תיקון תושבת מנוע עשה זאת בעצמך עם חומר איטום

בפירוט: תיקון תושבת מנוע עשה זאת בעצמך עם איטום מאסטר אמיתי לאתר my.housecope.com.

שחזור תושבת מנוע בשיטת עשה זאת בעצמך באמצעות פוליאוריטן במשקל.
עמוד ב-Vkontakte

ניסיתי את זה. מספיק לשבועיים + רטט

ולדימיר דורושנקו

לאחר מכן נסה דבק זכוכית. רכבתי עליו שנתיים.

לאשה קקלידזה

zdrstvuyte pomenyal padushki i nachilos vibracia padushki novie zakazival s ameriki radnie i poivilas vibracia chto skajite chto delat mnogie govoryat chto nada podojdat i vibracia uidot

Anders Hoel 4thang trước

פוליאוריטן שונה, וזה עולה הרבה. בסטוגולם, אם אתה מזמין עם העברות לתוך רובל בשיעור של 1 עד 5. 1 ק"ג של פוליאוריטן עולה כ 5,000 רובל. לעזאזל פלסטיק יקר.

Anders Hoel 4thang trước

בשוודיה, כמעט הפסיקו למכור חלקי חילוף לכל האגרטלים פרט לתחום. מחפש פוליאוריטן.

KZ_01 Baigutov 5 tháng trước

במקרה שבו קל יותר למצוא עוד אחת מאותה כרית מאשר פולריטן))

שלום עולמי לכולם גלידה 7 tháng trước

Vladimir Morozov 7thang trước

בדרך כלל כריות (תומכות) של המנוע ותיבת ההילוכים מוחלפות כאשר חדשות בהישג יד. אבל הרעיון מצויין לכריות נפולות, אם הן עדיין לא נקרעו, אבל הגומי עייף ונפול. אני חושב שהתיקון הזה יחזיק מעמד שנה וחצי.

צהריים טובים, בבקשה תגיד לי באיזו צפיפות פוליאוריטן צריך עבור כרית המנוע

ולדימיר דורושנקו Năm trước

d_ma on_shchuk לא התעמקתי בצפיפות של פוליאוריטן.

חווה קיבוצית, אבל כתופעה זמנית, זה יצליח.

קונסטנטין דנילוב Năm trước

הקפידו להסיר שומנים מהגומי ולתייק אותו.

קונסטנטין דנילוב Năm trước

אין רטט, ולאחר מריחת חומר האיטום, יש להמתין יומיים.

סרטון (לחץ להפעלה).

קונסטנטין דנילוב Năm trước

תודה! רק עם מייבש שיער, אין להמיס פוליאוריטן במיכל

קונסטנטין דנילוב Năm trước

תודה! רק עם מייבש שיער, אין להמיס פוליאוריטן במיכל

איפה מוכרים את המוטות האלה?

נהדר! בדיוק מה שאני צריך תודה)

טוני ארבע אצבעות Năm trước

ורטט מזוין מובטח לך

ולדימיר דורושנקו Năm trước

+ טוני ארבע אצבעות כנראה בפעם הראשונה לא ברור איך הוא כתב את זה. אוקיי, אני אחזור. אני נוהג חצי שנה עם כרית כזו והכל בסדר ואין רעידות ולפני זה הלכתי לוולוו באותו עיצוב ולא היו בעיות.

טוני ארבע אצבעות Năm trước

מה לנסות כאן. חללים לא עושים את זה סתם. ניסיתי להכניס צינור חמצן.

ולדימיר דורושנקו Năm trước

ובכן, כן, כמובן)))) אני נוהג כבר חצי שנה ובתא הנוסעים לא ברור אם המנוע פועל בכלל או לא))) אפשר להבין רק לפי מחט מד המהירות. ולפני שאתה מפליץ משהו, נסה אותו קודם.

אלכסנדר איבנוב Năm trước

הייתי רוצה סרטון שמתעד את פעולת המנוע עם כרית כזו. האם הרעידות מתגברות?

יש גם איטום פוליאוריטן למשקפיים, אנסה למרוח אותו בלחץ על ידי סגירת הכרית בצדדים

נקנה בשוק הרכב, מילא את הכרית. מילאתי ​​רק את החצי התחתון לגמרי, כי הפוליאוריתן מעט רך יותר לאורך החוף. הרטט נעלם, אני אסתכל על ההפרדה בקיץ. אגב, הנעליים מתאימות בצורה מושלמת.

+ולדימיר דורושנקו ואיפה קונים פוליאוריטן כזה??

אני מסכים, הוא צריך כמה ימים

ולדימיר דורושנקו Năm trước

יש הסתייגות אחת איתו. הוא מתייבש במשך מספר ימים. שיקמתי את הכרית בצורה כזו בוולוו.

Peter Ovsyannikov 2 năm trước

כמה נסיעות על הכרית הזו?

ולדימיר דורושנקו 2 năm trước

אני נוהג רק את זה בסרטון במשך שבוע, אבל באותו אופן שיקמתי את כרית ההילוכים האוטומטית בוולוו. לא קרה לה כלום במשך שנה.

סעיף זה מיועד אך ורק לדיווחים על תיקונים שבוצעו באופן עצמאי (או שלא באופן עצמאי) וכדומה, וכן לדיון ותוספות בהם.
כל הנושאים שנוצרו בעבר עם שאלות הועברו ל"תחזוקה ו. ”
נושאים חדשים שנוצרו שאינם תואמים את הפרופיל של "תיקון. " ימחק. הזהר.

קבוצה: משתמשים
הודעות: 395
הרשמה: 17.9.2008
העיר: טמבוב
אוטומטי: מאזדה דמיו (2002-2007)
מין זכר
תודה: 13 פעמים

קבוצה: משתמשים
הודעות: 1951
הרשמה: 2.9.2008
העיר: מוסקבה
אוטומטי: מאזדה דמיו (2002-2007)
מין זכר
תודה: 42 פעמים

כל זה טוב חבר'ה, אבל.

אבל זה טוב רק באופן זמני.
אני חושב שבגלל הרטט החזקים וכוח המשיכה של המנוע, הפיתול הזה לא יעמוד בשלב מסוים ויאכזב אותך חלילה, פה פה פה
וההשלכות לא יהיו משמחות

DY3W 1,3L CASUAL צבע 24V
גוף ניסאן קיוב BZ11 2008

קבוצה: משתמשים
פוסטים: 8
הרשמה: 15.7.2009
העיר: אולן-אודה
אוטומטי: אַחֵר
תודה: 0 פעמים

קבוצה: משתמשים
הודעות: 101
הרשמה: 9.2.2009
העיר: נובוסיבירסק
אוטומטי: מאזדה דמיו (2002-2007)
מין זכר
תודה: פעם אחת

כאופציה זמנית, למה לא! אנשים צריכים ללכת, אז לדעתי זה סביר או לפחות הרבה יותר הגיוני מלנהוג על כרית שבורה עם רטט פרוע על הגוף.
האנשים שלנו תמיד ימצאו דרך לצאת מכל מצב.
באופן כללי, כמובן, ברגע שהכרית זרמה, יש צורך להזמין מיד ולא לחכות עד שהיא תיקרע לגזרים.

החלפת ניסיון בתפעול, תחזוקה ותיקון הרכב...

kom-777 יום ו', 04 ביולי 2014, 12:18

וודיליך שבת, 5 ביולי 2014, 22:00

וודיליך מוותיקי התנועה הודעות: 5652 תודה: 179 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שישי, 04 בנובמבר 2011 איפה: משם אוטו: איירבוס A380-800

  • אֲתַר

vorobey-ru שבת, 5 ביולי 2014, 22:40

Pichalka, אבל זה שטויות.. כמעט כל המכוניות המודרניות עם תומך הידראולי כונן.

ושינויים כאלה הם חווה קולקטיבית נוכלת עלובה. מה הטעם בקניית רכב זר אם אתה לא יכול להחזיק אותו? קנה ז'יגולי, סע ותקן אותו בפרוטה.

vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודה: 78 יחידות. הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה

kom-777 יום ראשון, 06 ביולי 2014, 20:06

Pichalka, אבל זה שטויות.. כמעט כל המכוניות המודרניות עם תומך הידראולי כונן.

ושינויים כאלה הם חווה קולקטיבית נוכלת עלובה. מה הטעם בקניית רכב זר אם אתה לא יכול להחזיק אותו? קנה ז'יגולי, סע ותקן אותו בפרוטה.

vorobey-ru יום ראשון, 06 ביולי 2014, 21:05

נו-נו .. ישירות גאון של מחשבה עיצובית.

נ.ב
אבל באופן כללי, מצחיק לראות איך, בתגובה לרחם האמת על "החווה הקיבוצית", מתחיל שלשול מילולי בכתובת שלך...

vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודה: 78 יחידות. הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה

kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 03:36

kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 08:22

נו-נו .. ישירות גאון של מחשבה עיצובית.

נ.ב
אבל באופן כללי, זה מצחיק לראות איך, בתגובה לרחם האמת על "החווה הקיבוצית", מתחיל שלשול מילולי בכתובת שלך...

ולדימיר199 שני, 7 ביולי 2014, 08:37

האם אתה רוצה לשטוף את המכונית שלך כמו שצריך שאל אותי איך)))

ולדימיר199 מבול מטורף הודעות: 27577 תודה: 663 יחידות. הַרשָׁמָה: יום רביעי, 27 במאי 2009 איפה: מוסקבה אוטו: מאזדה 6 סדאן

vorobey-ru שני, 7 ביולי 2014, 12:47

שים לב שדיברתי בצדק על "החווה הקיבוצית" שלך, ובתגובה התחלת לקלקל את היכולות המנטליות שלי. זו דוגמה מאוד ממחישה של מי כאן צריך ללכת לחנות בשביל מוח ולמי אין טיעונים אחרים..

התרגול הראה שכריות סיניות, שעשויות הרבה יותר טוב מהחווה הקולקטיבית הנוכלת הזו, אך גם מחתיכת גומי אחת, אינן מתמודדות עם המשימה. לכן, זה לא הגיוני לשים חרא כזה על המכונית. ממש כמו לשים נרות מ-Zhiguli על מאזדה..

vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודה: 78 יחידות. הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה

ולדימיר199 שני, 7 ביולי 2014, 13:52

האם אתה רוצה לשטוף את המכונית שלך כמו שצריך שאל אותי איך)))

ולדימיר199 מבול מטורף הודעות: 27577 תודה: 663 יחידות. הַרשָׁמָה: יום רביעי, 27 במאי 2009 איפה: מוסקבה אוטו: מאזדה 6 סדאן

kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 18:32

שים לב שדיברתי בצדק על "החווה הקיבוצית" שלך, ובתגובה התחלת לקלקל את היכולות המנטליות שלי. זו דוגמה מאוד ממחישה של מי כאן צריך ללכת לחנות בשביל מוח ולמי אין טיעונים אחרים..

התרגול הראה שכריות סיניות, שעשויות הרבה יותר טוב מהחווה הקולקטיבית הנוכלת הזו, אך גם מחתיכת גומי אחת, אינן מתמודדות עם המשימה. לכן, זה לא הגיוני לשים חרא כזה על המכונית. ממש כמו לשים נרות מ-Zhiguli על מאזדה..

kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 18:37

vorobey-ru שני, 7 ביולי 2014, 18:38

עם מה אתה לא מסכים? האם אתה בכלל קורא פוסטים של אנשים אחרים, או פשוט כותב משלך?
אני, כך נראה, כתבתי בבירור שאין טעם לשים חרא כזה על רכב בכלל. . בלי עבודות יד סיניות, בלי חווה קיבוצית נוכלת עם כרית מהניווה.

vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודה: 78 יחידות. הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה

וודיליך יום שני, 7 ביולי 2014, 22:30

וודיליך מוותיקי התנועה הודעות: 5652 תודה: 179 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שישי, 04 בנובמבר 2011 איפה: משם אוטו: איירבוס A380-800

  • אֲתַר

kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 04:38

עם מה אתה לא מסכים? האם אתה בכלל קורא פוסטים של אנשים אחרים, או פשוט כותב משלך?
אני, כך נראה, כתבתי בבירור שאין טעם לשים חרא כזה על רכב בכלל. . בלי עבודות יד סיניות, בלי חווה קיבוצית נוכלת עם כרית מהניווה.

kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 04:51

kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 04:52

קוסטיה827 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 07:15

Kostya827 ותיק התנועה הודעות: 9772 תודה: 131 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שני, 22 באוגוסט 2011 איפה: חימקי

  • ICQ

וודיליך יום שלישי, 8 ביולי 2014, 08:10

וודיליך מוותיקי התנועה הודעות: 5652 תודה: 179 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שישי, 04 בנובמבר 2011 איפה: משם אוטו: איירבוס A380-800

  • אֲתַר

kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 08:58

ניסיתי את זה. מספיק לשבועיים + רטט

לאחר מכן נסה דבק זכוכית. רכבתי עליו שנתיים.

zdrstvuyte pomenyal padushki i nachilos vibracia padushki novie zakazival s ameriki radnie i poivilas vibracia chto skajite chto delat mnogie govoryat chto nada podojdat i vibracia uidot

פוליאוריטן שונה, וזה עולה הרבה. בסטוגולם, אם אתה מזמין עם העברות לתוך רובל בשיעור של 1 עד 5. 1 ק"ג של פוליאוריטן עולה כ 5,000 רובל. לעזאזל פלסטיק יקר.

בשוודיה, כמעט הפסיקו למכור חלקי חילוף לכל האגרטלים פרט לתחום. מחפש פוליאוריטן.

במקרה שבו קל יותר למצוא עוד אחת מאותה כרית מאשר פולריטן))

בדרך כלל כריות (תומכות) של המנוע ותיבת ההילוכים מוחלפות כאשר חדשות בהישג יד. אבל הרעיון מצויין לכריות נפולות, אם הן עדיין לא נקרעו, אבל הגומי עייף ונפול. אני חושב שהתיקון הזה יחזיק מעמד שנה וחצי.

צהריים טובים, בבקשה תגיד לי באיזו צפיפות פוליאוריטן צריך עבור כרית המנוע

d_ma on_shchuk לא התעמקתי בצפיפות של פוליאוריטן.

חווה קיבוצית, אבל כתופעה זמנית, זה יצליח.

הקפידו להסיר שומנים מהגומי ולתייק אותו.

אין רטט, ולאחר מריחת חומר האיטום, יש להמתין יומיים.

תודה! רק עם מייבש שיער, אין להמיס פוליאוריטן במיכל

תודה! רק עם מייבש שיער, אין להמיס פוליאוריטן במיכל

איפה מוכרים את המוטות האלה?

נהדר! בדיוק מה שאני צריך תודה)

ורטט מזוין מובטח לך

+ טוני ארבע אצבעות כנראה בפעם הראשונה לא ברור איך הוא כתב את זה. אוקיי, אני אחזור. אני נוהג חצי שנה עם כרית כזו והכל בסדר ואין רעידות ולפני זה הלכתי לוולוו באותו עיצוב ולא היו בעיות.

מה לנסות כאן. חללים לא עושים את זה סתם. ניסיתי להכניס צינור חמצן.

ובכן, כן, כמובן)))) אני נוהג כבר חצי שנה ובתא הנוסעים לא ברור אם המנוע פועל בכלל או לא))) אפשר להבין רק לפי מחט מד המהירות. ולפני שאתה מפליץ משהו, נסה אותו קודם.

הייתי רוצה סרטון שמתעד את פעולת המנוע עם כרית כזו. האם הרעידות מתגברות?

יש גם איטום פוליאוריטן למשקפיים, אנסה למרוח אותו בלחץ על ידי סגירת הכרית בצדדים

נקנה בשוק הרכב, מילא את הכרית. מילאתי ​​רק את החצי התחתון לגמרי, כי הפוליאוריתן מעט רך יותר לאורך החוף. הרטט נעלם, אני אסתכל על ההפרדה בקיץ. אגב, הנעליים מתאימות בצורה מושלמת.

+ולדימיר דורושנקו ואיפה קונים פוליאוריטן כזה??

אני מסכים, הוא צריך כמה ימים

יש הסתייגות אחת איתו. הוא מתייבש במשך מספר ימים. שיקמתי את הכרית בצורה כזו בוולוו.

כמה נסיעות על הכרית הזו?

אני נוהג רק את זה בסרטון במשך שבוע, אבל באותו אופן שיקמתי את כרית ההילוכים האוטומטית בוולוו. לא קרה לה כלום במשך שנה.

שחזור תושבת מנוע בשיטת עשה זאת בעצמך באמצעות פוליאוריטן במשקל.
עמוד ב-Vkontakte

ניסיתי את זה. מספיק לשבועיים + רטט

לאחר מכן נסה דבק זכוכית. רכבתי עליו שנתיים.

zdrstvuyte pomenyal padushki i nachilos vibracia padushki novie zakazival s ameriki radnie i poivilas vibracia chto skajite chto delat mnogie govoryat chto nada podojdat i vibracia uidot

פוליאוריטן שונה, וזה עולה הרבה. בסטוגולם, אם אתה מזמין עם העברות לתוך רובל בשיעור של 1 עד 5. 1 ק"ג של פוליאוריטן עולה כ 5,000 רובל. לעזאזל פלסטיק יקר.

בשוודיה, כמעט הפסיקו למכור חלקי חילוף לכל האגרטלים פרט לתחום. מחפש פוליאוריטן.

במקרה שבו קל יותר למצוא עוד אחת מאותה כרית מאשר פולריטן))

בדרך כלל כריות (תומכות) של המנוע ותיבת ההילוכים מוחלפות כאשר חדשות בהישג יד. אבל הרעיון מצויין לכריות נפולות, אם הן עדיין לא נקרעו, אבל הגומי עייף ונפול. אני חושב שהתיקון הזה יחזיק מעמד שנה וחצי.

צהריים טובים, בבקשה תגיד לי באיזו צפיפות פוליאוריטן צריך עבור כרית המנוע

d_ma on_shchuk לא התעמקתי בצפיפות של פוליאוריטן.

חווה קיבוצית, אבל כתופעה זמנית, זה יצליח.

הקפידו להסיר שומנים מהגומי ולתייק אותו.

אין רטט, ולאחר מריחת חומר האיטום, יש להמתין יומיים.

תודה! רק עם מייבש שיער, אין להמיס פוליאוריטן במיכל

תודה! רק עם מייבש שיער, אין להמיס פוליאוריטן במיכל

איפה מוכרים את המוטות האלה?

נהדר! בדיוק מה שאני צריך תודה)

ורטט מזוין מובטח לך

+ טוני ארבע אצבעות כנראה בפעם הראשונה לא ברור איך הוא כתב את זה. אוקיי, אני אחזור. אני נוהג חצי שנה עם כרית כזו והכל בסדר ואין רעידות ולפני זה הלכתי לוולוו באותו עיצוב ולא היו בעיות.

מה לנסות כאן. חללים לא עושים את זה סתם. ניסיתי להכניס צינור חמצן.

ובכן, כן, כמובן)))) אני נוהג כבר חצי שנה ובתא הנוסעים לא ברור אם המנוע פועל בכלל או לא))) אפשר להבין רק לפי מחט מד המהירות. ולפני שאתה מפליץ משהו, נסה אותו קודם.

הייתי רוצה סרטון שמתעד את פעולת המנוע עם כרית כזו. האם הרעידות מתגברות?

יש גם איטום פוליאוריטן למשקפיים, אנסה למרוח אותו בלחץ על ידי סגירת הכרית בצדדים

נקנה בשוק הרכב, מילא את הכרית. מילאתי ​​רק את החצי התחתון לגמרי, כי הפוליאוריתן מעט רך יותר לאורך החוף. הרטט נעלם, אני אסתכל על ההפרדה בקיץ. אגב, הנעליים מתאימות בצורה מושלמת.

+ולדימיר דורושנקו ואיפה קונים פוליאוריטן כזה??

אני מסכים, הוא צריך כמה ימים

יש הסתייגות אחת איתו. הוא מתייבש במשך מספר ימים. שיקמתי את הכרית בצורה כזו בוולוו.

כמה נסיעות על הכרית הזו?

אני נוהג רק את זה בסרטון במשך שבוע, אבל באותו אופן שיקמתי את כרית ההילוכים האוטומטית בוולוו. לא קרה לה כלום במשך שנה.

תחרויות שטח ואירועים

הודעה שלא נקראה -77 » 16 בספטמבר 2016, 11:37

הודעה שלא נקראה sema » 16 בספטמבר 2016, 14:21

הודעה שלא נקראה -77 » 16 בספטמבר 2016, 17:06

הודעה שלא נקראה -77 » 17 בספטמבר 2016, 19:58

הודעה שלא נקראה -77 » 18 בספטמבר 2016, 14:47

חברתנו מספקת תיקון, דיאגנוסטיקה, כוונון, התקנת ציוד נוסף ותחזוקה של ציוד quad-moto.

האם אתה כאן » סובארו TRAVIQ » חלקי חילוף וחומרים מתכלים » תושבות מנוע גומי-מתכת - תיקון ושיקום.

    • עמוד CORTECO חדש בכפר. אני מצטער, אבל היום לא ניתן להתקשר. צינור טוב יותר! )))

      פורסם על ידי: אדמין בתיקון מכוניות וכוונון 17.04.2018 0 127 צפיות

      הופעתן של כלבות מכל סוג במכונית צריכה להזהיר כל נהג. אם בנוסף לצלילים מתווספת גם רטט, יש צורך באבחון דחוף. אתה צריך להתחיל עם שליטה חזותית בחור הצפייה.

      רעידות כאלה יכולות להתרחש לרוב כאשר הכריות (תומכות) של המנוע נקרעות. חלק כזה לא ניתן לתיקון, ולכן, סביר להניח, תידרש החלפת תושבות המנוע.

      בתא המנוע, האלמנט העיקרי הוא בלוק הצילינדר. כל שאר החלקים מחוברים, רכובים סביבו. הוא עצמו מותקן על תומכים מיוחדים, המסייעים להפחית את הרטט מהמנוע, ולא להעביר אותו לגוף המכונית. תומכים כאלה נעשים באמצעות גומי, שיכוך רעידות מיותרות. למי שלא יודע מהי תושבת מנוע, אנו מסבירים: התומכים הללו הם "כריות".

      תמונה - תיקון תושבת מנוע עשה זאת בעצמך עם חומר איטום

      התומכים התחתונים עשויים מזוג יריעות פלדה. ביניהם יוצקים גומי כדי להפחית את הרטט.

      הכריות העליונות עשויות בצורת מנופים ומצוידות בלוקים שקטים. הידוק לגוף המכונית מתבצע בצד אחד, והצד השני קבוע על בלוק הצילינדר. הסדר כזה של תומכים הוא די עמיד וזול בביצוע.

      לא תמיד ניתן לגלות מיד מאיזה צד מורגש הרטט במכונית, כי הסיבה עשויה להיות משטח כביש באיכות ירודה או מחברים רופפים של חלקי מנוע מסוימים.

      תמונה - תיקון תושבת מנוע עשה זאת בעצמך עם חומר איטום

      ההבדל בין שחוק לחדש

      אחד הסימנים לתמיכה שבורה עשוי להיות רטט קל בעת הפעלת המנוע.

      אבל לא כל בעלי המכוניות מייחסים "חטא" כזה לתושבות המנוע.. מאמינים שמנוע קר יכול לפעמים להתנהג כך. לכן, זה לא נדיר שנהג יגלה על סוג זה של תקלה רק לאחר שתושבת המנוע ירדה לחלוטין והופיע רעשן מתכתי. עם תקלה כזו, אתה יכול לנסוע לתחנת השירות הקרובה.

      תמונה - תיקון תושבת מנוע עשה זאת בעצמך עם חומר איטום

      אבל יש צורך לשמור על המהירות המותרת כדי להבטיח בטיחות בנהיגה. רצוי לא להאיץ יותר מ-60 קמ"ש.

      כשל שכיח הוא קרע של הכרית האחורית או השמאלית. מי שלא יודע לבדוק את תושבות המנוע יכול להמליץ ​​להשתמש בחור צפייה או גשר. הגישה לבדיקת חלקים אלו מלמטה נוחה יותר, שכן ניתן לראותם בשלמותם ובזווית הנכונה.

      להחלפה, עליך לבחור חדר חם, שכן העבודה תתבצע עם אלמנטים מגומיים. והם "לא ידידותיים" מתנהגים בטמפרטורות נמוכות. עדיף לבצע החלפה בחור צפייה.

      תמונה - תיקון תושבת מנוע עשה זאת בעצמך עם חומר איטום

      יש צורך לנתק את הסוללה כדי לא לקבל בטעות קצר חשמלי. לרוב, הם מתחילים לבדוק מהצד השמאלי הקדמי. זאת בשל העובדה שהוא נתון לעומס הגדול ביותר, והגישה אליו לא כל כך קשה.

      ניתן לתקן תושבת שבורה. אם בלוק הגומי נשבר, יש צורך בהחלפה מלאה בלבד.

      מחיר ההנפקה למכוניות נוסעים הוא 2,000 רובל, ועבור קרוסאוברים ורכבי שטח - כ-4,000 רובל.

      תמונה - תיקון תושבת מנוע עשה זאת בעצמך עם חומר איטום

      עלות עבודה כזו בתחנה תעלה בין 300-500 רובל לחזית או בצד ושבע מאות לחלק האחורי. אבל אתה יכול לחסוך כסף על ידי החלפתו בעצמך.

      למי שלא יודע איך להחליף תושבות מנוע, ניתן אלגוריתם שלב אחר שלב. הצעד הראשון הוא להסיר את כל הגנת המנוע. יש צורך לתמוך במנוע עם ג'ק. אם העבודה מתבצעת על חור צפייה, אז לוח עץ חזק יכול לשמש בטנה. אנחנו צריכים אחד שיעמוד במשקל של המנוע לאחר ניתוקו מכל התומכים.

      תמונה - תיקון תושבת מנוע עשה זאת בעצמך עם חומר איטום

      הפריסה של מחברי התמיכה

      הרם את המנוע ככל האפשר כדי לשחרר את התושבת ולהסיר את החלק השבור. שמנו אחד חדש במקומו, ומהדקים אותו עם ברגים לתיקון. לאחר מכן, אנו עוברים לתמיכה בגב. זה לא כל כך פשוט כאן.

      לאורך ציר האורך של המכונית, היא לוקחת את העומס הכבד ביותר.

      בשל כך, לא רק מחברי ההזדווגות של הכרית וגוף המכונית מעוותים, אלא גם הברגים מכופפים. המנוע חייב להיות מורם. זה תלוי על משקפיים או מורם עם שקע מלמטה כדי להקל על העומס על המחברים.

      אם זה לא אפשרי ליישר את הבורג, אז אתה יכול לנסר אותו עם מטחנה.

      במנועים מסוימים, האלמנטים של מערכת הפליטה מפריעים מבחינה מבנית. ניתן להסיר חלקים כאלה לגישה טובה יותר לתמיכה.

      תמונה - תיקון תושבת מנוע עשה זאת בעצמך עם חומר איטום

      אתה יכול להסיר את התמיכה מהמושב עם שמן או WD-40. הם מושקים עם חלק שהחליד ואינו "מתפרק". להתקנה נכונה של הכרית האחורית, מוצג חץ על החלק המציין את כיוון הרכב. זה צריך להיות מונחה.

      כאשר מפרקים את תושבת המנוע הנכונה, בעיות יוצרות לרוב גנרטור או מדחס מיזוג אוויר, שלא כדאי להסיר.

      זה מוביל להפחתת הלחץ של מערכת הקירור. והחלפת פריאון תעלה הרבה יותר מאשר עבודה עם כריות.

      ניתן לספק גישה לכרית הנכונה ברוב המכוניות הזרות על ידי הסרת הפנס והגריל הנכונים. ובכן, אתה לא יכול לפתור את הבעיה עם מחברים מעוותים כאן בעזרת מטחנה. מסביב למקום הזה ישנם אלמנטים של המכונית הפגיעים לניצוצות שוחקים.

      תמונה - תיקון תושבת מנוע עשה זאת בעצמך עם חומר איטום

      דרך ארוכה אך בטוחה היא לחתוך ברגים מכופפים עם מסור.

      לאחר ששחררת את עצמך מתושבת המנוע השבורה הישנה, ​​אתה יכול לשים אחד חדש במקום הזה. סדר ההרכבה הפוך לסדר הפירוק. בעת התקנת סורג הרדיאטור בחזרה, אתה צריך להגן על הידיים שלך מפני חתכים.

      כדי להבטיח פעולה בטוחה בעת החלפת התומכים, יש צורך לתקן את המנוע היטב. לעתים נדירות אפשר לעשות זאת לבד. אתה צריך להיעזר בשותפים.

      כאמצעי מניעה, ניתן להמליץ ​​לבדוק באופן קבוע את כוח ההידוק של ברגי ההרכבה על הכריות. נקו את בסיסי הגומי של התומכים משמן ומזהמים אחרים על מנת למנוע הרס של החומר. טיפול כזה יאריך את חיי החלקים.

      סעיף זה מיועד אך ורק לדיווחים על תיקונים שבוצעו באופן עצמאי (או שלא באופן עצמאי) וכדומה, וכן לדיון ותוספות בהם.
      כל הנושאים שנוצרו בעבר עם שאלות הועברו ל"תחזוקה ו. ”
      נושאים חדשים שנוצרו שאינם תואמים את הפרופיל של "תיקון. " ימחק. הזהר.

      קבוצה: משתמשים
      הודעות: 395
      הרשמה: 17.9.2008
      העיר: טמבוב
      אוטומטי: מאזדה דמיו (2002-2007)
      מין זכר
      תודה: 13 פעמים

      קבוצה: משתמשים
      הודעות: 1951
      הרשמה: 2.9.2008
      העיר: מוסקבה
      אוטומטי: מאזדה דמיו (2002-2007)
      מין זכר
      תודה: 42 פעמים

      כל זה טוב חבר'ה, אבל.

      אבל זה טוב רק באופן זמני.
      אני חושב שבגלל הרטט החזקים וכוח המשיכה של המנוע, הפיתול הזה לא יעמוד בשלב מסוים ויאכזב אותך חלילה, פה פה פה
      וההשלכות לא יהיו משמחות

      DY3W 1,3L CASUAL צבע 24V
      גוף ניסאן קיוב BZ11 2008

      קבוצה: משתמשים
      פוסטים: 8
      הרשמה: 15.7.2009
      העיר: אולן-אודה
      אוטומטי: אַחֵר
      תודה: 0 פעמים

      קבוצה: משתמשים
      הודעות: 101
      הרשמה: 9.2.2009
      העיר: נובוסיבירסק
      אוטומטי: מאזדה דמיו (2002-2007)
      מין זכר
      תודה: פעם אחת

      כאופציה זמנית, למה לא! אנשים צריכים ללכת, אז לדעתי זה סביר או לפחות הרבה יותר הגיוני מלנהוג על כרית שבורה עם רטט פרוע על הגוף.
      האנשים שלנו תמיד ימצאו דרך לצאת מכל מצב.
      באופן כללי, כמובן, ברגע שהכרית זרמה, יש צורך להזמין מיד ולא לחכות עד שהיא תיקרע לגזרים.

      החלפת ניסיון בתפעול, תחזוקה ותיקון הרכב...

      kom-777 יום ו', 04 ביולי 2014, 12:18

      וודיליך שבת, 5 ביולי 2014, 22:00

      וודיליץ' מוותיקי התנועה הודעות: 5652 תודה: 179 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שישי, 04 בנובמבר 2011 איפה: משם אוטו: איירבוס A380-800

      • אֲתַר

      vorobey-ru שבת, 5 ביולי 2014, 22:40

      Pichalka, אבל זה שטויות.. כמעט כל המכוניות המודרניות עם תומך הידראולי כונן.

      ושינויים כאלה הם חווה קולקטיבית נוכלת עלובה. מה הטעם בקניית רכב זר אם אתה לא יכול להחזיק אותו? קנה ז'יגולי, סע ותקן אותו בפרוטה.

      vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודה: 78 יחידות. הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה

      kom-777 יום ראשון, 06 ביולי 2014, 20:06

      Pichalka, אבל זה שטויות.. כמעט כל המכוניות המודרניות עם תומך הידראולי כונן.

      ושינויים כאלה הם חווה קולקטיבית נוכלת עלובה. מה הטעם בקניית רכב זר אם אתה לא יכול להחזיק אותו? קנה ז'יגולי, סע ותקן אותו בפרוטה.

      vorobey-ru יום ראשון, 06 ביולי 2014, 21:05

      נו-נו .. ישירות גאון של מחשבה עיצובית.

      נ.ב
      אבל באופן כללי, מצחיק לראות איך, בתגובה לרחם האמת על "החווה הקיבוצית", מתחיל שלשול מילולי בכתובת שלך...

      vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודה: 78 יחידות. הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה

      kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 03:36

      kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 08:22

      נו-נו .. ישירות גאון של מחשבה עיצובית.

      נ.ב
      אבל באופן כללי, מצחיק לראות איך, בתגובה לרחם האמת על "החווה הקיבוצית", מתחיל שלשול מילולי בכתובת שלך...

      ולדימיר199 שני, 7 ביולי 2014, 08:37

      האם אתה רוצה לשטוף את המכונית שלך כמו שצריך שאל אותי איך)))

      ולדימיר199 מבול מטורף הודעות: 27577 תודה: 663 יחידות. הַרשָׁמָה: יום רביעי, 27 במאי 2009 איפה: מוסקבה אוטו: מאזדה 6 סדאן

      vorobey-ru שני, 7 ביולי 2014, 12:47

      שים לב שדיברתי בצדק על "החווה הקיבוצית" שלך, ובתגובה התחלת לקלקל את היכולות המנטליות שלי. זו דוגמה מאוד ממחישה של מי כאן צריך ללכת לחנות בשביל מוח ולמי אין טיעונים אחרים..

      התרגול הראה שכריות סיניות, שעשויות הרבה יותר טוב מהחווה הקולקטיבית הנוכלת הזו, אך גם מחתיכת גומי אחת, אינן מתמודדות עם המשימה. לכן, זה לא הגיוני לשים חרא כזה על המכונית. ממש כמו לשים נרות מ-Zhiguli על מאזדה..

      vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודה: 78 יחידות. הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה

      ולדימיר199 שני, 7 ביולי 2014, 13:52

      האם אתה רוצה לשטוף את המכונית שלך כמו שצריך שאל אותי איך)))

      ולדימיר199 מבול מטורף הודעות: 27577 תודה: 663 יחידות. הַרשָׁמָה: יום רביעי, 27 במאי 2009 איפה: מוסקבה אוטו: מאזדה 6 סדאן

      kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 18:32

      שים לב שדיברתי בצדק על "החווה הקיבוצית" שלך, ובתגובה התחלת לקלקל את היכולות המנטליות שלי. זו דוגמה מאוד ממחישה של מי כאן צריך ללכת לחנות בשביל מוח ולמי אין טיעונים אחרים..

      התרגול הראה שכריות סיניות, שעשויות הרבה יותר טוב מהחווה הקולקטיבית הנוכלת הזו, אך גם מחתיכת גומי אחת, אינן מתמודדות עם המשימה. לכן, זה לא הגיוני לשים חרא כזה על המכונית. ממש כמו לשים נרות מ-Zhiguli על מאזדה..

      kom-777 שני, 7 ביולי 2014, 18:37

      vorobey-ru שני, 7 ביולי 2014, 18:38

      עם מה אתה לא מסכים? האם אתה בכלל קורא פוסטים של אנשים אחרים, או פשוט כותב משלך?
      אני, כך נראה, כתבתי בבירור שאין טעם לשים חרא כזה על רכב בכלל. . בלי עבודות יד סיניות, בלי חווה קיבוצית נוכלת עם כרית מהניווה.

      vorobey-ru כבוד Mazdavod הודעות: 1801 תודה: 78 יחידות. הַרשָׁמָה: יום ראשון, 5 בינואר 2014 איפה: מוסקבה

      וודיליך יום שני, 7 ביולי 2014, 22:30

      וודיליץ' מוותיקי התנועה הודעות: 5652 תודה: 179 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שישי, 04 בנובמבר 2011 איפה: משם אוטו: איירבוס A380-800

      • אֲתַר

      kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 04:38

      עם מה אתה לא מסכים? האם אתה בכלל קורא פוסטים של אנשים אחרים, או פשוט כותב משלך?
      אני, כך נראה, כתבתי בבירור שאין טעם לשים חרא כזה על רכב בכלל. . בלי עבודות יד סיניות, בלי חווה קיבוצית נוכלת עם כרית מהניווה.

      kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 04:51

      kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 04:52

      קוסטיה827 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 07:15

      Kostya827 ותיק התנועה הודעות: 9772 תודה: 131 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שני, 22 באוגוסט 2011 איפה: חימקי

      • ICQ

      וודיליך יום שלישי, 8 ביולי 2014, 08:10

      וודיליץ' מוותיקי התנועה הודעות: 5652 תודה: 179 יחידות. הַרשָׁמָה: יום שישי, 04 בנובמבר 2011 איפה: משם אוטו: איירבוס A380-800

      • אֲתַר

      kom-777 יום שלישי, 8 ביולי 2014, 08:58

      Pokaż elementy sterujące odtwarzacza

      • פרסום 16 פס' 2016
      • שחזור תושבת מנוע בשיטת עשה זאת בעצמך באמצעות פוליאוריטן במשקל.
        עמוד ב-Vkontakte
      • תמונה - תיקון תושבת מנוע עשה זאת בעצמך עם חומר איטוםMotoryzacja
      • תיקון שחזור פוליאוריטן חיהאק עשה את זה בעצמך מעניין

      ניסיתי את זה. מספיק לשבועיים + רטט

      לאחר מכן נסה דבק זכוכית. רכבתי עליו שנתיים.

      zdrstvuyte pomenyal padushki i nachilos vibracia padushki novie zakazival s ameriki radnie i poivilas vibracia chto skajite chto delat mnogie govoryat chto nada podojdat i vibracia uidot

      פוליאוריטן שונה, וזה עולה הרבה.
      בסטוגולם, אם הוזמן עם העברות ברובל בשיעור של 1 עד 5.
      1 ק"ג של פוליאוריטן עולה בערך 5000 רובל.
      לעזאזל פלסטיק יקר.

      בשוודיה, כמעט הפסיקו למכור חלקי חילוף לכל האגרטלים פרט לתחום.
      מחפש פוליאוריטן.

      במקרה שבו קל יותר למצוא עוד אחת מאותה כרית מאשר פולריטן))

      בדרך כלל כריות (תומכות) של המנוע ותיבת ההילוכים מוחלפות כאשר חדשות בהישג יד. אבל הרעיון מצויין לכריות נפולות, אם הן עדיין לא נקרעו, אבל הגומי עייף ונפול. אני חושב שהתיקון הזה יחזיק מעמד שנה וחצי.

      צהריים טובים, בבקשה תגיד לי באיזו צפיפות פוליאוריטן צריך עבור כרית המנוע

      דימה אונישצ'וק
      לא התעמקתי בצפיפות של פוליאוריטן.

      חווה קיבוצית, אבל כתופעה זמנית, זה יצליח.

      הקפידו להסיר שומנים מהגומי ולתייק אותו.

      אין רטט, ולאחר מריחת חומר האיטום, יש להמתין יומיים.

      תודה! רק עם מייבש שיער, אין להמיס פוליאוריטן במיכל

      תודה! רק עם מייבש שיער, אין להמיס פוליאוריטן במיכל

      איפה מוכרים את המוטות האלה?

      נהדר! בדיוק מה שאני צריך תודה)

      ורטט מזוין מובטח לך

      +טוני ארבע אצבעות
      כנראה שבפעם הראשונה לא ברור איך הוא כתב את זה. אוקיי, אני אחזור. אני נוהג חצי שנה עם כרית כזו והכל בסדר ואין רעידות ולפני זה הלכתי לוולוו באותו עיצוב ולא היו בעיות.

      מה לנסות כאן. חללים לא עושים את זה סתם. ניסיתי להכניס צינור חמצן.

      ובכן, כן, כמובן)))) אני נוהג כבר חצי שנה ובתא הנוסעים לא ברור אם המנוע פועל בכלל או לא))) אפשר להבין רק לפי מחט מד המהירות. ולפני שאתה מפליץ משהו, נסה אותו קודם.

      הייתי רוצה סרטון שמתעד את פעולת המנוע עם כרית כזו. האם הרעידות מתגברות?

      יש גם איטום פוליאוריטן למשקפיים, אנסה למרוח אותו בלחץ על ידי סגירת הכרית בצדדים

      נקנה בשוק הרכב, מילא את הכרית.מילאתי ​​רק את החצי התחתון לגמרי, כי הפוליאוריתן מעט רך יותר לאורך החוף. הרטט נעלם, אני אסתכל על ההפרדה בקיץ. אגב, הנעליים מתאימות בצורה מושלמת.

      +ולדימיר דורושנקו ואיפה קונים פוליאוריטן כזה??

      אני מסכים, הוא צריך כמה ימים

      סרטון (לחץ להפעלה).

      יש הסתייגות אחת איתו. הוא מתייבש במשך מספר ימים. שיקמתי את הכרית בצורה כזו בוולוו.

      תמונה - תיקון תושבת מנוע עשה זאת בעצמך עם צילום איטום לאתר
      דרג את המאמר הזה:
      כיתה 3.2 מצביעים: 85