בפירוט: תיקון מדחף עשה זאת בעצמך למנועים חיצוניים מאסטר אמיתי לאתר my.housecope.com.
אחים! במאי לא הצלחתי להתחמק מעצי הסחף ובעקבות ההתנגשות נשברתי חצי מהלהב של מדחף האלומיניום. Motor Merck 90, בורג חדש עולה בערך 6,000 רובל, אז חשבתי לתקן אחד שבור, חיטט באינטרנט כמו כמה משרדים במוסקבה מאורסים. אולי מישהו ניסה לתקן את הבורג או לא להתלונן ולקנות חדש? אני לא מרחם על הכסף, אלא השאלה מעניינת, למשל, אתה יכול לרפא אותו ולשים אותו כגיבוי
היה נושא לא מזמן. הכל תלוי בעלות העבודה 🙂 ואז הייתי שם רק בורג כזה ברזרבה. אז לכו לחנות 🙁
הם ניסו לרתך ברגים כאלה עם ארגון מבחוץ, הכל נראה לא רע, אבל עם התנגשות קלה עם כל מכשול, זה נשבר במקום הריתוך. ואני אפילו לא הייתי מנסה.
איכשהו, בהתכנסות של נהגי מים, הלכתי לאורך שדות הקרח של קרים עם מערבולת. בקושי הגעתי הביתה, כמעט הפכתי לצ'ליוסקין, הרוח הזיזה את השדות וממש חיסלה אותם, היה לי קר כקרח במשך שעה וחצי. כשהרמתי את המנוע ראיתי שנסעתי על להב אחד ולא שמתי לב, נשארו רק שורשים משני להבים. לא היה רטט, היה קל יותר לצבור תאוצה ולא הייתה מהירות מלאה.
MAK-360 כתב:
> ניסיתי לרתך ברגים כאלה עם ארגון כלפי חוץ הכל לא רע
> בערך, אבל בהתנגשות קלה עם כל מכשול, זה מתקלקל
> נקודת ריתוך. כך שתוקן אם הזרם קיים במלאי עד
> מקומות להגיע אליהם. ואני אפילו לא הייתי מנסה.
![]() |
סרטון (לחץ להפעלה). |
חשבתי על זה שאתה תיתן חצי מהעלות של חדש לעבודה, אבל זה לא יהיה הגיוני. אני אעלה תמונה של החרפה שלא עמדה במאבק עם החרא))) היום החלפתי אותה בחדשה
\ ניסיתי לרתך ברגים כאלה עם ארגון כלפי חוץ, הכל נראה לא רע, אבל עם התנגשות קלה עם כל מכשול, זה נשבר במקום הריתוך. ואני אפילו לא הייתי מנסה.\
אז אולי ניסו בכאלה ידיים?
מדחף מתוקן בדרך כלל, משופע ומאוזן פועל באותה מידה (ולרוב טוב יותר) ממדחף שנקנה בחנות.
הנה הבורג (סוזה 140) לפני ואחרי התיקון, אחרי התיקון הוא פועל כבר העונה השלישית
הבורג הזה (בור 30) לאחר תיקון כבר השתתף במספר מרוצי מסלול ואף אחד לא ממהר להחזיר אותו לתיקון
יש עוד הרבה תמונות עם ברגים במצב הגרוע ביותר לפני תיקון (או אפילו מרותכים מרכזת חשופה - אלה מיועדות בעיקר למירוץ) ופועלות כבר כמה עונות. הכל תלוי בידיים.
תאריך הרשמה: 22-14 ביוני
נושא על תיקון מדחף הסירה שלך. צריך עצות - שאלו את הדייגים שלנו.
בבקשה - בשרשור הזה הימנעו מהצפה. למי שרוצה "סתם לדבר", בבתחתית כל הודעה יש כפתור "השב ב-fludilne".
לשאלות על המנוע החיצוני, יש סעיף שלם "PLM".
על סירות - מדור סירות עם שלל נושאים.
לפי בחירת הבורג ל-PLA שלך, הנושא הוא "בחירה, החלפת מדחף הסירה".
כל הצפה בשרשור זה יימחק על ידי המנחים, ללא הסבר או אזהרה. מציפים זדוניים - מסתכנים באסור.
אבל, למרות חומרת הכללים שלנו, אני מאחל לך תקשורת נעימה. צריך עזרה - צרו קשר.
תאריך הרשמה: 30-15 בנובמבר
- עיר: נובואלטאיסק-בלויארסק
תגידו לי איך לתקן את הבורג? אם זה אפשרי בכלל? כפוף על הנהר, רטט נורא, על החוף תיקן את זה על גדם, ויזואלית הוא עקום מאוד. suza-9.9
תאריך הרשמה: 24-14 ביוני
תגידו לי איך לתקן את הבורג? אם זה אפשרי בכלל? כפוף על הנהר, רטט נורא, על החוף תיקן את זה על גדם, ויזואלית הוא עקום מאוד. suza-9.9
עדיף לקחת אחד חדש, אני יודע שחבר שלח אותי לשלוט איפשהו בסנט פטרסבורג.
לעולם אל תתווכח עם אידיוטים אתה תשקע לרמה שלהם, שם הם ימחצו אותך עם הניסיון שלהם!
תאריך הרשמה: 23-14 ביוני
אם זה אפשרי בכלל? אולי, אבל אתה צריך ציוד מיוחד וגבעת מדרגה. קל יותר לשלוח את Almaia לסנט פטרסבורג. זה יהיה יותר טוב מחדש.
תאריך הרשמה: 22-14 ביוני
אני מסכים עם מיטרץ' וסרגיי.
אוסיף - בורג לא נכון יהרוס במהירות את הציר או המיסב(ים) על הציר - הוא ישבר כמו שפה לא מאוזנת.
תאריך הרשמה: 16-14 ביולי

- עיר: ברנאול
- אני יכול לעזור: מחשבים
תגידו לי איך לתקן את הבורג? אם זה אפשרי בכלל? כפוף על הנהר, רטט נורא, על החוף תיקן את זה על גדם, ויזואלית הוא עקום מאוד. suza-9.9
זה מכופף, ככלל, להבים אחד או שניים. אם אתה רואה משהו לא בסדר, תקן אותו. בחר את הלהב הפחות פגום, הפוך אחד לא עקום, והשאר לאורכו. ותבדוק את כל השאר, את הפיר, את המכסים על הנרות, את המחברים על המיכל. כמה ברגים מכופפים וקוטסאני היו, מעולם לא היה רטט מסוים במנועים של עד 15 סוסות. לא אותם משקלים ומידות.
פיטר, כמובן, טוב, אבל בקטגוריה הזו הוא לא מאוד תקציבי.
במסע הדייג האחרון נתקלתי בחתיכת עץ קטנה. המהירות ירדה ב-2-3 ק"מ. שֶׁלָהֶם. שֵׁם. בבית במוסך על להב אחד של הקוצים מתוקן, במסע הדייג הבא אראה מה קרה.
ההודעה עברה עריכה: 03 באוקטובר 2016 - 20:06
אני לומד כל חיי. מקווה שהחגים לא יגיעו בקרוב.
תאריך הרשמה: 16-14 ביולי

- עיר: ברנאול
- אני יכול לעזור: מחשבים
אני מסכים עם מיטרץ' וסרגיי.
אוסיף - בורג לא נכון יהרוס במהירות את הציר או המיסב(ים) על הציר - הוא ישבר כמו שפה לא מאוזנת.
אבל אני לא מסכים עם אנגלס או קאוטסקי... (לב של כלב)
לא, ובכן, עם הגברים שלנו אתה יכול להרוס הכל, אבל למיסבים במהירות, ועוד יותר מזה את הפיר, אני לא מסכים לחלוטין עם תותים.
אם יש רטט חזק על המנוע עד 15-18 כוחות על המוט, אזי ניתן לראות את ההבדל בעקמומיות של להבי המדחף גם לאחר 3-4 או אפילו 5 כוכבים. ואם לא במבט "חמוש", אז בלי שאלות בכלל.
כמו בצבא: - שיהיה מכוער, אבל אחיד.
אני לומד כל חיי. מקווה שהחגים לא יגיעו בקרוב.
תאריך הרשמה: 19-14 ביולי

- עיר: מאלינגביאו
- אני יכול להיות שימושי: אין מה לעזור
האמת נולדת בפלוד.
תאריך הרשמה: 16-14 ביולי

- עיר: ברנאול
- אני יכול לעזור: מחשבים
הצומת במקרה זה הוא תיבת ההילוכים, השאר הם הפרטים של הצומת. כדי להפחית את חיי השירות של ה- ASSEMBLY, אחד החלקים חייב להיכשל.
הפיר מאבד את הגיאומטריה מיד לאחר הפגיעה.
ואז, פיר כפוף שובר את האטמים, מים נכנסים לתיבת ההילוכים, ואז המסבים נגמרים וכו'. יותר ויותר.
הציר היה כפוף, היו מים בתיבת ההילוכים.
אם הפיר אינו כפוף, אז אפילו "יישור חזותי על הגדם" למצב פחות או יותר זהה של הלהבים לא אמור לתת רטט חזק. כמובן, אם העין אינה זכוכית והזרועות צומחות מעל המותניים
אני לומד כל חיי. מקווה שהחגים לא יגיעו בקרוב.
תאריך הרשמה: 16-14 ביולי

- עיר: ברנאול
- אני יכול לעזור: מחשבים
לשווא אתה כזה, דבר אחד הוא כתמים, שינוי אחר בגיאומטריה של הבורג. אני חושב שכמובן שהפיר לא ישבר מיד, אבל זה יקטין משמעותית את חיי השירות של הצומת הזה.
לא, נו, אפשר לשבת, לבכות, לכבות את המנוע וללכת על המשוטים לחניון, להפעיל את אזעקת החירום כמובן, ולהתקשר לשליח הדואר בפלאפון כדי לשלוח בדחיפות את המדחף לסנט. פטרבורג
ואתה יכול, כמובן, להעריך את הצרה, לנקוט באמצעים לשיקום ולהמשיך לדוג.
כאן כל אחד מחליט בעצמו
אני לומד כל חיי. מקווה שהחגים לא יגיעו בקרוב.
תאריך הרשמה: 29-14 ביוני
תאריך הרשמה: 16-14 ביולי

- עיר: ברנאול
- אני יכול לעזור: מחשבים
ואם המצב אפילו יותר מצער - להב שבור - האם יש מקומות שבהם הם יכולים לרתך, או בהחלט על מתכת לא ברזלית?
בנובוסיבירסק ראיתי שוב ושוב פרסומות לשיקום מדחפים ותיבות הילוכים, תג המחיר בפרסומת הוא אנושי. לא יישם את עצמי. והוא לא התקשר.
IMHO היכולת לרתך תלויה מאוד בחומר. אבל נשאלת השאלה, האם החתיכה השבורה שרדה?
אם יש צורך, אתה צריך להתקשר כדי לברר את הטכנולוגיה, ואז להחליט
אני לומד כל חיי. מקווה שהחגים לא יגיעו בקרוב.
תאריך הרשמה: 23-14 ביוני
"עריכה חזותית על הגדם" לאותו מצב פחות או יותר של הלהבים לא אמורה לתת רטט חזק. קשרו שטויות למלקות, הבורג שלי, שהיה רחוק מלהיות מיושר על גדם, נתן רטט הגון, ויזואלית הכל היה בסדר. מצא משקוף רק על גבעה הליכה.
תאריך הרשמה: 30-14 בספטמבר
לכל חלק יצוק לאחר הפגיעה תהיה גיאומטריה שבורה, ויישור וריתוך כמעט בלתי אפשריים. על מנת לתקן פגמים בחלקי גיאומטריה מורכבת, שהיא הבורג, יש צורך לפחות במטריצה לבורג זה, ובידיים עם ניסיון שנצבר על ידי יותר ממוצר אחד. יש צורך, לא רק לעשות את אותה עקומה, על כל הלהבים, אלא גם את זווית הנטייה, ביחס לציר, ויש להקפיד על המגרש.
מיד נשאלת השאלה, מה ההבדל בין בורג ממותג לעותק? כנראה, דיוק ייצור וקרבה לעקומה האידיאלית ויעילות קרובה לאידיאל.
עם זאת, האופציה עם קנבוס, בתנאי דיג, היא פשוט הכרחית כדי להמשיך לדוג בחזרה לבסיס.
תעשה דברים שימושיים בחיים, אז זה יהפוך לנעים
דפים 1 2 הבא
כדי לשלוח תשובה, עליך להתחבר או להירשם.
- לנסקי
- זָקֵן
- לֹא פָּעִיל
- איפה: אזור אירקוטסק
- רשום: 10-02-2017
- פוסטים: 998
יש לי ניסיון בשחזור כל מאפייני הביצועים של מדחפים מנוע מיובאים, אם הנושא מעניין מישהו, אוכל לשתף את הניסיון שלי בפירוט.
..מאוד
- לנסקי
- זָקֵן
- לֹא פָּעִיל
- איפה: אזור אירקוטסק
- רשום: 10-02-2017
- פוסטים: 998
.. טשטש את הטקסט
- לנסקי
- זָקֵן
- לֹא פָּעִיל
- איפה: אזור אירקוטסק
- רשום: 10-02-2017
- פוסטים: 998
✔️ fas.st/1SYO-T - מבחר ענק של ברגים ואביזרים חדשים
הירשמו לערוץ הראשי:
הבורג המעוות מהימאהה 30 זכה לחידוש. הם קדחו דרך הבורג והכניסו פינים שמונעים מהשרוול להסתובב. הבולם נותר מכורבל אך קבוע היטב.
השיטה היא לא הכי אנושית ונכונה, אבל מאוד פשוטה וזולה.
אם אתה יודע איך לתקן בורג כזה, אז כתוב בתגובות.
פאקינג לדחוף ציוד לבשר


אם עלית על שרטון או פגעת במקום כלשהו על אבן, החלף תיבת הילוכים מיד 🙂 אז עדיף לקנות חדשה

בחור בורג חזק היטב את הציר לוחץ על הבולם, לפעמים צריך להדק אותו וזהו. אז סובבתי בורג חדש.

עשה אותו דבר. פשוט חתכתי את החוט ושמתי אותו על חומר איטום בלתי ניתן להפרדה.

עם חוט זה יהיה ברור יותר אמין.

אז הסיכות החזיקו מעמד או לא?

רכבנו על הבורג בערך 20 דקות לא קרה שום דבר פלילי. הכל במקום. שקרים כחילוף.

חבר'ה, ניתן להזמין את הבולמים האלה בנפרד וללחוץ מחדש (לוקח חמש דקות ולא חווה קולקטיבית)

בלוק שקט בשוק הרכב מצא מתאים

הם רק רוצים למכור לך לוהו

למשל כאן וכן הלאה

בבקשה תגיד לי איפה להזמין. חיפשתי בכל האינטרנט ולא מצאתי שום דבר. גם בורג פלדה

פקידים בכבשן! אכפת להם מגירושים, לא מהרווחה שלך.
יש בולמים בנפרד, קניתי עבור בורג מטוקה והדחקתי אותו בעצמי.

בדיוק נתקלתי בבעיה כזו, תגיד לי כמה זמן זה לקח?

תאר לעצמך שפשוט עשיתי את זה אחרת. היכן שהאגוז מכוסה חור, קדחתי בורג משני הצדדים ותקעתי חתיך דרך לאורך הקצוות של הכפוף.

זהו בורג רזרבי. זה לקח רק כשעה. אז הסטטיסטיקה נמוכה.

איזה דבר טיפשי עשית 1.קח מנועים חיצוניים סובייטיים, הבורג קבוע בפיני פליז או ברונזה, אני לא אדבר על החוזק של מתכות, בקיצור, פיני אלומיניום לא מתגלגלים באפשרות הרכבה הזו. 2. בולם מחוזק בגומי מספק הפחתה של עומסים רדיאליים-דינאמיים מציר תיבת ההילוכים, במילים אחרות, כל הפערים הדינמיים יגיעו למיסבים הרדיאליים של גל תיבת ההילוכים, וכתוצאה מכך הרס תיבת ההילוכים.
3. לשפוך אפוקסי דברים כאלה זה גם טיפשי, יותר קל לחתוך את ההברגה בבורג ולסובב את הפינים ולשים את החוט על הדבק - ואז הוא ימות.
4. לצערי, לא ממש הבנתי מהסרטון מה ספציפית גולל (בולם בקוטר החיצוני)?
5. הנה אותו דבר רק אחרי 70 ק"מ הכל התקלקל

פיני אלומיניום הם כלום. או פלדה (פליז), או בכלל לא. אבל עדיף איכשהו להחליף את הבולם.

כמובן שאתה צודק, אבל יצאתי משיקולים או לזרוק את זה או לנסות לעשות את זה ככה.
לא הייתה לי מטרה לעשות את זה בצורה הדוקה. אם פיני האלומיניום מסתובבים, אז אני מיד אזרוק את הבורג הזה.
אני חושב שכולם מבינים שכל שינוי בתכנון המפעל נעשה על אחריותכם ועל אחריותכם בלבד.
בסוף החודש אני ארכב על המדחף הזה לכמה ימים. ואז אני אכתוב מה קרה לו.

תיקון מדחף סירה בעצמך. תיקון מנחת/צימוד/תותב.
או היכנס דרך אחד מהשירותים הללו
תגובות יכולות להתפרסם רק על ידי משתמשים רשומים
רשום חשבון חדש בקהילה שלנו. זה לא קשה!
אף משתמש רשום אינו צופה בדף זה.




טמיק » 17 באפריל 2014, 15:21
דוברו » 17 באפריל 2014, 21:42
טמיק » 17 באפריל, 2014, 22:37
טמיק » 16 ביוני 2014, 22:55
טמיק » 7 ביולי 2014, 14:42
נוסף לאחר 7 דקות 39 שניות:
כן. הטבעת על הבורג גם עקומה ומשתלשלת כאילו אתה לא יודע מה!

טמיק » 9 ביולי 2014, 00:14
רֹאשׁ » 10 ביולי 2014, 09:34
טמיק » 10 ביולי 2014, 11:12 בבוקר
וכמה עוד כסף זה יעלה? לא היה קל יותר לקנות סיני חדש?
הוא לקח יציקה עם טיט מלט מלהב אחד. כעת כל הלהבים מותאמים אחד אחד, מההתחלה. אחר כך חתכו וניסרו. לְהָבִיא. מעניין אותי מה, איך ולמה. אתה חייב ללמוד משהו.
מַזַל קַשָׁת » 10 ביולי 2014, 13:25
טמיק » 10 ביולי 2014, 17:22
סולומוניך » 10 ביולי 2014, 23:17
Babiyi » 11 ביולי 2014, 00:20
אל תגיד לי מה לעשות ואיך לעשות את זה, ואני לא אגיד לך לאן אתה צריך ללכת!
טמיק » 11 ביולי 2014, 23:53
אבל אני לא מתווכח. אני יודע. אבל אני רוצה להבין את הדקויות בעצמי וללמוד. זה כנראה הכל. ובכן, אני רק סקרן. מעניין וזהו. אני רוצה לנסות את זה בעצמי. תבין את הטעויות שלך תסיק מסקנות ובכל פעם זה משתפר יותר ויותר לעשות ברגים לעצמך. ככה זה.

נוסף לאחר 6 דקות 57 שניות:
דוברו » 12 ביולי 2014, 17:39
טמיק » 14 ביולי 2014, 12:13 בצהריים
משתמש אורח » 14 ביולי 2014, 13:20
טם, פאנימאש מה העניין, אני אנסה להסביר את זה יותר קל.))
תעשה קודם גבעה מדרגה, כדי שתוכל לראות בעצמך מה אתה עושה.
כל מה שאתה עושה הוא מתוך בטלה, אבל לא מקרב אותך לבורג הנכון.
למה.
התשובה פשוטה - אינך יודע אם הלהב ממנו לקחתם את הגבס תקין.
לי אישית היה רק 1 ברגים תקין לחלוטין, זה זה שעלמאי לא תיקן אחרי בדיקה.נכון, הוא עדיין התברר שהוא קצת משונן, לא המדרגה כמו שכתוב עליו, כתוב 15, אבל באמת הכי נקי 14. ואלמאי גרם לי ולחברים שלי להיות יותר מחמישים ברגים.
תראה מה קורה, רק דוגמה.
על הבורג, למשל, שלך, כתוב הסימון 9 14X3X14, אבל במציאות הלהבים יכולים להיות בבסיס (רכז) 1516 ולסיים ב-1413 ומה קורה מזה. פרוגרסיבי), ואז הסיכוי ללכת הוא אמיתי , אבל מי יודע בלי לבדוק.
לכן, אם אתה רוצה להשיג משהו, אבל אתה חייב לגשת לנושא בכל זהירות.
אבל לדעתי, אם אתה לא מתכוון לעשות את זה, אז יותר קל לשלוח את ליוחה לעשות בורג ולתת לזה להיות קצת יותר יקר, זה לא עניין של כסף, כבר דפקת את המשאלות שלך. ההבנה מגיעה אחרי מכה של הבורג מתחילה וגוועת הבלוטה, או שהסירה לא נוסעת.
לפני ליוחה, עשיתי פעם מדחפים מרייסר ידוע בסנט פטרסבורג, הכל נפגע עד שהוא התחיל לסמוך על מתלמדים עם מדחפים. נתתי לו את הבורג, התוצאה - המקום השני בכיתה שלו ב- "מירוץ קרח", מהירות 7879 קמ"ש. במקום 7374 קמ"ש.
טמיק » 14 ביולי 2014, 13:32
נושא: פרופלורים, שיקום תיקון?! - תיקון, שינוי, תחזוקה של סירות - סירות וסירות - הובלה (כלי רכב) - חלק ראשי - פורומים של המועדון הפתוח פיטרסקי אוחוטניק
"מי שצד ודג לא יקבל כלום!" "מעצמי ובשביל אחי!"
בורג משוחזר כהלכה - לא גרוע מחדש. בנוסף, השחזור זול פי 3-4 מבורג חדש (לא מקורי). כאשר הורגים בורג 2-3 פעמים במהלך הקיץ, החיסכון משמעותי.
תאמין לי - זה אפשרי בפועל. הכל תלוי במאסטר.
אם אתה צריך מישהו שיתקן את הבורג - תדפוק על ראש הממשלה, אני אתן את מספר הטלפון של המאסטר.
אני לא רוצה לפרסם את זה בפומבי.
אם יין עולה 20 אלף וחכה חודש. ואז אין חלופות. ועבור 2t.r עדיף לקנות חדש.
אם הבורג עולה 20 אלף וחכה חודש. ואז אין חלופות. ועבור 2t.r קל יותר לקנות חדש.
אם אתה צריך מישהו שיתקן את הבורג - תדפוק על ראש הממשלה, אני אתן את מספר הטלפון של המאסטר.
אני לא רוצה לפרסם את זה בפומבי.
הבורג הוא היחיד, המחיר שלו כזה, אין אחרים.
אה, לשה "אלמאי"! מתגורר בקרסנוי סלו. יש לו גם בית מלאכה שם.
המאסטר טוב, עושה עם הנשמה. הוא עושה כמעט הכל: מרתך את הלהבים, מאזן, משחזר גיאומטריה, זוויות נטייה, משנה את גובה המדחף וכו'. השתמשתי בשירותיו פעמים רבות בעצמי. אני מכיר אותו מ-RCC.
✔️ הכל לדיג:
הירשמו לערוץ הראשי:
הבורג המעוות מהימאהה 30 זכה לחידוש. הם קדחו דרך הבורג והכניסו פינים שמונעים מהשרוול להסתובב. הבולם נותר מכורבל אך קבוע היטב.
השיטה היא לא הכי אנושית ונכונה, אבל מאוד פשוטה וזולה.
אם אתה יודע איך לתקן בורג כזה, אז כתוב בתגובות.
וידאו תיקון מדחף סירה עשה זאת בעצמך. תיקון מנחת/צימוד/תותב. ערוץ VeterNSK
הבולם (שרוול) של המדחף הסטנדרטי (המקורי) של סוזוקי DF-15 הסתובב. בחלקי חילוף, לדברי אנשי השירות, השרוול החלופי אינו כלול. לזרוק מדחף עם להבים שלמים, היד לא עולה, ארצנו מלאה בקוליבינים. מכאן, השאלה בפועל היא: "מי, איך טיפל בבעיה? ". המר למפתח כאופציה, אשר מלווה בקידוח, אני משאיר אותו כאחרון.
בעיה זו חלה על מנועים של מותגים אחרים.
קדרתי בולם (גומי) בכמה מקומות, מילאתי אותו בדבק, הברגתי כמה ברגים - מחזיק 20 שעות. עכשיו במלאי, אני משתמש במכשיר המהיר באדם אחד. ימאהה 8.
לפי הבנתי, קדחו גומי כדי להגיע לגוף הבורג והחלל התמלא בדבק (מה?). ולאן נעלמו הברגים? אם יש גומי בגוף כדי לתקוע אותו, לא עדיף להשתמש במקלות דבק? הם אוטמים טוב יותר מאשר ברגים עם הקשה עצמית
כן עשיתי. דבק לקח מולקולרי בצינור קטן. אולי זה היה צריך להיות אחרת?
ולרה, טוב, תחשוב על זה. מה עדיף להם למכור - בורג או שרוול. עכשיו, אם היו מציעים לך תותב ב-100 ובורג ב-200 (לדוגמה לפי מחירים לפי הקישור שלי), אז עדיף שהם ימכרו את התותב. אבל יש שם גם אנשים חכמים והם מבינים. שאתה כמובן לא יכול לקנות תותב ב-100.
גנא, וכבר קוראים לזה אחרת: מטורף: לכן שלחתי את שאלתי על המצב לאדם הלא אחרון בשירות.
———- נוסף בשעה 09:40 ———- הפוסט הקודם נכתב בשעה 09:38 ———-
בראד ניהולי. השרוול נמכר והוחלף, רק החרוט צריך להיות במכונה ללחיצה..
ברור שצריך מנדף.והשאלה היא גם לגבי שיקום, כי גם הבולם עולה כסף. להלן הניואנסים של טכנולוגיה ואיזון (בהתחשב במהירות) על מנת לשחזר את הבורג לא כחילוף, אלא כפועל.
———- נוסף בשעה 11:13 ———- הפוסט הקודם נכתב בשעה 09:40 ———-
כן עשיתי. דבק לקח מולקולרי בצינור קטן. אולי זה היה צריך להיות אחרת?
ובכן, בדרך אחרת, בגרסה זו, זה יכול להיות רק עם ברגים הקשה עצמית, כפי שכבר אמרתי, אם הם משחקים את התפקיד של מרווחים-אטמים. הבורג הקשה חותך את הגוף כמעט מבלי לפרוץ את החור. לא ראיתי את התותב של הבורג שלי חי. אם יש גוף מוצק, אז כן, ואם למשטח החיצוני יש צלעות אורכיות, אז זה יכול להיכנס לתוך שוב, יש צורך בניסויים בדבק כדי לעמוד בסביבה בית גידול.
אבל זו תיאוריה (IMHO), בעוד המתרגלים עדיין שותקים.
סובסנו טכנולוגיית השחזור הטובה ביותר :)
ברגים ודבק. ביליתי 20 שעות, עכשיו במלאי. הוא, זיהום, כנראה מתגלגל פנימה בקוטר קטן. אם קוטר גדול היה גולל, אז אפשר יהיה לקדוח את המתכת של הבורג ולהבריג אותה לגומי. אלא אם כן אני כמובן מבולבל.
הבולם (שרוול) של המדחף הסטנדרטי (המקורי) של סוזוקי DF-15 הסתובב. בחלקי חילוף, לדברי אנשי השירות, השרוול החלופי אינו כלול. לזרוק מדחף עם להבים שלמים, היד לא עולה, ארצנו מלאה בקוליבינים. מכאן, השאלה בפועל היא: "מי, איך טיפל בבעיה? ". המר למפתח כאופציה, אשר מלווה בקידוח, אני משאיר אותו כאחרון.
בעיה זו חלה על מנועים של מותגים אחרים.
איזה שירות אמר את זה? סקרן לחלוטין. אפילו יש לי את זה במלאי. מישהו הזמין מזמן ולא בא לקחת. סע למעלה, אני אתן אותו לכניסה, דבר שנדרשת לעתים נדירות. בדרך כלל הברגים נכים, אבל הבולמים חיים.
חיטטתי ברשת העולמית, בנושא החלפת התותב, נתקלתי במידע שימושי. לכן, בנושא, שיניתי את הכותרת פשוט ל"תיקון בורג".
אז, תיקון בורג אלומיניום:
0ixZmaENjHM
תיקון בורג פלדה:
eq9PwAgDroQ&feature=related
U6FZzVj8FgA&feature=related
אִיוּם. סבא עושה בצורה מצפונית יותר מאשר צעיר, איזון הוא דבר הכרחי.
ZyZy. הכנסתי את התותב לתוך הבורג שלי. כמה ספקות מייסרים אותי. לעשות ציר זה מובן. יש מושב שם, לא יהיו בעיות.
בלחיצה פנימה התותב יכול להתעוות עם כל ההשלכות, נראה לי שצריך מדריך.
מי עשה מה או איך? לא רוצה להרוס את התותב.
בגלילה ברשת החברתית כדי למצוא נושא לאדם, החלטתי על הדרך לאסוף את המפוזרים לאחד (לנוחות)
[קישורים לחברי איגוד בלבד.]
[קישורים לחברי איגוד בלבד.]
נזכרתי שלא השארתי מידע על התותבים, סליחה.
תותב מנחת סוזוקי DF-15(9,9)
מספר חלק מקורי של שרוול 58120-93701-000
ייעוד קטלוג תותב Solas SA-RB
שני התותבים מתאימים למדחפים של סוזוקי וסולאס
פעם, כשהמלך חמורמי עדיין חי, הוא טען שהזמן שהושקע בדיג לא נכלל בזמן הכולל של החיים. זה אושר גם על ידי אזרחים רבים שאוהבים לבלות חלק מזמנם הפנוי בדיג.
ככלל, רוב הדייגים מחזיקים בסירה. סירות רבות, במיוחד מודרניות, מצוידות במנועי בנזין. כן, וסירה ללא מנוע, במיוחד אם אתה צריך לדוג במימי אגם גדול, הופכת לנטל שדורש עלויות אדירות, מאמץ ואנרגיה כדי לנוע. וכאן אתה בהחלט צריך מנוע: בנזין או חשמלי - זה לא משנה.
ועדיין, יש להקדיש תשומת לב מיוחדת למנוע החשמלי, כי:
- החשמליים אינם דורשים נפט או בנזין לעבודתם, מה שאומר שאין גזי פליטה, דבר שאינו פוגע בטבע;
- מנועים חשמליים קטנים יותר, קלים יותר ואינם תופסים הרבה מקום. זה נכון במיוחד אם אתה צריך לדוג רחוק, וכל קילוגרם של משקל עודף מורגש תמיד;
- הם הרבה יותר רווחיים מאשר עמיתים בנזין במונחים כלכליים;
- עיצובים מודרניים מורכבים על חלקים מודרניים שפותחו באמצעות טכנולוגיות מודרניות, ולכן, עם משקל מינימלי, יש להם כוח מקסימלי.
אבל הצהרות אלה מתרחשות אם לבעל הסירה יש כבר מנוע חשמלי והוא חווה יתרונות כאלה במלואם. אבל מה לעשות אם זה לא שם? אז, אתה צריך לעשות את זה בעצמך.
בעלי סירות יזמים רבים משתמשים במקדחה או מברג הפועלים על סוללות, שכן העיצוב התעשייתי של מנוע חשמלי מבוסס על אותו עיקרון. הפריסה הבסיסית של יחידה כזו כמעט זהה עבור כל הדגמים ונראית כך:
- הסוללה היא מקור הכוח;
- המנוע החשמלי פועל כמנוע סירה;
- מדחף עם תיבת הילוכים הוא כלי עבודה המבטיח את תנועת הסירה במים;
- יחידת בקרה - מורכבת מידית לסיבוב כיוון התנועה ושינוי מהירות הסיבוב של המנוע החשמלי.
ניתן למצוא כמעט את כל האלמנטים במקדחה או מברג חשמלי. במקרה זה, יש לקחת בחשבון את העובדה כי מכשירים תעשייתיים אטומים הרמטית, המאפשרת למרכיבים העיקריים להיות במים.
אם אתה משתמש במקדחה חשמלית, רצוי שהיא תהיה ממוקמת הרחק מהמים. זו הבעיה היחידה, חמורה למדי, שדורשת פתרון טכני. החדירה הקלה ביותר של מים ליחידת הבקרה יכולה להשבית אותה, מה שיוביל לעצירה של הסירה.
אם אתה לוקח מקדחה חשמלית, אתה תמיד צריך לזכור שהערך העיקרי שלו הוא המנוע ויחידת בקרת המהירות (כפתור). לבחירת מקדחה או מברג יש כמה יתרונות על פני קניית מנוע חיצוני תעשייתי:
- במחיר, רכישה זו תעלה הרבה פחות מקניית מדגם מפעל;
- על פי החקיקה, יש להקפיד על הדרישות הקשורות להספק המנועים המשמשים במקווי מים שונים;
- המקדחה החשמלית מופעלת על ידי סוללה או מקורות כוח אחרים עם פרמטרים מתאימים;
- המקדחה החשמלית קלה לתיקון, בשל הזמינות של מספר מספיק של חלקי חילוף בשוק.
בעת בחירת מקדחה, יש לקחת בחשבון את הגורם שהוא מיועד בעיקר לעבוד במצב מחזורי. אם המקדחה מותקנת על סירה, אז אתה צריך לסמוך יותר על מחזור רציף של עבודה. המשמעות היא שיש צורך במאגר כוח, אחרת המקדחה תתחמם יתר על המידה.
במקרים כאלה, עליך לבחור בהספק של 150 וואט או יותר. עתודת הכוח תאפשר לך לעבוד עם מדחף בקוטר של 130-150 מ"מ. בנוסף, יש לקחת בחשבון שהמשקל הכולל של הסירה יתאים ל-300 ק"ג, לא יותר. אפשר להניח שזהו המשקל המקסימלי.
כדאי לשים לב מיד לעובדה שמקדחים ומברגים מיוצרים עבור מתחי הפעלה שונים, כמו 12 וולט, 14.5 וולט, 16 וולט, 18 וולט ו-24 וולט. סוללות מיוצרות גם עבור אותו מתח. ועדיין, הקיבולת של סוללות סטנדרטיות המשרתות את פעולת מקדחה או מברג חשמלי בתנאי עבודה קלאסיים אינה מספיקה כדי לספק את התנועה הדרושה של הסירה על פני המים. בהקשר זה, עדיף לשים לב למצבר לרכב, בעל קיבולת גדולה בהרבה. ומכיוון שמצבר המכונית מייצר 12 וולט בעומס, אז יש לבחור את המקדחה עם מתח הפעלה של 12 וולט.
באופן טבעי, אתה יכול לעשות סוללה של סוללות מסט של סוללות מיוצרות עבור כלים חשמליים עבור כל מתח, אבל זה יכול להיות הרבה יותר יקר.
עבור מכשיר כזה, תזדקק לחלקים הבאים:
- מקדחה חשמלית למנוע;
- מלחציים לחיזוק המנוע (מקדחה). גם מפעל מוכן וגם מלאכת יד מתאימים;
- תיבת ההילוכים מהמטחנה מתאימה אם המנוע מותקן על הטרנסום של הסירה;
- צינורות עגולים בקוטר 20 מ"מ וצינורות צדודית 20X20 מ"מ. מהם ייעשו מוט ותושבת למנוע (מקדחה);
- מוט מתכת עגול שממנו יהיה ציר המנוע וכן פח עבור המדחף.
כדי לעבוד, ייתכן שתזדקק לכלים הבאים:
- מספריים מתכת;
- מכונת ריתוך, אם כי אתה יכול להסתדר בלעדיה;
- מקדחה חשמלית וסט מקדחות;
- מטחנה עם גלגלי חיתוך וטחינה;
- אם העיצוב מספק עץ, אז מסמרים או ברגים הקשה עצמית (כמו גם עץ).
קיומו של מנגנון הרמה מפשט באופן דרסטי את התפעול והתחזוקה של המערכת כולה, במיוחד שיש מקרים בהם דחוף להעלות את המדחף. ככלל, מנגנון כזה שולט במיקום המנוע החשמלי בכל המישורים (אנכיים ואופקיים).
כאופציה, ניתן להציע את העיצוב הבא של מנגנון כזה: מנוע מחובר לטרנסום של הסירה בעזרת מלחציים, המקובעים בקשיחות לצלחת. המהדקים מצוידים בטבעות דרכן משחילים את הצינור, וציר המנוע מושחל לציר המרותך במרכז הצינור. מתברר מסתובב פשוט מאוד, שיכול לספק שליטה מוטורית רגילה.
ככל הידוע לנו, המקדחה מיועדת לקידוח חורים ובעלת מהירות קצה גבוהה, שאינה מקובלת להפעלת מדחף, הפועלת במהירויות איטיות יותר. לכן, על מנת להפחית את המהירות המועברת לבורג, יש צורך בהתקנה של תיבת הילוכים. לפעמים הם צריכים 2 חלקים, תלוי בפתרונות העיצוב. תיבת ההילוכים העליונה אמורה להפחית את מהירות המקדחה מ-1500 ל-200-300 סל"ד, מה שיבטיח את הריצה הרגילה של הסירה.
תיבת ההילוכים התחתונה משמשת להתקנה אופקית של המדחף. כאשר משתמשים בתיבת הילוכים ממטחנה, היא פשוט מהודקת בצ'אק המקדחה.
ייצור מדחף המדחף מתחיל בסימון שלו על פיסת יריעת פלדה. כפי שהוזכר לעיל, הקוטר שלה לא צריך להיות יותר מ 130-150 מ"מ. אתה יכול לקחת ריבוע מתכת בגודל 200x200 מ"מ ובעובי 2.5-3.0 מ"מ. עדיף אם זה נירוסטה, אם כי זה הרבה יותר קשה לעבד. במקרים קיצוניים, ניתן להשתמש באימפלר ממאוורר פליטת אוויר או מערכת קירור לרכב. יחד עם זאת, יש לזכור כי פרופיל האימפלר מיועד לעבוד עם מסת אוויר. בהקשר זה, תצטרך להתמודד עם ייצורו בעצמך.
במרכז הריבוע קודחים חור לבורג הנחיתה. חריצים נעשים לאורך האלכסונים כך שהיריעה נשארת שלמה עד 25-30 מ"מ במרכז. לאחר מכן, המשך להיווצרות צורת הלהבים. ככלל, יש להם מראה מעוגל. במקרה זה, יש צורך להבטיח כי הלהבים יהיו באותו גודל, אחרת יהיו רעידות. לאחר מכן, הלהבים מסובבים מעט לזווית מסוימת. במקרה זה, יש לקחת בחשבון את כיוון הסיבוב של הלהב.
מכיוון שהייצור מתבצע בבית וכפי שאומרים, לא להתנתק במים, יש לבצע בדיקות. בשביל זה, כל מיכל מים שיתאים למדחף יתאים. באופן טבעי, ככל שהקיבולת גדולה יותר, כך ייטב. כמוצא אחרון, במידת האפשר, מומלץ לצאת לטבע, לנהר או לבריכה ולנסות זאת בפעולה מבלי להתקין על סירה.
כאשר המנוע פועל, יש לראות ולחוש סילון מים כיווני. בנוסף, אין לחוש רעידות רציניות. אם המדחף אינו פועל במלוא העוצמה, אתה יכול לשנות אותו על ידי הגדלת זווית הנטייה של הלהבים.
מערכת בקרת המנוע נמצאת בשלבי גיבוש סופי בהתאם לרצונו של בעל הסירה. העיקר שזה נוח לניהול. עדיף להוציא את לחצן בקרת מהירות המנוע במקום נוח.
יש לכלול את הרכיבים הבאים בחישובים:
- משקל הסירה בהילוך מלא;
- צריכת החשמל של המנוע החשמלי;
- זרם ומתח הפעלה.
בתהליך ההרכבה יש לקחת מכשיר מדידה חשמלי ולוודא שעוצמת המנוע ועוצמת העומס תואמים. כוח המנוע חייב לכסות את כוח העומס. רצוי שעוצמת המנוע תחפוף להספק העומס ב-20% לפחות.
אם הספק המנוע תואם להספק הנצרך על ידי המקדחה החשמלית: אם צריכת החשמל המחושבת על ידי הנוסחה P \u003d 12V x Ipot מתאימה להספק המנוע המוצהר (מקדחה חשמלית), אז נוכל לומר שהכל נעשה כהלכה והחשמל מקדחה יכולה לשמש כמנוע לסירה. יחד עם זאת, לא צריך לשכוח כ-20% ממאגר הכוח. זה יידרש במקרה של חירום.
בתהליך ההתקנה עדיף להתנסות עם האימפלר על מנת למצוא את התצורה הנכונה של הלהבים. ככלל, צורתם משפיעה באופן משמעותי על הכלכלה של המנוע.
חלק מהבעלים המחליטים לייצר מנוע חשמלי לסירה בעצמם משתמשים במנועי 12V שונים המשמשים על סיפון המכונית.
מנועים אלה מצוינים עבור סוג זה של פונקציות, ולו רק בגלל שהם נועדו לפעול על מצבר רכב. למרות זאת, הם דורשים עידון מסוים.
בעלי סירות כל הזמן מתנסים ומוצאים פתרונות מדהימים. להכריח אותם לעשות זאת היא גבוהה מדי העלות של עיצובים תעשייתיים. כתוצאה מכך, נולד הרעיון להתקין מנוע מכסחת דשא על סירה. מדובר במנועים בהספק של כ-6 כ"ס, המיועדים לפעולה ארוכת טווח בעומס בתנאים שונים. מנוע כזה יכול להיות מותאם לסירה אם אתה משתמש בחלקי חילוף שונים המיועדים לתיקון מנועים חיצוניים סובייטיים.
כמה בעלי מלאכה התאימו בקלות מנועים ממסורים סובייטיים כמנועים לסירות. פעם יוצרו מספר עצום של מסורי שרשרת, שעל איכותם יש לדון בנפרד. למרות זאת, מותקן על סירות, כמה מנועים משרתים עד היום. העיקר הוא לחשב הכל נכון.
זו שאלה מאוד מעניינת. על השימוש במנועי AC קונבנציונליים דובר כבר זמן רב. למנועים כאלה אין מנגנון מברשת ולכן קל מאוד לתפעול ולתפעול.
אבל יש כמה גורמים שצריך לקחת בחשבון. הגורם הראשון הוא הימצאות מתח חילופין של 220 וולט. לחילופין, ניתן להתקין מהפך שיכול להמיר מתח ישר של 12 וולט למתח חילופין של 220 וולט.
המרכיב השני הוא בטיחות, כי המתח של 220 וולט מסוכן מאוד לאדם, במיוחד על המים. זה דורש אמצעים מיוחדים. אבל אם יש מים מסביב, קשה אפילו לדמיין ממה בדיוק האמצעים האלה צריכים להיות מורכבים.
יש אפשרות כמעט מוכנה - זה השימוש במנוע מגוזם או ממכסחת דשא. כמעט הכל מוכן כאן, נשאר רק להחליט על אורך המכשיר ולהתקין את המדחף. אין צורך בתיבת הילוכים עליונה ואין צורך לשנות את מערכת הבקרה ואת מערכת כוח המנוע.
המשימה העיקרית היא לתקן כראוי מכשיר כזה על הסירה. זה נכון במיוחד בנוכחות סירה מתנפחת.
ייצור מבנים כאלה זמין רק לאותם בעלי סירות שנמצאים בחיפוש יצירתי מתמיד. מצד שני, רוב הסירות נמצאות בבעלות דייגים שמתנסים ללא הרף. לכן, לא יהיה להם קשה לבצע את הרעיונות שלהם.
![]() |
סרטון (לחץ להפעלה). |
מטבע הדברים, אנשים יצירתיים או אנשים שאינם רשאים בתקציב המשפחתי לרכוש עבורה גם סירה וגם מנוע, עוסקים בייצור עצמאי של עיצובים שונים. לכן, חלק מהדייגים עדיין משתמשים במשוטים ואינם מתחרטים על כך. הם מסתפקים רק בעובדה שיש להם סירה, שכן ישנה קטגוריה נוספת של דייגים שאין להם סירה כזו. הם שמחים לדוג מהחוף ומקנאים באותם דייגים שיש להם סירה, אם כי בלי מנוע.