועה של המכונית. אתה צריך לנווט לפי זה.
כאשר מפרקים את תושבת המנוע הנכונה, נוצרות לרוב בעיות על ידי גנרטור או מדחס מיזוג אוויר, שלא כדאי להסיר.
זה מוביל להפחתת הלחץ של מערכת הקירור. והחלפת פריאון תעלה הרבה יותר מאשר עבודה עם כריות.
ניתן להשיג גישה לכרית הנכונה ברוב המכוניות הזרות על ידי הסרת הפנס והרדיאטור הנכונים. ובכן, כאן אתה לא יכול לפתור את הבעיה עם מחברים מעוותים בעזרת מטחנה. חלקים מהרכב הפגיעים לניצוצות שוחקים ממוקמים סביב אזור זה.
דרך ארוכה אך בטוחה היא לחתוך את הברגים הכפופים עם מסור מתכת.
לאחר שהשתחרר מתושבת המנוע השבורה הישנה, אתה יכול לשים אחד חדש במקום הזה. סדר ההרכבה הוא הפוך מסדר הפירוק. בעת התקנה מחדש של הרדיאטור גריל, אתה צריך להגן על הידיים שלך מפני חתכים.
כדי להבטיח פעולה בטוחה בעת החלפת מיסבים, המנוע חייב להיות מאובטח היטב. לבד, לעתים נדירות ניתן להשיג זאת. עלינו להיעזר בשותפים.
כאמצעי מניעה, רצוי לבדוק באופן קבוע את מומנט ההידוק של ברגי ההרכבה על הכריות. נקה את בסיסי הגומי של התומכים משמן וזיהומים אחרים על מנת למנוע הרס חומר. תחזוקה זו תאריך את חיי החלקים.
סעיף זה מיועד אך ורק לדיווחים על תיקונים שבוצעו באופן עצמאי (או לא עצמאי) וכדומה, וכן לדיון ותוספות בהם.
כל הנושאים שנוצרו בעבר עם שאלות הועברו לסעיף "שירות ו. "
ערכות נושא שנוצרו לאחרונה אינן תואמות את הפרופיל של "תיקון. "ימחק. הזהר.קבוצה: משתמשים
הודעות: 395
הרשמה: 17.9.2008
העיר: טמבוב
אוטומטי: מאזדה דמיו (2002-2007)
מין זכר
הודה: 13 פעמיםקבוצה: משתמשים
הודעות: 1951
הרשמה: 2.9.2008
העיר: מוסקבה
אוטומטי: מאזדה דמיו (2002-2007)
מין זכר
הודה: 42 פעמיםכל זה טוב חבר'ה, אבל.
אבל זה טוב רק זמנית.
אני חושב שבגלל הרטט החזק וכוח המשיכה של המנוע, הפיתול הזה לא יעמוד בשלב מסוים ויאכזב אותך חלילה אוף אוף אוף
וההשלכות לא יהיו משמחותDY3W 1,3L CASUAL צבע 24V
גוף ניסאן קיוב BZ11 2008קבוצה: משתמשים
פוסטים: 8
הרשמה: 15.7.2009
העיר: אולן-אודה
אוטומטי: אַחֵר
קיבל תודה: 0 פעמיםקבוצה: משתמשים
הודעות: 101
הרשמה: 9.2.2009
העיר: נובוסיבירסק
אוטומטי: מאזדה דמיו (2002-2007)
מין זכר
קיבל תודה: פעם אחתכאופציה זמנית, למה לא! אנשים צריכים לנהוג, אז לדעתי זה סביר, או לפחות הרבה יותר חכם מלנהוג על כרית שבורה עם רטט פרוע על הגוף.
האדם שלנו תמיד ימצא דרך לצאת מכל מצב.
באופן כללי, כמובן, ברגע שהכרית זרמה, צריך להזמין אותה מיד ולא לחכות עד שהיא תיקרע לגזרים.החלפת ניסיון בתפעול, תחזוקה ותיקון רכב...
kom-777 יום ו', 04 ביולי 2014, 12:18
וודיליך שבת, 5 ביולי 2014, 22:00
ותיק תנועת וודיליץ' הודעות: 5652 תודות: 179 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שישי, 04 בנובמבר 2011 איפה: משם אוטו: איירבוס A380-800
- אֲתַר
vorobey-ru שבת, 5 ביולי 2014, 22:40
Pichalka, אבל זה שטויות.. כמעט כל המכוניות המודרניות עם תומך הידראולי כונן.
ושינויים כאלה הם חווה קולקטיבית מעוררת רחמים. האם זה הגיוני לקנות רכב זר אם אתה לא יכול להחזיק אותו? קנה ז'יגולי, לך ותתקן אותו תמורת אגורה.
vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודות: 78 פריטים הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה
kom-777 יום ראשון, 06 ביולי 2014, 20:06
Pichalka, אבל זה שטויות.. כמעט כל המכוניות המודרניות עם תומך הידראולי כונן.
ושינויים כאלה הם חווה קולקטיבית מעוררת רחמים. האם זה הגיוני לקנות רכב זר אם אתה לא יכול להחזיק אותו? קנה ז'יגולי, לך ותתקן אותו תמורת אגורה.
vorobey-ru יום ראשון, 06 ביולי 2014, 21:05
נו-נו.. ישר היי מחשבה עיצובית.
של
אבל באופן כללי, זה מצחיק לראות איך שלשול מילולי מתחיל בתגובה לאמת על "החווה הקיבוצית" בכתובת שלך..vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודות: 78 פריטים הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה
kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 03:36
kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 08:22
נו-נו.. ישר היי מחשבה עיצובית.
של
אבל באופן כללי, זה מצחיק לראות איך שלשול מילולי מתחיל בתגובה לאמת על "החווה הקיבוצית" בכתובת שלך..ולדימיר199 שני, 7 ביולי 2014, 08:37
האם אתה רוצה לשטוף את המכונית שלך? שאל אותי נכון איך)))
ולדימיר199 מבול מטורף הודעות: 27577 תודות: 663 יחידות. הַרשָׁמָה: יום רביעי, 27 במאי 2009 איפה: מוסקבה אוטו: מאזדה 6 סדאן
vorobey-ru שני, 7 ביולי 2014, 12:47
שימו לב, דיברתי בצורה הוגנת על ה"חווה הקיבוצית" שלכם, ובתגובה התחלת לקלקל על היכולות המנטליות שלי. זו דוגמה מאוד חושפנית למי צריך לקנות כאן עבור מוח ולמי אין ויכוחים אחרים..
התרגול הראה שכריות סיניות, העשויות באיכות הרבה יותר טובה מהחווה הקיבוצית הנוכלת הזו, אך עשויות גם מחתיכת גומי אחת, אינן עומדות במשימה. לכן, זה לא הגיוני לשים חרא כזה על המכונית. ממש כמו לשים נרות ז'יגולי על מאזדה..
vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודות: 78 פריטים הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה
ולדימיר199 שני, 7 ביולי 2014, 13:52
האם אתה רוצה לשטוף את המכונית שלך? שאל אותי נכון איך)))
ולדימיר199 מבול מטורף הודעות: 27577 תודות: 663 יחידות. הַרשָׁמָה: יום רביעי, 27 במאי 2009 איפה: מוסקבה אוטו: מאזדה 6 סדאן
kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 18:32
שימו לב, דיברתי בצורה הוגנת על ה"חווה הקיבוצית" שלכם, ובתגובה התחלת לקלקל על היכולות המנטליות שלי. זו דוגמה מאוד חושפנית למי צריך לקנות כאן עבור מוח ולמי אין ויכוחים אחרים..
התרגול הראה שכריות סיניות, העשויות באיכות הרבה יותר טובה מהחווה הקיבוצית הנוכלת הזו, אך עשויות גם מחתיכת גומי אחת, אינן עומדות במשימה. לכן, זה לא הגיוני לשים חרא כזה על המכונית. ממש כמו לשים נרות ז'יגולי על מאזדה..
kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 18:37
vorobey-ru שני, 7 ביולי 2014, 18:38
עם מה אתה לא מסכים? האם אתה קורא בדרך כלל פוסטים של אחרים, או שאתה פשוט כותב בעצמך?
כתבתי בצורה ברורה שאין טעם לשים חרא כזה על האוטו בכלל. ... לא אומנות סינית, ולא חווה קיבוצית נוכלת עם כרית של ניבה.vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודות: 78 פריטים הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה
וודיליך יום שני, 7 ביולי 2014, 22:30
ותיק תנועת וודיליץ' הודעות: 5652 תודות: 179 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שישי, 04 בנובמבר 2011 איפה: משם אוטו: איירבוס A380-800
- אֲתַר
kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 04:38
עם מה אתה לא מסכים? האם אתה קורא בדרך כלל פוסטים של אחרים, או שאתה פשוט כותב בעצמך?
כתבתי בצורה ברורה שאין טעם לשים חרא כזה על האוטו בכלל. ... לא אומנות סינית, ולא חווה קיבוצית נוכלת עם כרית של ניבה.kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 04:51
kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 04:52
קוסטיה827 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 07:15
Kostya827 ותיק התנועה הודעות: 9772 תודות: 131 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שני, 22 באוגוסט 2011 איפה: חימקי
- ICQ
וודיליך יום שלישי, 8 ביולי 2014, 08:10
ותיק תנועת וודיליץ' הודעות: 5652 תודות: 179 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שישי, 04 בנובמבר 2011 איפה: משם אוטו: איירבוס A380-800
- אֲתַר
kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 08:58
Pokaż elementy sterujące odtwarzacza
- Opublikowany 16 פאź 2016
- שחזור כריות מנוע בשיטת עשה זאת בעצמך באמצעות פוליאוריטן במשקל.
דף יצירת קשר Motoryzacja
- לְתַקֵן
ניסיתי את זה. נמשך 2 שבועות + גם רטט
לאחר מכן נסה דבק זכוכית. השארתי על זה שנתיים.
zdrstvuyte pomenyal padushki i nachilos vibracia padushki novie zakazival s ameriki radnie i poivilas vibracia chto skajite chto delat mnogie govoryat chto nada podojdat i vibracia uidot
פוליאוריטן שונה, וזה עולה הרבה.
בסטוגולם, אם הוזמן עם העברות לרובל בשיעור של 1 עד 5.
1 ק"ג של פוליאוריטן עולה בערך 5,000 רובל.
לעזאזל פלסטיק יקר.בשוודיה, כמעט הפסיקו למכור חלקי חילוף לכל האגרטלים מלבד שדה התירס.
יש צורך לחפש פוליאוריטן.במקרה שבו קל יותר למצוא כרית אחרת מאותו סוג מאשר פולריטן))
בדרך כלל, הכריות (תומכות) של המנוע ותיבת ההילוכים מוחלפות כאשר חדשים בהישג יד. אבל רעיון מצוין לכריות לשבת, אם הן לא נקרעו עדיין, אבל הגומי עייף ונפול. אני חושב שהתיקון הזה יספיק לשנה וחצי.
צהריים טובים, בבקשה תגיד לי באיזו צפיפות אתה צריך פוליאוריטן עבור כרית המנוע
דימה אונישצ'וק
לא התעמקתי בצפיפות של פוליאוריטן.חווה קיבוצית, אבל כתופעה זמנית מתאימה.
הקפד להסיר שומנים מהגומי ולתייק אותו.
אין רטט, ואחרי האיטום אתה צריך לחכות 2 ימים.
תודה! מייבש שיער בלבד, אין להמיס את הפוליאוריתן במיכל
תודה! מייבש שיער בלבד, אין להמיס את הפוליאוריתן במיכל
איפה מוכרים את המוטות האלה?
נהדר! מה שאני צריך תודה)
ורטט מזוין מסופק לך
+ טוני ארבע אצבעות
כנראה מהפעם הראשונה לא ברור איך הוא כתב את זה. אוקיי, אני אחזור. אני נוהג חצי שנה עם כרית כזו והכל בסדר וללא רעידות ולפני זה נהגתי בוולוו באותו עיצוב ולא היו בעיות.מה לנסות. חללים לא עושים את זה סתם. ניסיתי להכניס צינור חמצן.
ובכן, כן, כמובן)))) אני נוהג חצי שנה ולא ברור אם המנוע פועל בכלל או לא בתא הנוסעים))) אפשר להבין רק לפי החץ של מד טכומטר. ולפני שאתה מפליץ משהו, נסה אותו קודם.
הייתי רוצה סרטון שמתעד את פעולת המנוע עם כרית כזו. האם הרעידות מתגברות?
יש גם איטום זכוכית פוליאוריטן, אנסה למרוח אותו בלחץ על ידי סגירת הכרית בצדדים
קניתי אותו בשוק הרכב, מילאתי את הכרית.שפכתי רק את החצי התחתון לגמרי, מכיוון שהפוליאוריתן מעט רך יותר לאורך החוף. הרטט נעלם, אני אצפה בהפרדה בקיץ. אגב, זה מדביק נעליים בצורה מושלמת.
+ ולדימיר דורושנקו ואיפה לקנות פוליאוריטן כזה ??
אני מסכים, הוא נונו לכמה ימים
סרטון (לחץ להפעלה). יש איתו ניואנס אחד. הוא מתייבש במשך מספר ימים. בדרך זו, החזרתי את הכרית בוולוו.