בפירוט: תיקון עשה זאת בעצמך של מדחפים של מנועים חיצוניים מאסטר אמיתי לאתר my.housecope.com.
אחים! במאי לא הספיק להתחמק מעצי הסחף וכתוצאה מההתנגשות נשבר חצי מהלהב של מדחף האלומיניום. Motor Merck 90, בורג חדש עולה בערך 6,000 רובל, אז חשבתי לתקן אחד שבור, חיטטתי באינטרנט כמו כמה משרדים במוסקבה מאורסים. אולי מישהו ניסה לתקן את הבורג או לא לחלות ולקנות חדש? אני לא מרחם על הכסף, אלא השאלה מעניינת, למשל, אפשר לרפא אותה ולשים אותה כגיבוי
לאחרונה היה נושא. הכל תלוי בעלות העבודה 🙂 ואז הייתי שמה רק בורג כזה במלאי. אז לכו לחנות 🙁
ניסיתי לרתך ברגים כאלה עם ארגון כלפי חוץ, הכל נראה די טוב, אבל עם פגיעה קלה בכל מכשול, הוא נשבר במקום הריתוך. אז זה מתוקן אם הזרם ברזרבה כדי להגיע למקום. ואני אפילו לא הייתי מנסה.
פעם אחת, בהתכנסות של מנועי מים, נסעתי על פני שדות הקרח של קרים עם מערבולת. בקושי הגעתי הביתה, כמעט הפכתי לצ'ליוסקין, הרוח הזיזה את השדות וממש מחקה אותם, קרח נשבר לשעה וחצי. לאחר שהרמתי את המנוע ראיתי שנסעתי על להב אחד ולא שמתי לב, רק השורשים נשארו משני הלהבים. לא היה רטט, זה צבר מהירות קל יותר ולא הייתה מהירות מלאה.
MAK-360 כתב:
> ניסיתי לרתך ברגים כאלה עם ארגון כלפי חוץ הכל לא רע
> כאילו, אבל בהתנגשות קלה עם כל מכשול, זה מתקלקל
> מקום הריתוך.כדי שיתוקן אם הזרם במלאי עד
> מקומות לטייל בהם. ואני אפילו לא הייתי מנסה.
![]() |
סרטון (לחץ להפעלה). |
בערך חשבתי שחצי מהעלות של החדש תינתן לעבודה, אבל זה לא יהיה הגיוני. אני אפרסם תמונה של מעלפה שלא יכלה לסבול את הקרב עם תקלה))) היום החלפתי אותה בחדשה
\ ניסיתי לרתך ברגים כאלה עם ארגון כלפי חוץ, הכל נראה די טוב, אבל עם התנגשות קלה עם כל מכשול, זה נשבר במקום הריתוך. אז תוקן אם הזרם במלאי להגיע למקום. ואני אפילו לא הייתי מנסה. \
אז אולי ניסיתם בכאלה ידיים?
מדחף מתוקן בדרך כלל, שלב אחר שלב ומאוזן פועל לא יותר גרוע (ולרוב טוב יותר) מאשר מדחף שנקנה בחנות.
הנה הבורג (סוזה 140) לפני ואחרי התיקון, אחרי התיקון הוא פועל כבר בעונה השלישית
המדחף הזה (יאמה 30), לאחר תיקון, כבר השתתף במספר מרוצי שטח ואף אחד לא ממהר לחזור לרוויזיה.
יש עוד הרבה תמונות עם ברגים, במצב הגרוע ביותר לפני התיקון (או בדרך כלל מרותכות מרכזת חשופה - אלה מיועדות בעיקר למירוץ) ופועלות כבר כמה עונות. הכל תלוי בידיים.
תאריך הרשמה: 22-14 ביוני
הנושא הוא על תיקון המדחף החיצוני שלך. צריך עצה - שאל את הדייגים שלנו.
בקשה - בשרשור זה הימנעו מהצפה. למי שרוצה "סתם לדבר",בתחתית כל הודעה יש כפתור "השב בהצפה".
לשאלות על המנוע החיצוני, יש סעיף שלם של "PLM".
By Boats - מדור סירות עם שלל נושאים.
בחירת בורג ל-PLM שלך, נושא - "בחירה, החלפת מדחף סירה".
כל הצפה בשרשור זה יימחק על ידי המנחים, ללא הסברים או אזהרות. מציפים זדוניים - מסתכנים באסור.
אבל, למרות ההקפדה על הכללים שלנו, אני מאחל לך תקשורת נעימה. אם אתה צריך עזרה, אנא צור קשר.
תאריך הרשמה: 30-15 בנובמבר
- עיר: Novoaltaisk-beloyarsk
להגיד לחבר'ה איך לתקן את הבורג? אם זה אפשרי בכלל? כפוף על הנהר הרטט נורא, על הגדה מתוקן על גדם, ויזואלית הוא עקום מאוד. suza-9.9
תאריך הרשמה: 24-14 ביוני
להגיד לחבר'ה איך לתקן את הבורג? אם זה אפשרי בכלל? כפוף על הנהר הרטט נורא, על הגדה מתוקן על גדם, ויזואלית הוא עקום מאוד. suza-9.9
עדיף לקחת אחד חדש, אני יודע שחבר שלח אותי לשלוט איפשהו בסנט פטרסבורג.
לעולם אל תתווכח עם אידיוטים אתה תשקע לרמה שלהם, שם הם ימחצו אותך עם הניסיון שלהם!
תאריך הרשמה: 23-14 ביוני
אם זה אפשרי בכלל? אולי, אבל אתה צריך ציוד מיוחד ומגלשת דריכה. קל יותר לשלוח את Almaya לסנט פטרסבורג. זה יהיה יותר טוב מהחדש.
תאריך הרשמה: 22-14 ביוני
אני מסכים עם מיטרץ' וסרגיי.
אוסיף - בורג לא נכון יהרוס במהירות את הציר או המיסב(ים) על הציר - הוא ישבר כמו דיסק גלגל לא מאוזן.
תאריך הרשמה: 16-14 ביולי

- עיר: ברנאול
- אני יכול להיות שימושי: מחשבים
להגיד לחבר'ה איך לתקן את הבורג? אם זה אפשרי בכלל? כפוף על הנהר הרטט נורא, על הגדה מתוקן על גדם, ויזואלית הוא עקום מאוד. suza-9.9
ככלל, להבים אחד או שניים מתכופפים. אם אתה רואה שזה עקום, תקן את זה. בחר את הלהב הפחות פגום, הפוך אחד לא עקום, אלא את השאר לאורכו. ותבדוק את כל השאר, פיר, פקקי תקע, מחברי מיכל. כמה ברגים מכופפים ודפקים היו, מעולם לא היה רטט מסוים במנועים של עד 15 סוסות. המשקלים והמידות אינם זהים.
פיטר, כמובן, טוב, אבל בקטגוריה הזו הוא לא מאוד תקציבי.
במסע הדייג האחרון פגעתי בחתיכת עץ קטנה. המהירות ירדה ב-2-3 ק"מ. שֶׁלָהֶם. סימיה. בבית במוסך תיקנתי את הקוצים בלהב אחד, ובדייג הבא אראה מה קרה.
הפוסט נערך על ידי stalex: 03 באוקטובר 2016 - 20:06
אני לומד כל חיי. מקווה שהחגים לא יגיעו בקרוב.
תאריך הרשמה: 16-14 ביולי

- עיר: ברנאול
- אני יכול להיות שימושי: מחשבים
אני מסכים עם מיטרץ' וסרגיי.
אוסיף - בורג לא נכון יהרוס במהירות את הציר או המיסב(ים) על הציר - הוא ישבר כמו דיסק גלגל לא מאוזן.
אבל אני לא מסכים עם אנגלס או קאוטסקי... (לב של כלב)
לא, ובכן, אתה יכול להרוס הכל עם האנשים שלנו, אבל כדי שמהר את המיסבים, ועוד יותר את הפיר, התותים, אני ממש לא מסכים.
אם יש רטט חזק על המנוע עד 15-18 כוחות על המוט, אז ניתן לראות את ההבדל בעקמומיות של להבי המדחף גם לאחר 3-4 או אפילו 5 כוכבים. ואם לא במבט "חמוש", אז בלי שאלות בכלל.
כמו בצבא: - אמנם מכוער, אבל אחיד.
אני לומד כל חיי. מקווה שהחגים לא יגיעו בקרוב.
תאריך הרשמה: 19-14 ביולי

- עיר: מלינביאו
- אני יכול להיות שימושי: אין מה לעזור
במבול, האמת נולדת.
תאריך הרשמה: 16-14 ביולי

- עיר: ברנאול
- אני יכול להיות שימושי: מחשבים
הצומת במקרה זה הוא מפחית, שאר הפרטים של הצומת. כדי להפחית את חיי השירות של ה-NODE, אחד החלקים חייב להיכשל.
הפיר מאבד את הגיאומטריה מיד עם הפגיעה.
לאחר מכן, הציר הכפוף שובר את אטמי השמן, מים נכנסים לתיבת ההילוכים, ואז המסבים נגמרים וכו'. יותר ויותר.
הציר היה כפוף, היו מים בתיבת ההילוכים.
אם הפיר אינו כפוף, אז אפילו "יישור חזותי על קנבוס" לאותו מצב פחות או יותר של הלהבים לא אמור לתת רטט חזק. כמובן, אם העין אינה זכוכית והידיים שלך צומחות מעל המותניים
אני לומד כל חיי. מקווה שהחגים לא יגיעו בקרוב.
תאריך הרשמה: 16-14 ביולי

- עיר: ברנאול
- אני יכול להיות שימושי: מחשבים
אתה לא צריך להיות כזה, דבר אחד הוא בור, אחר הוא שינוי בגיאומטריה של הבורג. אני חושב שכמובן שהפיר לא ישבר מיד, אבל זה יפחית משמעותית את השירות של היחידה הזו.
לא, נו, אפשר לשבת, לבכות, לכבות את המנוע וללכת על המשוטים לחניון, להפעיל אזעקה, כמובן, ולהתקשר לשליח דואר בסוטיק כדי לשלוח בדחיפות את המדחף לסנט פטרסבורג
ואתה יכול כמובן להעריך את המטרד, לנקוט באמצעים לשיקום ולהמשיך לדוג.
כאן כל אחד מחליט בעצמו
אני לומד כל חיי. מקווה שהחגים לא יגיעו בקרוב.
תאריך הרשמה: 29-14 ביוני
תאריך הרשמה: 16-14 ביולי

- עיר: ברנאול
- אני יכול להיות שימושי: מחשבים
ואם המצב אפילו יותר מצער - להב שבור - האם יש מקומות שהם יודעים לרתך, או בהחלט למתכת לא ברזלית?
בנובוסיבירסק ראיתי שוב ושוב פרסומות לשיקום ברגים ותיבות הילוכים, תג המחיר בפרסומת הוא אנושי. לא החלתי את עצמי. והוא לא התקשר.
IMHO היכולת לרתך תלויה מאוד בחומר. אבל נשאלת השאלה, האם החתיכה השבורה שרדה?
אם יש צורך, אתה צריך להתקשר כדי לברר את הטכנולוגיה, ואז להחליט
אני לומד כל חיי. מקווה שהחגים לא יגיעו בקרוב.
תאריך הרשמה: 23-14 ביוני
"יישור חזותי על ההמפ" לאותו מצב פחות או יותר של הלהבים לא אמור לתת רטט חזק. קשרו את השטויות, הבורג שלי, מיושר רחוק מהקנבוס, נתן רטט הגון, ויזואלית הכל היה בסדר. מצא ג'וינט רק על גבעה מדורגת.
תאריך הרשמה: 30-14 בספטמבר
לכל חלק יצוק לאחר הפגיעה תהיה גיאומטריה שבורה, ויישור וריתוך כמעט בלתי אפשריים. כדי לתקן פגמים בחלקים של גיאומטריה מורכבת, אשר בורג יש צורך לפחות מטריצה עבור בורג זה, ובכן, ידיים עם ניסיון שנצבר על ידי יותר ממוצר אחד. וואו, לא רק לעשות את אותה עקומה, על כל הלהבים, אלא גם את זווית הנטייה, ביחס לציר, ויש להקפיד על המדרגה.
מיד נשאלת השאלה, מה ההבדל בין בורג קנייני לבין עותק? כנראה, דיוק ייצור וקרבה לעקומה האידיאלית ויעילות קרובה לאידיאל.
עם זאת, האפשרות עם קנבוס, בתנאי דיג, פשוט הכרחית כדי להמשיך לדוג ולחזור לבסיס.
תעשה משהו מועיל בחיים, אז זה יהפוך לנעים.
דפים 1 2 הבא
עליך להתחבר או להירשם כדי לפרסם תגובה.
- לנסקי
- זָקֵן
- לֹא פָּעִיל
- איפה: אזור אירקוטסק
- רשום: 10-02-2017
- פוסטים: 998
יש לי ניסיון בשחזור כל מאפייני ההפעלה של הברגים של מנועים מיובאים, אם הנושא מעניין מישהו, אוכל לשתף את הניסיון שלי בפירוט.
..מאוד
- לנסקי
- זָקֵן
- לֹא פָּעִיל
- איפה: אזור אירקוטסק
- רשום: 10-02-2017
- פוסטים: 998
..הטקסט מטושטש
- לנסקי
- זָקֵן
- לֹא פָּעִיל
- איפה: אזור אירקוטסק
- רשום: 10-02-2017
- פוסטים: 998
✔️ fas.st/1SYO-T - מבחר ענק של ברגים ואביזרים חדשים
הירשמו לערוץ הראשי:
הבורג המסובב מהימאהה 30 זכה להנפשה. קדחו דרך הבורג והכניסו את הפינים שמונעים מהשרוול להסתובב. הבולם נשאר מסובב אך נעול בחוזקה.
השיטה היא לא הכי אנושית ונכונה, אבל מאוד פשוטה וזולה.
אם אתה יודע איך לתקן בורג כזה, אז כתוב בתגובות.
מפחית משקפי פאקינג בבשר


אם נתקעתם או פגעתם במקום כלשהו על אבן, החליפו מיד תיבת הילוכים 🙂 אז עדיף לקנות חדשה

בחור בורג חזק היטב את השעבה לוחץ על הבולם, מדי פעם יש צורך להדק יתר על המידה וזהו. אז סובבתי בורג חדש.

עשה אותו דבר. פשוט חתכתי את החוטים ושתלתי אותם על הרמיט בלתי נפרד.

עם חוט זה יהיה ברור יותר אמין.

אז הסיכות שרדו או לא?

רכבנו על הבורג בערך 20 דקות לא קרה שום דבר פלילי. הכל עומד במקום. שקרים כחילוף.

חבר'ה, את הבולמים האלה אפשר להזמין בנפרד וללחוץ מחדש (זה ייקח חמש דקות ולא מאיזו חווה קיבוצית)

בלוק שקט בשוק הרכב מתאים

הם רק רוצים למכור לך רע

למשל כאן וכן הלאה

בבקשה תגיד לי איפה להזמין. חפרתי את כל האינטרנט ואני לא מוצא תאנה. כמו כן הבורג הוא פלדה

פקידים בכבשן! הגירושים חשובים להם, לא הרווחה שלך.
יש בולמים בנפרד, קניתי לבורג מטוהא והדחקתי אותו בעצמי.

נתקלתי בבעיה כזו עכשיו, תגיד לי כמה זמן זה לקח?

תאר לעצמך שפשוט עשיתי את זה אחרת. במקום שבו האום מפצל את החור, קדחתי את הבורג משני הצדדים ותקעתי סיכה דרך לאורך קצוות הציר.

זהו בורג רזרבי. זה לקח רק כשעה. אז הסטטיסטיקה קטנה מדי.

עשית משהו טיפשי, 1.קח מנועים חיצוניים סובייטיים, המדחף מאובטח בפיני פליז או ברונזה, אני לא אדבר על החוזק של מתכות, בקיצור, פיני אלומיניום אינם מגולגלים באפשרות הרכבה זו. 2. הבולם המחוזק בגומי מספק הפחתה בעומסים רדיאליים-דינמיים מציר תיבת ההילוכים, במילים אחרות, כל הפערים הדינמיים יגיעו למיסבים הרדיאליים של גל תיבת ההילוכים, וכתוצאה מכך הרס תיבת ההילוכים.
3. לשפוך דברים כאלה עם אפוקסי זה גם טיפשי, יותר קל לחתוך חוטים בבורג ולסובב פינים ולשים את החוטים על דבק - ואז זה ימות.
4. לצערי לא כל כך הבנתי מהסרטון מה בדיוק גולל (בולם בקוטר חיצוני)?
5. הנה, אותו דבר, רק לאחר 70 ק"מ הכל התקלקל

פיני אלומיניום הם על כלום.או פלדה (פליז), או בכלל.אבל עדיף איכשהו להחליף את הבולם.

כמובן שאתה צודק, אבל יצאתי משיקולים או לזרוק את זה או לנסות לעשות זאת.
לא הייתה לי מטרה לעשות את זה בצורה הדוקה. אם אני מסובב את פיני האלומיניום, אני מיד אזרוק את הבורג הזה.
אני חושב שכולם מבינים שכל שינוי בתכנון המפעל נעשה על אחריותכם ועל אחריותכם בלבד.
בסוף החודש אני ארכב על המדחף הזה לכמה ימים. ואכתוב בהמשך מה קרה לו.

תיקון מדחף סירה בעצמך. תיקון מנחת/צימוד/תותב.
או היכנס דרך אחד מהשירותים האלה
תגובות יכולות להתפרסם רק על ידי משתמשים רשומים
רשום חשבון חדש בקהילה שלנו. זה לא קשה!
אף משתמש רשום אינו צופה בדף זה.




טמיק »17 באפריל 2014, 15:21
דוברו »17 באפריל, 2014 21:42
טמיק »17 באפריל, 2014 22:37
טמיק »16 ביוני 2014, 22:55
טמיק "7 ביולי 2014, 14:42
נוסף לאחר 7 דקות 39 שניות:
כן. גם הטבעת על הבורג עקומה ומשתלשלת כאילו אף אחד לא יודע מה!

טמיק »09 ביולי 2014, 00:14
רֹאשׁ »10 ביולי 2014, 09:34
טמיק »10 ביולי 2014, 11:12
וכמה עוד כסף זה יעלה? לא היה קל יותר לקנות סיני חדש?
עשיתי רושם עם טיט מלט מלהב אחד. עכשיו אני אכוון את כל הלהבים אחד בכל פעם, מההתחלה. אחר כך חתכו וניסרו. סיים. המעניין ביותר הוא מה, איך ובשביל מה. צריך ללמוד ממשהו.
מַזַל קַשָׁת "10 ביולי 2014, 13:25
טמיק "10 ביולי 2014, 17:22
סולומוניץ' »10 ביולי 2014, 23:17
Babiyi »11 ביולי 2014, 00:20
אל תגיד לי מה ואיך אני צריך לעשות, ואני לא אגיד לך לאן אתה צריך ללכת!
טמיק »11 ביולי 2014, 23:53
על זה אני לא מתווכח. אני יודע. אבל אני רוצה להבין את הדקויות בעצמי וללמוד. זה הכל בטוח. ובכן, זה פשוט מעניין אותי. מעניין וזהו. אני רוצה לנסות את זה בעצמי. הבן את הטעויות שלך כדי להסיק מסקנות ובכל פעם זה משתפר יותר ויותר לעשות ברגים לעצמך. ככה זה.

נוסף לאחר 6 דקות 57 שניות:
דוברו "12 ביולי 2014, 17:39
טמיק »14 ביולי 2014, 12:13
משתמש אורח "14 ביולי 2014, 13:20
טם, פאנימאש מה העניין, אני אנסה להסביר את זה יותר קל.))
ראשית, בצע שקופית צעד כדי שתוכל לראות בעצמך מה אתה עושה.
כל מה שאתה עושה זה מתוך בטלה, אבל לא מקרב אותך לבורג הנכון.
למה.
התשובה פשוטה - אינך יודע אם הלהב שקיבלת את הרושם נכון.
לי אישית היה 1 ברגים תקין לחלוטין, זה זה שעלמאי לא פסק אחרי הבדיקה.נכון, הוא עדיין התברר שהוא קצת מבולגן, לא אותו שלב כמו שכתוב עליו, כתוב 15, אבל בעצם. הכי נקי 14. ואלמאי גרם לי ולחברים שלי להיות יותר מחמישים ברגים.
תראה מה קורה, רק דוגמה.
על המדחף, למשל שלך, כתוב הסימון 9 14X3X14, אבל במציאות הלהבים יכולים להיות בבסיס (רכז) 1516 ולהסתיים ב-1413 ומה קורה מזה. תחילת הלהב מתחילה להסתחרר, וה- הקצוות מאטים, כך שהסירה לא נוסעת. מתקדם), ואז הסיכוי ללכת הוא אמיתי, אבל מי יודע בלי לבדוק.
לכן, אם אתה רוצה להשיג משהו, אבל אתה צריך לגשת לנושא בזהירות מרבית.
אבל לדעתי, אם אתה לא הולך לעשות את זה, אז יותר קל לשלוח את Lyokha לעשות את הבורג ולתת לו להיות קצת יותר יקר, זה לא קשור לכסף, כבר הלכת לעזאזל עם רשימת המשאלות שלך. וגוסס חותם השמן, או שהסירה לא הולכת.
לפני ליוחה, הכנתי ברגים לרוכב ידוע בזמנו בסנט פטרסבורג, הכל נפגע עד שהוא התחיל לסמוך על החניכים. נתתי לו את המדחף, התוצאה היא המקום השני בכיתה שלו ב"מירוץ הקרח" ", המהירות היא 7879 קמ"ש. במקום 7374 קמ"ש.
טמיק "14 ביולי 2014, 13:32
נושא: מדחפים, שיקום תיקון?! - תיקון, עדכון, תחזוקה של כלי שיט צפים - סירות וסירות - הובלה (כלי רכב) - חלק ראשי - פורומים של המועדון הפתוח פטרבורג צייד
"מי שצד ודג לא יקבל כלום!" "מעצמי ובשביל אחי!"
בורג משוחזר כהלכה אינו גרוע מאחד חדש. בנוסף, השחזור זול פי 3-4 מבורג חדש (לא מקורי). כאשר הורגים בורג 2-3 פעמים במהלך הקיץ, החיסכון משמעותי.
תאמין לי - זה אפשרי בפועל. הכל תלוי במאסטר.
אם אתה צריך מישהו שיתקן את הבורג, תדפוק על ראש הממשלה, אני אתן לך את מספר הטלפון של המאסטר.
אני לא רוצה לפרסם את זה ברשות הרבים.
אם היינות שווים 20 אלף וחכו חודש. ואז אין חלופות. ועבור 2t.r קל יותר לקנות חדש.
אם הבורג עולה 20 אלף וחכה חודש. ואז אין חלופות. ועבור 2t.r קל יותר לקנות חדש.
אם אתה צריך מישהו שיתקן את הבורג, תדפוק על ראש הממשלה, אני אתן לך את מספר הטלפון של המאסטר.
אני לא רוצה לפרסם את זה ברשות הרבים.
הבורג היחיד, המחיר שלו זהה, אין אחרים.
אה, לשה "אלמאי"! מתגורר בקרסנוי סלו. יש לו גם בית מלאכה שם.
המאסטר טוב, הוא עושה את זה עם נשמה. הוא עושה כמעט הכל: מרתך להבים, מאזן, משחזר גיאומטריה, זוויות הטיה, משנה את גובה המדחף וכו'. אני עצמי השתמשתי שוב ושוב בשירותיו. אני מכיר אותו מה-RCC.
✔️ הכל לדיג:
הירשמו לערוץ הראשי:
הבורג המסובב מהימאהה 30 זכה להנפשה. קדחו דרך הבורג והכניסו את הפינים שמונעים מהשרוול להסתובב. הבולם נשאר מסובב אך נעול בחוזקה.
השיטה היא לא הכי אנושית ונכונה, אבל מאוד פשוטה וזולה.
אם אתה יודע איך לתקן בורג כזה, אז כתוב בתגובות.
וידאו תיקון עשה זאת בעצמך של מדחף סירת מדחף. תיקון מנחת/צימוד/תותב. ערוץ VeterNSK
הבולם (תותב) של המדחף הסטנדרטי (המקורי) של סוזוקי DF-15 הסתובב. לדברי השרתים, תותב להחלפה אינו כלול בחלקי החילוף. זורקים מדחף עם להבים שלמים, היד לא מתרוממת, המדינה שלנו מלאה בקוליבינים. זה מעלה את השאלה בפועל: "מי טיפל בבעיה, איך? ". ביצוע מחדש מתחת למפתח כאופציה, המלווה בקידוח, אני משאיר אותו כאחרון.
בעיה זו חלה גם על מותגים אחרים של מנועים.
קדרתי דמפר (גומי) במספר מקומות, מילאתי אותו בדבק, הברגתי מספר ברגים עם הקשה עצמית - מחזיק 20 שעות עברו. עכשיו במלאי, אני משתמש במהירות גבוהה. ימאהה 8.
למיטב הבנתי, הגומי נקדח כדי להגיע לגוף הבורג והחלל התמלא בדבק (מה?). ואיפה הברגים היו הברגים? אם בגוף של גומי לטריז, האם לא עדיף להשתמש במוטות עם דבק? הם יאטמו טוב יותר מאשר ברגים עם הקשה עצמית.
כן, עשיתי את זה. הוא לקח דבק מולקולרי בשפופרת קטנה. אולי זה היה צריך להיות אחרת?
ולרה, תחשבי על זה בעצמך. מה עדיף למכור אותם - בורג או תותב. עכשיו, אם היו מציעים לכם שרוול ב-100 ובורג ב-200 (על פי מחירים למשל לפי הקישור שלי), אז עדיף שהם ימכרו את השרוול. אבל גם אנשים חכמים יושבים שם ומבינים. שאתה כמובן לא יכול לקנות שרוול ב-100.
ג'נה, וזה כבר נקרא אחרת: מטורף: לכן שלחתי את השאלה שלי על המצב לא אחרון בשירות.
———- נוסף בשעה 09:40 ———- הפוסט הקודם פורסם בשעה 09:38 ———-
דליריום ניהולי. התותב נמכר ומוחלף, רק החרוט צריך להיות מגולף ללחיצה..
ברור שצריך את המדרל, וגם השאלה היא לגבי השיקום, כי גם הבולם עולה כסף. להלן הניואנסים של טכנולוגיה ואיזון (בהתחשב במהירות) על מנת לשחזר את המדחף לא כחילוף, אלא כמדחף פועל.
———- נוסף בשעה 11:13 ———- הפוסט הקודם פורסם בשעה 09:40 ———-
כן, עשיתי את זה. הוא לקח דבק מולקולרי בשפופרת קטנה. אולי זה היה צריך להיות אחרת?
ובכן, בדרך אחרת, בגרסה זו, זה יכול רק עם ברגים הקשה עצמית, כפי שכבר צוין, אם הם ממלאים את התפקיד של מרווחים-חותמות. הבורג הקשה חותך את הגוף כמעט מבלי לפרוץ את החור. לא ראיתי את התותבים של הבורג שלי. אם יש גוף מוצק, אז כן, אבל אם למשטח החיצוני יש צלעות אורכיות, אז זה יכול להיכנס לתוך שוב, יש צורך בניסויים בדבק כדי לעמוד בסביבה בית גידול.
אבל זו תיאוריה (IMHO), והמתרגלים עדיין שותקים.
סובסנו טכנולוגיית השחזור הטובה ביותר :)
ברגים ודבק. ביליתי בערך 20 שעות, עכשיו במלאי. הוא, זיהום, כנראה מגולל פנימה בקוטר קטן. אם קוטר גדול היה גולל, אז אפשר יהיה לקדוח דרך המתכת של הבורג ולהבריג אותו על הגומי. אלא אם כן, כמובן, אני לא מבלבל.
הבולם (תותב) של המדחף הסטנדרטי (המקורי) של סוזוקי DF-15 הסתובב. לדברי השרתים, תותב להחלפה אינו כלול בחלקי החילוף. זורקים מדחף עם להבים שלמים, היד לא מתרוממת, המדינה שלנו מלאה בקוליבינים. זה מעלה את השאלה בפועל: "מי טיפל בבעיה, איך? ". ביצוע מחדש מתחת למפתח כאופציה, המלווה בקידוח, אני משאיר אותו כאחרון.
בעיה זו חלה גם על מותגים אחרים של מנועים.
באיזה שירות אמרו את זה? סקרן לחלוטין. אפילו יש לי את זה במחסן שלי. מישהו הזמין מזמן ולא בא לקחת. סע, אני אוותר על זה בכניסה, דבר שדרש רק לעתים רחוקות. בדרך כלל הברגים משתקים, אבל הבולמים חיים.
חיטטתי ברשת העולמית, בנושא החלפת התותב, נתקלתי במידע שימושי. לכן, בנושא שיניתי את הכותרת פשוט ל"תיקון בורג".
אז, תיקון בורג אלומיניום:
0ixZmaENjHM
תיקון בורג פלדה:
eq9PwAgDroQ & feature = קשור
U6FZzVj8FgA & תכונה = קשורה
של''ל. הסבא מצפוני יותר בעשייה מהצעירים, איזון הוא דבר הכרחי.
ZyZy. לקחתי את התותב לתוך המדחף שלי. כמה ספקות מייסרים. זה מובן לעשות מנדרל. יש מקום נחיתה, לא יהיו בעיות.
כשלוחצים פנימה, התותב יכול להטות עם כל ההשלכות, אני חושב שאני צריך מדריך.
מי עשה מה או איך? לא רוצה לקלקל את השרוול.
עברתי בחדר הצ'אט כדי למצוא נושא לאדם, החלטתי לאסוף את המפוזר לאחד (לנוחות)
[קישורים לחברי איגוד בלבד.]
[קישורים לחברי איגוד בלבד.]
נזכרתי שלא השארתי מידע על התותבים, סליחה.
בורג תותב מנחת סוזוקי DF-15 (9,9)
מספר קטלוגי שרוול מקורי 58120-93701-000
ייעוד קטלוג תותב Solas SA-RB
שתי הרכזות מתאימות למדחפים של סוזוקי וסולאס
פעם, כשהמלך חמורמי עדיין חי, הוא טען שזמן השהייה בדיג אינו כלול בתוחלת החיים הכוללת. כך מצהירים גם אזרחים רבים שאוהבים לבלות חלק מזמנם הפנוי בדיג.
בדרך כלל, רוב הדייגים מחזיקים בסירה. סירות רבות, במיוחד מודרניות, מצוידות במנועי בנזין. וסירה ללא מנוע, במיוחד אם אתה צריך לדוג במרחבי אגם גדול, הופכת לנטל שדורש עלויות אדירות, כוח ואנרגיה כדי לנוע. וכאן אתה בהחלט צריך מנוע: בנזין או חשמלי - אין הבדל.
ועדיין, יש להקדיש תשומת לב מיוחדת למנוע החשמלי, כי:
- החשמליים אינם דורשים נפט או בנזין לעבודתם, מה שאומר שאין גזי פליטה, דבר שאינו פוגע בטבע;
- מנועים חשמליים קטנים יותר, קלים יותר וצורכים פחות מקום. זה נכון במיוחד אם צריך לדוג רחוק, וכל קילוגרם של משקל עודף מורגש תמיד;
- הם הרבה יותר רווחיים מעמיתיהם הבנזין במונחים כלכליים;
- עיצובים מודרניים מורכבים על חלקים מודרניים שפותחו באמצעות טכנולוגיות מודרניות, ולכן, עם משקל מינימלי, יש להם כוח מקסימלי.
אבל הצהרות אלו מתקיימות במקרה שלבעל הסירה יש כבר מנוע חשמלי והוא חווה יתרונות כאלה במלואם. אבל מה אם הוא לא שם? אז, אתה צריך לעשות את זה בעצמך.
בעלי סירות הרפתקנים רבים משתמשים במקדחה או מברג הפועלים על סוללות, שכן העיצוב התעשייתי של מנוע חשמלי מבוסס על אותו עיקרון. הפריסה הבסיסית של יחידה כזו כמעט זהה עבור כל הדגמים ונראית כך:
- הסוללה היא מקור הכוח;
- המנוע החשמלי פועל כמנוע סירה;
- מדחף עם תיבת הילוכים הוא כלי עבודה המבטיח את תנועת הסירה על פני המים;
- יחידת בקרה - מורכבת מידית לסיבוב כיוון התנועה ושינוי מהירות הסיבוב של המנוע החשמלי.
ניתן למצוא כמעט את כל האלמנטים במקדחה או מברג חשמלי. במקרה זה, יש לקחת בחשבון את העובדה שלמכשירים תעשייתיים יש עיצוב אטום, המאפשר ליחידות העיקריות להיות במים.
אם אתה משתמש במקדחה חשמלית, אז רצוי שהוא ממוקם הרחק ממים. זו הבעיה היחידה, חמורה למדי, שדורשת פתרון טכני. חדירת מים הקלה ביותר על יחידת הבקרה יכולה להשבית אותה, מה שיוביל לעצירת הסירה.
אם אתה לוקח מקדחה חשמלית, אתה תמיד צריך לזכור שהערך העיקרי שלו הוא המנוע ויחידת בקרת המהירות (כפתור). לבחירת מקדחה או מברג יש כמה יתרונות על פני קניית מנוע חיצוני תעשייתי:
- עבור המחיר, רכישה זו תעלה הרבה פחות מקניית מדגם מפעל;
- על פי החקיקה, יש להקפיד על הדרישות הקשורות להספק המנועים המשמשים במקווי מים שונים;
- המקדחה החשמלית פועלת מסוללה או ממקורות כוח אחרים עם פרמטרים מתאימים;
- המקדחה החשמלית קלה לתיקון, הודות לזמינותם של מספר מספיק של חלקי חילוף בשוק.
בעת בחירת מקדחה, יש לקחת בחשבון את הגורם שהוא מיועד בעיקר לעבוד במצב מחזורי. אם המקדחה תותקן על סירה, אז אתה צריך לסמוך יותר על מחזור עבודה מתמשך. המשמעות היא שיש צורך במאגר כוח, אחרת המקדחה תתחמם יתר על המידה.
במקרים כאלה, כדאי לבחור בהספק של 150 וואט ויותר. עתודת הכוח תאפשר לך לעבוד עם מדחף בקוטר של 130-150 מ"מ. בנוסף, יש לקחת בחשבון שהמשקל הכולל של הסירה יתאים ל-300 ק"ג, לא יותר. ניתן לשקול שזהו המשקל המקסימלי.
כדאי לשים לב מיד לעובדה שמקדחים ומברגים זמינים עבור מתחי הפעלה שונים, כמו 12 וולט, 14.5 וולט, 16 וולט, 18 וולט ו-24 וולט. סוללות זמינות גם עבור אותו מתח. ועדיין, הקיבולת של סוללות סטנדרטיות המשרתות את פעולת מקדחה או מברג חשמלי בתנאי עבודה קלאסיים אינה מספיקה כדי לספק את התנועה הדרושה של הסירה על פני המים. בהקשר זה עדיף לשים לב למצבר הרכב, בעל קיבולת גבוהה בהרבה. ומכיוון שמצבר לרכב מוציא 12 וולט בעומס, יש לבחור גם מקדחה עם מתח פעולה של 12 וולט.
באופן טבעי, אתה יכול לעשות סוללה של מצברים מסט של סוללות מיוצרות עבור כלים חשמליים עבור כל מתח, אבל זה יכול להיות הרבה יותר יקר.
עבור מכשיר כזה, תזדקק לחלקים הבאים:
- מקדחה חשמלית למנוע;
- מהדקים לחיזוק המנוע (מקדחה). גם מפעל מוכן וגם מלאכת יד מתאימים;
- תיבת ההילוכים מהמטחנה מתאימה אם המנוע מותקן על הטרנסום של הסירה;
- צינורות עגולים בקוטר 20 מ"מ וצינורות צדודית 20X20 מ"מ. מהם יהיו עשויים מוט ותושבת למנוע (מקדחה);
- מוט עגול ממתכת שממנו ייצור גל המנוע וכן פח למדחף.
כדי לעבוד, ייתכן שתזדקק לכלים הבאים:
- מספריים למתכת;
- מכונת ריתוך, אם כי אתה יכול להסתדר בלעדיה;
- מקדחה חשמלית וסט מקדחות;
- מטחנה עם גלגלי חיתוך וטחינה;
- אם העיצוב מספק עץ, אז מסמרים או ברגים (כמו גם עץ).
הנוכחות של מנגנון הרמה מפשטת באופן קיצוני את הפעולה והתחזוקה של המערכת כולה, במיוחד מכיוון שיש מקרים שבהם יש צורך להעלות את המדחף בדחיפות. ככלל, מנגנון כזה שולט במיקום המנוע החשמלי בכל המישורים (אנכיים ואופקיים).
לחלופין, ניתן להציע את העיצוב הבא של מנגנון כזה: המנוע מחובר לטרנסום הסירה באמצעות מלחציים, המקובעים בקשיחות לצלחת. המהדקים מצוידים בטבעות דרכן משחילים את הצינור, וציר המנוע מושחל לציר המרותך במרכז הצינור. התוצאה היא מפרק ציר פשוט מאוד שיכול לספק שליטה מוטורית רגילה.
ככל הידוע, המקדחה מיועדת לקידוח חורים ובעלת סל"ד גבוה, שאינו מקובל על מדחף הפועל בסל"ד איטי יותר. לכן, על מנת להפחית את המהירות המשודרת למדחף, נדרשת התקנת תיבת הילוכים. לפעמים צריך 2 מהם, תלוי בפתרונות העיצוב. תיבת ההילוכים העליונה אמורה להפחית את מהירות המקדחה מ-1500 ל-200-300 סיבובים, מה שיבטיח את הריצה הרגילה של הסירה.
תיבת ההילוכים התחתונה משמשת להתקנה אופקית של המדחף. כאשר משתמשים במפחית ממטחנה, הוא פשוט מהודק בצ'אק המקדחה.
ייצור מדחף המדחף מתחיל בסימון שלו על פיסת יריעת פלדה. כפי שהוזכר לעיל, הקוטר שלה לא צריך להיות יותר מ 130-150 מ"מ. אתה יכול לקחת ריבוע מתכת במידות של 200x200 מ"מ ועובי של 2.5-3.0 מ"מ. עדיף אם זה נירוסטה, אם כי זה הרבה יותר קשה לעבד. כמוצא אחרון, ניתן להשתמש באימפלר ממאוורר פליטת אוויר או ממערכת הקירור של הרכב. יחד עם זאת, יש לזכור כי פרופיל האימפלר מיועד לעבוד עם מסת אוויר. בהקשר זה, תצטרך להתחיל להכין אותו בעצמך.
במרכז הריבוע קודחים חור לבורג הנחיתה. חריצים נעשים לאורך האלכסונים כך שהיריעה נשארת שלמה במרכז עד 25-30 מ"מ. לאחר מכן, הם מתחילים ליצור את צורת הלהבים. בדרך כלל יש להם מראה מעוגל. במקרה זה, עליך לוודא שהלהבים יהיו באותו גודל, אחרת יהיו רעידות. לאחר מכן, הלהבים מסובבים מעט בזווית מסוימת. במקרה זה, יש לקחת בחשבון את כיוון הסיבוב של הלהב.
מכיוון שהייצור מתבצע בבית וכמו שאומרים אינו מתנתק במים, יש לבצע בדיקות. כל מיכל מים שיכול להחזיק את המדחף מתאים לכך. באופן טבעי, ככל שהקיבולת גדולה יותר, כך ייטב. כמוצא אחרון, במידת האפשר, מומלץ לצאת לטבע, לנהר או לבריכה ולנסות זאת בפעולה, מבלי להתקין על סירה.
יש לשים לב לסילון מים מכוון ולהרגיש כאשר המנוע פועל. בנוסף, לא אמורות להיות רעידות קשות. במקרה והמדחף אינו פועל במלוא העוצמה, ניתן לשנות אותו על ידי הגדלת זווית הנטייה של הלהבים.
מערכת בקרת המנוע נמצאת בשלבי גיבוש סופי בהתאם לרצונו של בעל הסירה. העיקר לנהל את זה בצורה נוחה. עדיף לקחת את כפתור בקרת מהירות המנוע למקום נוח.
החישובים צריכים לכלול את המרכיבים הבאים:
- מסת הסירה בהילוך מלא;
- צריכת החשמל של המנוע החשמלי;
- חוזק זרם ומתח פעולה.
בתהליך ההרכבה יש לקחת מכשיר מדידה חשמלי ולוודא שהספק המנוע ועוצמת העומס תואמים. כוח המנוע חייב לכסות את כוח העומס. רצוי שעוצמת המנוע תחפוף את כוח העומס ב-20% לפחות.
אם הספק המנוע תואם את ההספק שצורך המקדחה החשמלית: אם צריכת החשמל, המחושבת לפי הנוסחה P = 12V x Ipot, מתאימה להספק המוצהר של המנוע (מקדחה חשמלית), אז נוכל לומר שלכל דבר יש נעשה כהלכה והמקדחה החשמלית יכולה לשמש כמנוע לסירה. יחד עם זאת, לא צריך לשכוח כ-20% ממאגר הכוח. תזדקק לזה במקרה חירום.
בתהליך ההקמה, עדיף להתנסות עם האימפלר על מנת לבחור את התצורה הנכונה של הלהבים. ככלל, צורתם משפיעה באופן משמעותי על הכלכלה של פעולת המנוע.
חלק מהבעלים שהחליטו לייצר מנוע חשמלי משלהם לסירה משתמשים במנועי 12V שונים המשמשים על סיפון המכונית.
מנועים כמו אלה מעולים לפונקציות הללו, ולו רק בגלל שהם נועדו לפעול על מצבר רכב. למרות זאת, הם דורשים קצת עבודה.
בעלי סירות כל הזמן מתנסים ומוצאים פתרונות מדהימים. העלות הגבוהה של עיצובים תעשייתיים גורמת להם לעשות זאת. כתוצאה מכך, נולד הרעיון להתקין מנוע ממכסחת דשא על סירה. מדובר במנועים בהספק של כ-6 כ"ס, המיועדים לפעולה רציפה בעומס בתנאים שונים. ניתן להתאים מנוע דומה לסירה אם משתמשים בחלקי חילוף שונים המיועדים לתיקון מנועי סירה סובייטים.
כמה בעלי מלאכה התאימו בקלות מנועים ממסורי שרשרת סובייטיים, כמנועים לסירות. פעם אחת, שוחררו מספר עצום של מסורי שרשרת, שעל איכותם יש לדון בנפרד. למרות זאת, מותקן על סירות, חלק מהמנועים עדיין בשימוש היום. העיקר הוא לחשב הכל נכון.
זו שאלה מאוד מעניינת. על השימוש במנועי AC קונבנציונליים דובר כבר זמן רב. למנועים כאלה אין מנגנון מברשת, ולכן הם קלים מאוד לתפעול ולתפעול.
אבל יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כאן. הגורם הראשון הוא הימצאות מתח חילופין של 220 וולט. לחילופין, ניתן להתקין מהפך שיכול להמיר מתח ישר של 12 וולט למתח חילופין של 220 וולט.
המרכיב השני הוא בטיחות, מכיוון שהמתח של 220 וולט מסוכן מאוד לבני אדם, במיוחד במים. זה דורש אמצעים מיוחדים. אבל אם יש מים מסביב, אז קשה אפילו לדמיין ממה בדיוק האמצעים האלה צריכים להיות מורכבים.
יש אופציה כמעט מוכנה - זה השימוש במנוע מגוזם או מחותך מכחולים. כאן, כמעט הכל מוכן, נותר רק להחליט על אורך המכשיר ולהתקין את המדחף. אין צורך בתיבת הילוכים עליונה ואין צורך לשנות את מערכת הבקרה ומערכת אספקת החשמל של המנוע.
האתגר העיקרי הוא לחבר כראוי מכשיר כזה לסירה. זה נכון במיוחד אם יש לך סירה מתנפחת.
ייצור מבנים כאלה זמין רק לאותם בעלי סירות שנמצאים בחיפוש יצירתי מתמיד. מצד שני, רוב הסירות נמצאות בבעלות דייגים שמתנסים ללא הרף. לכן, לא יהיה להם קשה לבצע את הרעיונות שלהם.
![]() |
סרטון (לחץ להפעלה). |
מטבע הדברים, אנשים יצירתיים או אנשים שאינם רשאים בתקציב המשפחתי לרכוש עבורו גם סירה וגם מנוע, עוסקים בייצור עצמאי של מבנים שונים. לכן, חלק מהדייגים עדיין חותרים ואינם מתחרטים. הם מסתפקים רק בעובדה שיש להם סירה, שכן ישנה קטגוריה נוספת של דייגים שאין להם סירה כזו. הם נהנים לדוג מהחוף ומקנאים באותם דייגים שיש להם סירה, אם כי בלי מנוע.