תיקון volvo S80 עשה זאת בעצמך

בפירוט: תיקון עשה זאת בעצמך volvo s80 מאסטר אמיתי לאתר my.housecope.com.

B5254t3. תיקון מנוע עשה זאת בעצמך. וולוו S80 2.5 טורבו. תיקון מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, וריאטורים, Dsg במו ידיך.

11/05/2016 22:29 2016-11-05T19: 29: 07.000Z

כתוצאה משבירת רצועת ההנעה של המזגן קפצה רצועת הטיימינג וכתוצאה מכך ה-CPG פגעה בשסתומים. כמו תמיד, אנו עוקפים את מלכודות היצרן ומתקנים באמצעים מאולתרים)))).

- ערוץ תורת מנועי הבעירה הפנימית.

B5254t3. תיקון מנוע עשה זאת בעצמך. וולוו S80 2.5 טורבו

בואו נראה כיצד מסירים את הפגוש ואת רדיאטור המנוע והמזגן במכונית וולוו S80 (וולבו C80). הפגוש מוסר פשוט מאוד, זה לא ייקח הרבה זמן, עבורנו במקרה זה מדובר במשימה משנית, שכן הסרתו מתרחשת על מנת להתקרב לרדיאטורים. רדיאטור המנוע קצת רטוב ודולף, ננסה להדביק אותו, אם זה לא יעזור נחליף אותו. לפני שמתקרבים לרדיאטורים, תצטרך גם להסיר את המאוורר.

הסרת וידאו של הפגוש והרדיאטור בוולוו S80:

אתה יכול לבחור את איכות הפעלת הווידאו, בשביל זה יש הגדרות בפינה הימנית התחתונה.

לא מצאתם את המידע? כן כן. אחרי זה, אתה לא צריך לחפש. גם אם אין VIDA, יש טכנולוגיית גלימר ב-D2R

מישהו מכם יודע כמה מעלות תזמון ההצתה של מנוע 5254 זה צריך להיות במצב סרק?

סרטון (לחץ להפעלה).

זה גם יהיה נחמד להשמיע את המחירים עבור חלקי חילוף ועבודה

בסדר, אבל השחקן גרוע, ההשקה ב-vidyuha לא הייתה הראשונה

סרטון נחמד ואינפורמטיבי. זה לא משנה איך ובאילו דרכים בוצע התיקון. התוצאה הסופית חשובה. תודה, מעניין לראות.

תיקון מנוע הוא חינם. הייתי צריך ללכת למכונאי רכב. הטבח יכול אפילו לתקן

תודה. חשבתי לקנות את המכונית הזו עם מנוע בעירה פנימית כזה. עכשיו אני חושב.

תודה. חשבתי לקנות את המכונית הזו עם מנוע בעירה פנימית כזה. עכשיו אני חושב.

תודה . אני אלך לפקידים ביום שני

2.5 טורבו b5254t6 2008

ולמען האמת זה היה מעניין ואינפורמטיבי, תודה. אני מבטח את עצמי לכל מקרה, אני מרכיב מנוע דומה, אם יש לך שאלות, אנא תגיד לי. איך להדק את הברגים של ראש הצילינדר ואת הכיסוי עצמו?

ערב טוב . ביצע שיפוץ יסודי של המנוע. השיגור הראשון התרחש בחמש, מאוחר יותר בציפה במהירות סרק. אולי נתקל?

מנוע כזה לא הותקן בדור השני של s80, היה B5254T6, וה-B5254T3 עבר לדור השני של S40

אם לא הסרת את המצמדים מגילי הזיזים, איך פגעת באטמי השמן?

כל הכבוד, הוא עשה הכל כמו שצריך, השאלה היא איך לפרוץ את השסתום, בבקשה תגיד לי. בגרסאות הישנות של המנוע הזה יש חליפות צלילה, בחדשה, מכיוון שכבר יש לך sekanomili.

כל הכבוד, עשיתי הכל כמו שצריך.

זה נראה לי, אבל המכונית כבר התניעה והתחממה קצת, ואז התחיל משחק המשחק עם ההתנעה הראשונה. מחזור הקור צריך להיות גבוה יותר. אגב, איך נקבעו שלבי התזמון? קנית גלי זיזים? האם מובילי השסתומים עזבו את הישנים?

הנושא מעניין, אבל לא אוהב לצילום.

יש לי רכב עם אותו מנוע בדיוק. היה שבר ברצועת הטיימינג, החלפתי את כל השסתומים. אם תרצה, תוכל למצוא את כל הגדלים של דוחפים בקטלוגים המקוריים. השסתום הוסדר באותו אופן. זה טוב כשאפשר לחבוט בשסתום, אבל כשלהפך, אורך השסתום וגודל הדוחף לא מספיקים, יש להזמין כוסות יקרות בגודל הנכון.

מנוע זה - B5254T6 B5254T3 - הותקן ב-C30 בשנת 2007. מנוע עתיק

תיקון של מנוע וולוו S80 יכול להיות גדול, או שהוא יכול להיות חלקי. סוג התיקון נקבע רק לאחר אבחון על ידי מטפל. שיפוץ חלקי של מנוע וולוו S80 עשוי לכלול החלפת אטם GBK, החלפת אטמי גזע שסתומים, החלפת שסתומים. תיקונים חלקיים בדרך כלל אינם כוללים הסרת בלוק המנוע, שיעמום, שחיקה, לינר וכו'.

אתה לא צריך להחליט לתקן את מנוע וולוו S80 בעצמך.לעתים קרובות מגיעים לשירות אנשים שאומרים - "השכן שלי אמר לי שאני צריך להחליף את אטם ראש הצילינדר והכל ייעלם". כמובן שניתן להקשיב ללקוח וללכת לפגישה, אך אם זה לא יעזור בפתרון הבעיה, כל האחריות תיפול על הלקוח, ולא על שומר השירות המאבחן והאחראי עליו.

תחנת שירות בגרז'דנקה - 603-55-05, מ-10 עד 20, ללא ימי חופש.
תחנת שירות בקופצ'ינו - 245-33-15, מ-10 עד 20, ללא ימי חופש.
STO על אומץ, 748-30-20, מ-10 עד 20, ללא ימי חופש.

WhatAapp / Viber: 8-911-766-42-33

מתי לתקן את המנוע:
- צריכה מוגברת של שמן מנוע במנוע הבעירה הפנימית;
- עשן מצינור הפליטה;
- משקעי פחמן על מצתים;
- סרק מנוע לא אחיד;
- צריכה מוגברת של בנזין;
- ירידה משמעותית בהספק המנוע;
- דפיקה במנוע או צלילים זרים שלא היו שם קודם;
- לחץ שמן נמוך במנוע;
- המנוע התחמם יתר על המידה.

אחריות לעבודה- 6 חודשים ללא הגבלת קילומטראז'.

אבחון מנוע בזמן תיקון אצלנו בחינם!

העלות הסופית של תיקון מנוע תלויה בגורמים רבים. לעתים קרובות, אנשים מפרקים את המנוע בעצמם, מנסים לבצע תיקוני מנוע במו ידיהם. כשזה מגיע להבנה שהם לא יכולים להרכיב בעצמם, מביאים לנו מנוע מפורק. כאשר אתה מתקשר לתחנת השירות, אנא ציין את מצבו הנוכחי של המנוע וייאמר לך את העלות המדויקת של תיקונו.

אם המכונית לא בתנועה, נוכל לשלוח גרר.

תיקון של מנוע וולוו S80 יכול להיות גדול, או שהוא יכול להיות חלקי. סוג התיקון נקבע רק לאחר אבחון על ידי מטפל. שיפוץ חלקי של מנוע וולוו S80 עשוי לכלול החלפת אטם GBK, החלפת אטמי גזע שסתומים, החלפת שסתומים. תיקונים חלקיים בדרך כלל אינם כוללים הסרת בלוק המנוע, שיעמום, שחיקה, לינר וכו'.

אתה לא צריך להחליט לתקן את מנוע וולוו S80 בעצמך. לעתים קרובות מגיעים לשירות אנשים שאומרים - "השכן שלי אמר לי שאני צריך להחליף את אטם ראש הצילינדר והכל ייעלם". כמובן שניתן להקשיב ללקוח וללכת לפגישה, אך אם זה לא יעזור בפתרון הבעיה, כל האחריות תיפול על הלקוח, ולא על שומר השירות המאבחן והאחראי עליו.

תחנת שירות בגרז'דנקה - 603-55-05, מ-10 עד 20, ללא ימי חופש.
תחנת שירות בקופצ'ינו - 245-33-15, מ-10 עד 20, ללא ימי חופש.
STO על אומץ, 748-30-20, מ-10 עד 20, ללא ימי חופש.

WhatAapp / Viber: 8-911-766-42-33

מתי לתקן את המנוע:
- צריכה מוגברת של שמן מנוע במנוע הבעירה הפנימית;
- עשן מצינור הפליטה;
- משקעי פחמן על מצתים;
- סרק מנוע לא אחיד;
- צריכה מוגברת של בנזין;
- ירידה משמעותית בהספק המנוע;
- דפיקה במנוע או צלילים זרים שלא היו שם קודם;
- לחץ שמן נמוך במנוע;
- המנוע התחמם יתר על המידה.

אחריות לעבודה- 6 חודשים ללא הגבלת קילומטראז'.

אבחון מנוע בזמן תיקון אצלנו בחינם!

העלות הסופית של תיקון מנוע תלויה בגורמים רבים. לעתים קרובות, אנשים מפרקים את המנוע בעצמם, מנסים לבצע תיקוני מנוע במו ידיהם. כשזה מגיע להבנה שהם לא יכולים להרכיב בעצמם, מביאים לנו מנוע מפורק. כאשר אתה מתקשר לתחנת השירות, אנא ציין את מצבו הנוכחי של המנוע וייאמר לך את העלות המדויקת של תיקונו.

אם המכונית לא בתנועה, נוכל לשלוח גרר.

תמונה - תיקון עשה זאת בעצמך volvo s80

תמונה - תיקון עשה זאת בעצמך volvo s80

כתוצאה משבירת רצועת ההנעה של המזגן קפצה רצועת הטיימינג וכתוצאה מכך ה-CPG פגעה בשסתומים. כמו תמיד, אנו עוקפים את מלכודות היצרן ומתקנים באמצעים מאולתרים)))). - ערוץ תורת מנועי הבעירה הפנימית. לבעלי מלאכה מגניבים שיש להם דעה משלהם על התאמת השסתומים כאן. אנו כותבים תגובה לאחר קריאתה.

אלכסיי אומלצ'נקו: מה הכסף לתיקון נוכחי

אלכסיי אברוצ'קין: תודה

ליוקה 29: גם לגל הזיזים יש רווחים ולחצת עליו לגמרי

פאבל קוזנצוב: כבוד טרבניקוב)

רפיס חאירולין: ברכות! לא הבנת מה היה העניין, למה רצועת האלטרנטור השתרעה. יש לי אותו סיפור על מנוע B5204T8.זרם אחד, שהיה קרוב יותר לגלגל הימני, נסדק ונתקל בגלגלת השיניים התחתונה, הפך את התזמון והדחיסה לאפס. רץ לאחר החלפת חגורות 15ט.ק"מ. מחר נפתח את הראש. שוב, מה לדעתך הסיבה לקיצוץ?

דניס פומנקו: לדעתי זה s40 או c30 אבל לא s80

ולדימיר וורוביוב: ילדה חכמה! כבוד לילד! כל רוסיה נשענת על אדונים כאלה. בהצלחה ובריאות לך.

וסילי גוסין: על איזה כוונון שסתום אתה מדבר, אידיוט. לעזאזל, הם שמו את הלקוח על כסף, הקשו על עצמם והכניסו אנשים שצפו בסרטון הזה לזנות !! אידיוטים.

Dron Skm: כל הכבוד! כשהמכונית שלי קרה, אתה מתחיל במהירות הסרק בפעם הראשונה, לא כמו 900! גם לאחר הרכבת המנוע, זה גם לא 900))))))))

סז'קו מיכאיל: מה המחיר של תיקון כזה?

סשה פלחוב: klapana zagnulo, ot udara ob porsnji obrazuetsja zaori v sledstvie otsutvie kompressii. toka zamena, no na etot motor vozmozno budet podoroze /

אלכס אלכס: הם מבקרים בעיקר את "מאסטרים" הספות שלכל היותר מחליפים שמן בעצמם או מחליפים מסנן אוויר

רומן קובלנקו: ערוץ מגניב בהצלחה בפיתוח) פה יש לי וולוו 850 טורבו אוטומט. הטבעות תקינות, החלפתי את אטמי השסתומים, הטורבינה לאחר השיקום אידיאלית הבעיה היא לעזאזל שהיא לא מעשנת מעצמה, אבל כשנערמים ומתניעים את דוושת הגז, יש הרבה עשן מ מֵאָחוֹר. מה יכול להיות, תגיד לי!? אטמי השמן לא יכלו להתנתק?

Forest UA: לחבר שלי יש את אותה בעיה. לשים חגורת מזגן חדשה. היצירה נכנסה מתחת למעטפת. זה הכל. שסתום כפוף. רק עכשיו זה ישופץ. וקניתי לעצמי את אותה וולוו אבל עם מנוע שבור. אני אשתנה לגמרי

בוריס קוט: חבר'ה, כל הכבוד, אני מסכים עם הסקירה הקודמת, העיקר הוא התוצאה הסופית וחיי השירות של המנוע המתוקן. בהחלט אגודל למעלה!

רוסלנץ' פיטרסקי: כל המחברים שבורים בגלל ידיים עקומות! אפילו במכוניות ישנות (משנת 2000), עם פינוי מתאים, שום דבר לא מתקלקל!
המחבר היה אובייקטיבי בבקשה.

אנדריי משוקוב: תגיד לי, באיזה קילומטראז' נשברה רצועת האלטרנטור? לפני המקרה הזה, החליפו החגורות או לא?

אלכסנדר איבנוביץ': כל הכבוד, ידי זהב, עכשיו זה דבר נדיר.

רומן גראסימוב: סרטון טוב, אין מידע על המנוע הזה בשום מקום, יש רק זבל אחד. אתה יכול להגיד לי, היות שכבר פירקת, האם אפשר לראות את להבי הטורבינה מהצד שבו הצינור העבה עובר מהפילטר לטורבינה והאם זה לא חרא

דמיטרי משצ'ריקוב: לא מצאת שום מידע?) ובכן, כן, כן. אחרי זה, אתה לא צריך לחפש. גם אם אין VIDA, יש טכנולוגיית גלימר ב-D2R

הקש CTRL + D כדי להוסיף את העמוד לסימניות.
הקש CTRL + D כדי לסמן את הדף.

תיקון שסתום ארכובה וולוו S80 II 2010.

החלפת קרום שסתום הארכובה. פירוק בית מסנן השמן. מק"ט של החלק המקורי.

חריקות מעצבנות אנחנו מטפלים / וולוו פורד מונדאו 4 2.5T

חריקה מתישה מתחת למכסה המנוע, תסמינים, איך לטפל ולחסוך הרבה בחלקי חילוף, החלפה לא לחלשים.

תיאוריית הקרח: וולוו 850 2.5L מנוע (20 שסתומים) סקירת עיצוב

סרטון על ראש צילינדר רובר T16: וידאו על ראש צילינדר VAZ-2112: וידאו.

תיקון מנוע וולוו 5 צילינדרים חלק 2. הסרת ראש הבלוק.

אנו מתקנים מנוע וולוו 5 צילינדרים. חלק 2.

המנוי שלנו נסע בוולוו S80 לרומקה לצורך תיקונים. מה קרה וכמה זה יעלה? להסתכל לתוך.

וולוו S80 AWD 2 5 תיקון מנוע טורבו חלק 2 הסרה

וולוו S80 AWD 2 5 טורבו שיפוץ מנוע חלק 3 צימודי VVT

וולוו S80 AWD 2 5 שיפוץ מנוע טורבו חלק 1

B5254T3. תיקון מנוע עשה זאת בעצמך. VOLVO S80 2.5 טורבו

כתוצאה משבירת רצועת ההנעה של המזגן קפצה רצועת הטיימינג וכתוצאה מכך.

  • תמונה - תיקון עשה זאת בעצמך volvo s80Avtomobillər & Nəqliyyat vasitələri
  • B5254T3VOLVO S 80Volvo S 80 תיקון עשה זאת בעצמך
  • מה הכסף לתיקון נוכחי

    בערך 25,000 רובל לעבודה באזורנו. אני כבר לא זוכר לגבי חלקי חילוף.

    גם לגל הזיזים יש רווחים ולחצת עליו לגמרי

    ליוחה 29, אני מסכים. אני לא זוכר בדיוק כמה טריז שמן יש במקום הזה, אבל אני יכול לומר בוודאות שהערכים שלו הם ברמה של מאיות המילימטרים. ובהתחשב בכך שמרווחי השסתומים הם ברמה של עשיריות, אני חושב שזה לא יעשה את זה במזג אוויר חזק. תודה על השכל הישר שלך!

    ברכות! לא הבנת מה היה העניין, למה רצועת האלטרנטור השתרעה. יש לי אותו סיפור על מנוע B5204T8. זרם אחד, שהיה קרוב יותר לגלגל הימני, נסדק ונתקל בגלגלת השיניים התחתונה, הפך את התזמון והדחיסה לאפס. רץ לאחר החלפת חגורות 15ט.ק"מ. מחר נפתח את הראש. שוב, מה לדעתך הסיבה לקיצוץ?

    יש צורך לשנות את מצמד הגנרטור בזמן.

    תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG. איך אוכל ליצור איתך קשר?

    שמתי את Frecius על שסתומים 850 - הגיאומטריה מעולה! רק האגזוזים עשויים מסגסוגת של מתכות אבקה, ובעת חיכוך, חלקיק של אבקה זו מתפורר על שיפוע השסתום. אם המושבים מותאמים לפי תקני הציוד, אז אין צורך לטחון את השסתומים ולא יהיו פגמים כאלה מהמשחה הגסה. שיניתי פעם אחת את הנשף שלי בלי לדעת. חשב נישואים. נכון, חפיפה עדינה מתוקנת אבל ידנית טחורים PPC. המערה נכונה בצורה של נקודה פחות משערה עבה. בקיצור, לא ניתן לשפשף אותם בצורה רדיאלית, ולאחר יישור המושב לאחר התנעת המנוע, השסתומים עצמם דופקים. הנה ניואנס.

    האם המשופץ חזר עם אותה תקלה?

    הם לא בדקו את המבקשים, אולי מה נסגר?

    לדעתי זה s40 או c30 אבל לא s80

    ילדה חכמה! כבוד לילד! כל רוסיה נשענת על אדונים כאלה. בהצלחה ובריאות לך.

    על איזה כוונון שסתום אתה מדבר, אידיוט. לעזאזל, הם שמו את הלקוח על כסף, הקשו על עצמם והכניסו אנשים שצפו בסרטון הזה לזנות !! אידיוטים.

    זה כמו מדריך ל-ICE אחר. מנועי בעירה פנימית כאלה ב-XC90 הם עד 2006 ואילך. עם זאת, אני לא אתווכח על ההתאמה, אולי זה נחוץ גם עבור T6 זה. כמה, אם לא סוד, הם לקחו לעבודה?

    ובכן, והכי חשוב עבורך, יקירי, הנה: yadi.sk/i/EsYg2K843QWGSt
    בתקווה להתאמה שלך, אני מצפה להתנצלות.

    ואסילי גוסין, בתור התחלה, תצטרך להסביר בצורה סבירה את נקודת המבט שלך, ולא כמו דודה של פקידה לצרוח ולהעליב אנשים בחסות האינטרנט. וכך אתם מוזמנים לעיר נברז'ניה צ'לני. Ul 40 שנות ניצחון 72a "STO על Vakhitova". נשמח לשמוע את העלבונות באופן אישי. ללא חסינות האינטרנט שלך מאף שבור))).

    כל הכבוד! כשהמכונית שלי קרה, אתה מתחיל במהירות הסרק בפעם הראשונה, לא כמו 900! גם לאחר הרכבת המנוע, זה גם לא 900))))))))

    האם צריך לשבץ מנוע כזה?

    סז'קו מיכאיל על s / h אני לא יודע. שירות רשמי ב-50,000 הוכרז לעבודה. לקחנו הרבה פחות.

    klapana zagnulo, ot udara ob porsnji obrazuetsja zaori v sledstvie otsutvie kompressii. toka zamena, no na etot motor vozmozno budet podoroze /

    הם מבקרים בעיקר את "מאסטרים" הספות שלכל היותר מחליפים שמן בעצמם או מחליפים מסנן אוויר

    ערוץ מגניב בהצלחה בפיתוח) פה יש לי וולוו 850 טורבו אוטומט. הטבעות תקינות, החלפתי את אטמי השסתומים, הטורבינה לאחר השיקום אידיאלית הבעיה היא לעזאזל שהיא לא מעשנת מעצמה, אבל כשנערמים ומתניעים את דוושת הגז, יש הרבה עשן מ מֵאָחוֹר. מה יכול להיות, תגיד לי!? אטמי השמן לא יכלו להתנתק?

    100 מטפלים גרדו בראשם. כנראה משהו עם אטמי שמן

    אז מרחוק בקושי אגיד לך משהו הגיוני. אתה צריך לראות את המכונית. אני חושב שכל מטפל מיומן יותר או פחות יאבחן בקלות. להבין נכון לא רצון לשבת ולפרט את הסיבות לעשן במבט חכם)))

    לחבר שלי יש את אותה בעיה. לשים חגורת מזגן חדשה. היצירה נכנסה מתחת למעטפת. זה הכל. שסתום כפוף. רק עכשיו זה ישופץ. וקניתי לעצמי את אותה וולוו אבל עם מנוע שבור. אני אשתנה לגמרי

    חבר'ה, כל הכבוד, אני מסכים עם הסקירה הקודמת, העיקר הוא התוצאה הסופית וחיי השירות של המנוע המתוקן. בהחלט אגודל למעלה!

    תודה. אין פרס טוב יותר עבורי מהמילים שלך)))

    כל המחברים שבורים בגלל ידיים עקומות! אפילו במכוניות ישנות (משנת 2000), עם פינוי מתאים, שום דבר לא מתקלקל!
    המחבר היה אובייקטיבי בבקשה.

    תגיד לי, איזה שמן מנוע כדאי לשים שם? יש לי אותו מנוע בפורד מונדיאו. איך אוכל ליצור איתך קשר?

    אני לא אתווכח))). אולי אתה צודק. אני חושב שבאופן כללי לכל האנשים יש מידה מסוימת של עקמומיות של הזרועות)))). לאחרונה כמו היום, באיסוף מנוע 126 מקודמים, הצלחתי לשאוב אותו עם מותחן רצועת טיימינג. זה קורה גם. ומי יגיד שהם אף פעם לא טועים בכלום, אז הוא שקרן בנאלי. רק שלא לכולם יש את האומץ להודות בזה. אלא העובדה ששום דבר לא נשבר. ובכן, נראה לי שהלכת רחוק מדי או שיש לך מעט תרגול ועדיין לא נתקלת)))
    תודה

    תגיד לי, באיזה קילומטראז' נשברה רצועת האלטרנטור? לפני המקרה הזה, החליפו החגורות או לא?

    חגורות הוחלפו יותר מפעם אחת. החגורה של הלקוח נקרעה לפני כן. הוא נקרע בצורה דומה, אך לא היו השלכות חמורות. החגורה הספציפית הזו לא הלכה הרבה. אני לא אגיד בוודאות, אלא על כמה אלפים. כלומר, במוסקבה זה נשבר אצל לקוח. שם זה השתנה. הוא חזר איתו, נסע כאן קצת ושוב בצוק, רק שהפעם כבר ככה. אני לא אגיד יותר.

    כל הכבוד, ידי זהב, עכשיו זה דבר נדיר.

    סרטון טוב, אין מידע על המנוע הזה בשום מקום, יש רק זבל אחד. אתה יכול להגיד לי, היות שכבר פירקת, האם אפשר לראות את להבי הטורבינה מהצד שבו הצינור העבה עובר מהפילטר לטורבינה והאם זה לא חרא

    תודה לך, הקווקז על עלי הזמין לאחרונה דבר כזה))

    מצטער, אבל אני עדיין לא זוכר אם אפשר לראות אותם איכשהו. זה היה לפני יותר מחצי שנה. אני זוכר בדיוק שאי אפשר להתקרב יותר מדי לטורבינה. באופן כללי, המחשבה הראשונה, אם אתה צריך לבדוק את תקינות הלהבים, עולה לגבי אנדוסקופ הווידאו. הם בהחלט יכולים לראות את הלהבים. כאן. אין מחשבות אחרות, אבל הזיכרון שלי כשל))).

    לא מצאת שום מידע?) ובכן, כן, כן. אחרי זה, אתה לא צריך לחפש. גם אם אין VIDA, יש טכנולוגיית גלימר ב-D2R

    לא התכוונתי למידע כזה))). אם אני מייצר מנוע או תיבת הילוכים אוטומטית, אני לא מקליד במנוע החיפוש "לתקן משהו בחוץ" ואני לא מסתכל איך אנשים עושים את זה. ועוד יותר מכך אני לא לוקח לעצמי מידע מהאינטרנט כמדריך לפעולה. אני מחפש אך ורק ספרות טכנית על היחידה הזו. אבל זה שמישהו כבר פירק מנוע כזה והפיץ לי משהו זה לא מעניין במיוחד).

    האם מישהו מכם יודע כמה מעלות צריך להיות תזמון ההצתה של המנוע הזה (5254) במצב סרק?

    אם אתה מאמין בספרות הרשמית, שבה מצוינים המאפיינים הטכניים של המנוע, אז בעמודה "תזמון ההצתה" יש מקף וההסבר "רגולטור הידראולי".

    זה גם יהיה נחמד להשמיע את המחירים עבור חלקי חילוף ועבודה

    את מיקולה מרחל אי אפשר לזכור עכשיו. זה היה כל כך מזמן. אני יכול רק לומר איזה סוג של עבודה יוצאת (באזור שלנו) 30,000 - 40,000 tr. פקידים לוקחים מ-50,000 t.r.

    בסדר, אבל השחקן גרוע, ההשקה לא הייתה הראשונה ב-vidyukha)))

    byvshev Evgen טוב, בסדר)))) לא ניסיתי לקבל אוסקר, אבל מה יהיה אינפורמטיבי)))

    סרטון נחמד ואינפורמטיבי.
    זה לא משנה איך ובאילו דרכים בוצע התיקון. התוצאה הסופית חשובה.
    תודה, מעניין לראות.

    תיקון מנוע הוא חינם. הייתי צריך ללכת למכונאי רכב. הטבח יכול אפילו לתקן

    תודה. חשבתי לקנות את המכונית הזו עם מנוע בעירה פנימית כזה. עכשיו אני חושב.

    תודה. חשבתי לקנות את המכונית הזו עם מנוע בעירה פנימית כזה. עכשיו אני חושב.

    תודה . אני אלך לפקידים ביום שני

    2.5 טורבו b5254t6 2008

    קשה לומר באופן חד משמעי. בעיקר אבחון מחשב. דליפות אוויר. שגיאות בהרכבת צנרת המנוע.

    ולמען האמת זה היה מעניין ואינפורמטיבי, תודה. אני מבטח את עצמי לכל מקרה, אני מרכיב מנוע דומה, אם יש לך שאלות, אנא תגיד לי. איך להדק את הברגים של ראש הצילינדר ואת הכיסוי עצמו?

    תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG. מומנט הידוק וסדר כיסוי

    מומנט הידוק אתה מעוניין? או להזמין?

    ערב טוב . ביצע שיפוץ יסודי של המנוע. השיגור הראשון התרחש בחמש, מאוחר יותר בציפה במהירות סרק. אולי נתקל?

    שלום. מכונית, שנה, נפח?

    מנוע כזה לא הותקן בדור השני של s80, היה B5254T6
    , וה-B5254T3 עבר לדור השני של S40

    האות t6 או t3 או t11, למשל, זהו שינוי של מנוע ה-2.5T, הוא שונה, למשל, עם קיבולת של 200 כ"ס, 220 כ"ס, 231 כ"ס

    בבקשה הסבר בבקשה מה ההבדל בין המנועים האלה. תודה.

    אם לא הסרת את המצמדים מגילי הזיזים, איך פגעת באטמי השמן?

    לפני התקנת גלי הזיזים, שמתי אטם שמן בצד האחורי)))))

    כל הכבוד, הוא עשה הכל בסדר, - השאלה היא איך לדחוף את השסתום, - תגיד לי בבקשה. בגרסאות ישנות יותר של המנוע הזה יש חליפות צלילה, בחדש, כפי שכבר יש לך sekanomili.

    אני שומר על פורד קוגו 2.5 טורבו, עם אותו מנוע, איך אני יכול לגלות שיש חליפות צלילה או גם כוסות?

    על שסתומי VAZ, הסוף היה לוהט ב-HDTV, הנה, אני לא יודע.
    למה מייצרים את המשקפיים, אני לא אגיד גם עכשיו, אבל בשנות התשעים עשיתי את הדסקיות לכיוונון השסתומים ב-VAZ 2109 עם ШХ15, ירה וטחנתי. זה על בסיס זה אני והדעה הזו. יכול להיות משקפיים ומוצק, אתה צריך להעלות את הספרות.

    אולי. אך לא במקרה נבחר השסתום לגזירה. לזכוכית, מכיוון שהיא נכונה מבחינה מדעית, אני לא יודע בוודאות, התקשות עם זרם בתדר גבוה (זרם בתדר גבוה) לעומק של 1 מיקרון. לכן, אם אתה טוחן את השכבה הזו, זה בהחלט יוביל לשינוי מהיר בפערים, מכיוון שהחלק הלא מוקשה של הזכוכית יתבלה במהירות בהשפעת העומס. השסתום אינו שונה בקשיחות במקומות שונים. ובכן, תודה על דעתך))). אם לא צודק, אני חושב שאנשים בעלי ידע רב יותר יתקנו).

    כן, חיתוך כזה הוא כמו לצאת מהמצב, בהיעדר אפשרויות אחרות. בקצה השסתום תהיה אי-ניצב של הפלטפורמה ביחס לרגל השסתום, מה שיוביל אז לשינוי מהיר במרווחים. רצוי מאוד לטחון אותו, עדיף אפילו לטחון את קצה הכוס לגודל הרצוי. אבל בתור מוצא מהמצב, זה בסדר!

    כל הכבוד, עשיתי הכל כמו שצריך.

    זה נראה לי, אבל המכונית כבר התניעה והתחממה קצת, ואז התחיל משחק המשחק עם ההתנעה הראשונה. מחזור הקור צריך להיות גבוה יותר. אגב, איך נקבעו שלבי התזמון? קנית גלי זיזים? האם מובילי השסתומים עזבו את הישנים?

    זה לא משנה איזה סוג של התנעה, אם המנוע קר בהתחלה, הסל"ד עולה ל-1800 במנועים הללו ומחזיק מעמד 10 שניות, ואז יורד ל-1200 ויורד בצורה חלקה ל-800.

    בבקשה תגיד לי! ב-2-3 השניות הראשונות. התנעת מנוע הבעירה הפנימית באותו מנוע (ford focus st) מנורת לחץ השמן דולקת. שמעתי שמהנדסי וולבו לא הכניסו שסתום סימון למערכת הסיכה, והמנורה שלך כבה מיד. מה אתה חושב?

    + תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG.
    תודה!

    ופועל בשביל מה? ובכן, מה אתה חושב? מה יכולתי להסתיר בהתחלה הראשונה אם מאוחר יותר אוכל לערוך את הווידאו קליפ לפי הצורך? למען האמת, כן, זו ההשקה השנייה. העובדה היא שפשוט שכחתי להמריא)))))). אבל אני מבטיח לך שזה לא התחמם. פשוט התחלתי אותו, נזכרתי בצילום, טבעתי אותו והחזרתי אותו למצלמה. כאן)))). לגבי נעילת התזמון. לא קנה את זה. לא פירקתי את גלי הזיזים ולכן לא היה צורך בכך. מובילי השסתומים נמדדו ומכיוון שלמרות הקילומטראז', המרווח התרמי של גזע השסתום והמובילים היה בסבילות, הלקוח החליט לא לשנות אותם. וזה יותר קל לי))). אני מקווה שהתשובות שלי סיפקו אותך לחלוטין. כל טוב)!

    הנושא מעניין, אבל לא אוהב לצילום.

    יש לי רכב עם אותו מנוע בדיוק.
    היה שבר ברצועת הטיימינג, החלפתי את כל השסתומים.
    אם תרצה, תוכל למצוא את כל הגדלים של דוחפים בקטלוגים המקוריים. השסתום הוסדר באותו אופן.
    זה טוב כשאפשר לחבוט בשסתום, אבל כשלהפך, אורך השסתום וגודל הדוחף לא מספיקים, יש להזמין כוסות יקרות בגודל הנכון.

    תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG.

    קיוויתי כבר מההתחלה שזה יתברר כלפי מעלה כי השקעתי את האוכף ובהתאם לא יכול להיות מחסור באורך גזע השסתום))).

    זה המנוע - B5254T6! B5254T3 - הותקן ב-C30 בשנת 2007. מנוע עתיק

    ולדימיר קראצ'ון הנה אני בקשר לזה. אבל מבחינה מבנית הם זהים.

    תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG. ככל הנראה בקושחה בלבד. היה לי רכב כזה ב-2008, היה מנוע 5254t6 - הוציאו 200 כ"ס. כעת המנוע ה-12 הוא 5254t5. 249 כ"ס

    מה ההבדלים בין המנועים הללו? בבקשה תסביר, אחרת באמת לא הבנתי.

    היי, אנא נסה לצלם עם חצובה, כדי שהידיים שלך יהיו חופשיות והסרטון יהיה מעניין יותר. בהצלחה בפיתוח הערוצים!

    אקח בחשבון תודה. תודה על המשאלה!

    זה לא מנוע פורד, אלא פיתוח של וולוו, הוא פשוט הועלה על פורד כשהוולוו הייתה שייכת לפורד

    אמרתי שזה מנוע של פורד? כמו שנאמר פשוט תלבש פורדים.

    מגניב יש לי את אותה בעיה עכשיו ב-c40 t5 2006. גם רימן נגמר. האם אוכל לקבל עצה מסואמי?

    אנו מראים לך כמה קל ופשוט להחליף את מסנן תא הנוסעים בוולוו S80. למרבה הצער, הסרטון נוצר באמריקה, אז כל ההערות הקוליות הן באנגלית, אבל עקרונית אנחנו לא צריכים את התרגום שלהן, הכל מוצג בפירוט רב, צעד אחר צעד. לאחר צפייה בסרטון זה, תוכל להחליף בקלות את מסנן תא הנוסעים במכונית שלך.

    סרטון של החלפת מסנן תא הנוסעים בוולוו S80:

    ההחלפה פשוטה מאוד ואינה לוקחת הרבה זמן, על ידי ביצוע עבודה זו במו ידיך, אתה חוסך כסף וזמן שיכולת לבזבז על ידי הרשמה לשירות רכב. אל תזניח את ההחלפה בזמן של מסנן התא, שכן במצב סתום, הוא אינו מכניס אוויר צח היטב לתא, יוצר עומס על התנור והמזגן.

    כתוצאה משבירת רצועת ההנעה של המזגן קפצה רצועת הטיימינג וכתוצאה מכך ה-CPG פגעה בשסתומים. כמו תמיד, אנו עוקפים את מלכודות היצרן ומתקנים באמצעים מאולתרים)))).

    לבעלי מלאכה מגניבים שיש להם דעה משלהם על התאמת השסתומים כאן.
    אנו כותבים תגובה לאחר קריאתה.

    חריקה מתישה מתחת למכסה המנוע, תסמינים, איך לטפל ולחסוך הרבה בחלקי חילוף, החלפה היא לא לבעלי לב חלש, אבל זה שווה את זה. לא חתכתי כלום, מרגישה את כל התהליך. קרום מחזור גז ארכובה. כל הסרטונים שלי יוצאים ללא עריכה, בן הזוג לפעמים מחליק 😉 מי שמעוניין, אנחנו במוסקבה, מחוז מטבייבסקי, צור קשר עם המייל

    בסרטון זה תלמדו כיצד: 1. לאפס את הודעת "זמן שירות רגיל" 2. כיצד לעבור לניוטרל "N" כאשר המנוע אינו מתניע. 3. כיצד לפתוח את מכסה מיכל הגז באופן ידני. 4. כיצד להתקין את המגבים במצב שירות להחלפתם. 5. מידע מעניין על פנסי עצירה בזמן ההובלה. 6. הטה וקפל מראות בזמן החניה.

    הסאונד היה דפוק לגמרי, אז המום מהמבער. פירוק והרכבת המנוע בוצעו בהתאם לכל הכללים הבסיסיים. פרטים ותהליכים רבים אחרים לא צולמו עקב איסור הצילום והעסקת עצמי. הדוכנים הציגו מנועי 4 צילינדרים בנפח 1.8, 2.0, 3.2 ליטר לאימון פירוק והרכבה. אין להשוות אותם לעובדים - זו רק הכשרה מעשית בפירוק בתנאים טובים.

    מה הכסף לתיקון נוכחי

    בערך 25,000 רובל לעבודה באזורנו. אני כבר לא זוכר לגבי חלקי חילוף.

    גם לגל הזיזים יש רווחים ולחצת עליו לגמרי

    ליוחה 29, אני מסכים. אני לא זוכר בדיוק כמה טריז שמן יש במקום הזה, אבל אני יכול לומר בוודאות שהערכים שלו הם ברמה של מאיות המילימטרים. ובהתחשב בכך שמרווחי השסתומים הם ברמה של עשיריות, אני חושב שזה לא יעשה את זה במזג אוויר חזק. תודה על השכל הישר שלך!

    ברכות! לא הבנת מה היה העניין, למה רצועת האלטרנטור השתרעה. יש לי אותו סיפור על מנוע B5204T8. זרם אחד, שהיה קרוב יותר לגלגל הימני, נסדק ונתקל בגלגלת השיניים התחתונה, הפך את התזמון והדחיסה לאפס. רץ לאחר החלפת חגורות 15ט.ק"מ. מחר נפתח את הראש. שוב, מה לדעתך הסיבה לקיצוץ?

    יש צורך לשנות את מצמד הגנרטור בזמן.

    תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG. איך אוכל ליצור איתך קשר?

    שמתי את Frecius על שסתומים 850 - הגיאומטריה מעולה! רק האגזוזים עשויים מסגסוגת של מתכות אבקה, ובעת חיכוך, חלקיק של אבקה זו מתפורר על שיפוע השסתום. אם המושבים מותאמים לפי תקני הציוד, אז אין צורך לטחון את השסתומים ולא יהיו פגמים כאלה מהמשחה הגסה. שיניתי פעם אחת את הנשף שלי בלי לדעת. חשב נישואים. נכון, חפיפה עדינה מתוקנת אבל ידנית טחורים PPC. המערה נכונה בצורה של נקודה פחות משערה עבה. בקיצור, לא ניתן לשפשף אותם בצורה רדיאלית, ולאחר יישור המושב לאחר התנעת המנוע, השסתומים עצמם דופקים. הנה ניואנס.

    האם המשופץ חזר עם אותה תקלה?

    הם לא בדקו את המבקשים, אולי מה נסגר?

    לדעתי זה s40 או c30 אבל לא s80

    ילדה חכמה! כבוד לילד! כל רוסיה נשענת על אדונים כאלה.בהצלחה ובריאות לך.

    על איזה כוונון שסתום אתה מדבר, אידיוט. לעזאזל, הם שמו את הלקוח על כסף, הקשו על עצמם והכניסו אנשים שצפו בסרטון הזה לזנות !! אידיוטים.

    זה כמו מדריך ל-ICE אחר. מנועי בעירה פנימית כאלה ב-XC90 הם עד 2006 ואילך. עם זאת, אני לא אתווכח על ההתאמה, אולי זה נחוץ גם עבור T6 זה. כמה, אם לא סוד, הם לקחו לעבודה?

    ובכן, והכי חשוב עבורך, יקירי, הנה: yadi.sk/i/EsYg2K843QWGSt
    בתקווה להתאמה שלך, אני מצפה להתנצלות.

    ואסילי גוסין, בתור התחלה, תצטרך להסביר בצורה סבירה את נקודת המבט שלך, ולא כמו דודה של פקידה לצרוח ולהעליב אנשים בחסות האינטרנט. וכך אתם מוזמנים לעיר נברז'ניה צ'לני. Ul 40 שנות ניצחון 72a "STO על Vakhitova". נשמח לשמוע את העלבונות באופן אישי. ללא חסינות האינטרנט שלך מאף שבור))).

    כל הכבוד! כשהמכונית שלי קרה, אתה מתחיל במהירות הסרק בפעם הראשונה, לא כמו 900! גם לאחר הרכבת המנוע, זה גם לא 900))))))))

    האם צריך לשבץ מנוע כזה?

    סז'קו מיכאיל על s / h אני לא יודע. שירות רשמי ב-50,000 הוכרז לעבודה. לקחנו הרבה פחות.

    klapana zagnulo, ot udara ob porsnji obrazuetsja zaori v sledstvie otsutvie kompressii. toka zamena, no na etot motor vozmozno budet podoroze /

    הם מבקרים בעיקר את "מאסטרים" הספות שלכל היותר מחליפים שמן בעצמם או מחליפים מסנן אוויר

    ערוץ מגניב בהצלחה בפיתוח) פה יש לי וולוו 850 טורבו אוטומט. הטבעות תקינות, החלפתי את אטמי השסתומים, הטורבינה לאחר השיקום אידיאלית הבעיה היא לעזאזל שהיא לא מעשנת מעצמה, אבל כשנערמים ומתניעים את דוושת הגז, יש הרבה עשן מ מֵאָחוֹר. מה יכול להיות, תגיד לי!? אטמי השמן לא יכלו להתנתק?

    100 מטפלים גרדו בראשם. כנראה משהו עם אטמי שמן

    אז מרחוק בקושי אגיד לך משהו הגיוני. אתה צריך לראות את המכונית. אני חושב שכל מטפל מיומן יותר או פחות יאבחן בקלות. להבין נכון לא רצון לשבת ולפרט את הסיבות לעשן במבט חכם)))

    לחבר שלי יש את אותה בעיה. לשים חגורת מזגן חדשה. היצירה נכנסה מתחת למעטפת. זה הכל. שסתום כפוף. רק עכשיו זה ישופץ. וקניתי לעצמי את אותה וולוו אבל עם מנוע שבור. אני אשתנה לגמרי

    חבר'ה, כל הכבוד, אני מסכים עם הסקירה הקודמת, העיקר הוא התוצאה הסופית וחיי השירות של המנוע המתוקן. בהחלט אגודל למעלה!

    תודה. אין פרס טוב יותר עבורי מהמילים שלך)))

    כל המחברים שבורים בגלל ידיים עקומות! אפילו במכוניות ישנות (משנת 2000), עם פינוי מתאים, שום דבר לא מתקלקל!
    המחבר היה אובייקטיבי בבקשה.

    תגיד לי, איזה שמן מנוע כדאי לשים שם? יש לי אותו מנוע בפורד מונדיאו. איך אוכל ליצור איתך קשר?

    אני לא אתווכח))). אולי אתה צודק. אני חושב שבאופן כללי לכל האנשים יש מידה מסוימת של עקמומיות של הזרועות)))). לאחרונה כמו היום, באיסוף מנוע 126 מקודמים, הצלחתי לשאוב אותו עם מותחן רצועת טיימינג. זה קורה גם. ומי יגיד שהם אף פעם לא טועים בכלום, אז הוא שקרן בנאלי. רק שלא לכולם יש את האומץ להודות בזה. אלא העובדה ששום דבר לא נשבר. ובכן, נראה לי שהלכת רחוק מדי או שיש לך מעט תרגול ועדיין לא נתקלת)))
    תודה

    תגיד לי, באיזה קילומטראז' נשברה רצועת האלטרנטור? לפני המקרה הזה, החליפו החגורות או לא?

    חגורות הוחלפו יותר מפעם אחת. החגורה של הלקוח נקרעה לפני כן. הוא נקרע בצורה דומה, אך לא היו השלכות חמורות. החגורה הספציפית הזו לא הלכה הרבה. אני לא אגיד בוודאות, אלא על כמה אלפים. כלומר, במוסקבה זה נשבר אצל לקוח. שם זה השתנה. הוא חזר איתו, נסע כאן קצת ושוב בצוק, רק שהפעם כבר ככה. אני לא אגיד יותר.

    כל הכבוד, ידי זהב, עכשיו זה דבר נדיר.

    סרטון טוב, אין מידע על המנוע הזה בשום מקום, יש רק זבל אחד. אתה יכול להגיד לי, היות שכבר פירקת, האם אפשר לראות את להבי הטורבינה מהצד שבו הצינור העבה עובר מהפילטר לטורבינה והאם זה לא חרא

    תודה לך, הקווקז על עלי הזמין לאחרונה דבר כזה))

    מצטער, אבל אני עדיין לא זוכר אם אפשר לראות אותם איכשהו. זה היה לפני יותר מחצי שנה. אני זוכר בדיוק שאי אפשר להתקרב יותר מדי לטורבינה.באופן כללי, המחשבה הראשונה, אם אתה צריך לבדוק את תקינות הלהבים, עולה לגבי אנדוסקופ הווידאו. הם בהחלט יכולים לראות את הלהבים. כאן. אין מחשבות אחרות, אבל הזיכרון שלי כשל))).

    לא מצאת שום מידע?) ובכן, כן, כן. אחרי זה, אתה לא צריך לחפש. גם אם אין VIDA, יש טכנולוגיית גלימר ב-D2R

    לא התכוונתי למידע כזה))). אם אני מייצר מנוע או תיבת הילוכים אוטומטית, אני לא מקליד במנוע החיפוש "לתקן משהו בחוץ" ואני לא מסתכל איך אנשים עושים את זה. ועוד יותר מכך אני לא לוקח לעצמי מידע מהאינטרנט כמדריך לפעולה. אני מחפש אך ורק ספרות טכנית על היחידה הזו. אבל זה שמישהו כבר פירק מנוע כזה והפיץ לי משהו זה לא מעניין במיוחד).

    האם מישהו מכם יודע כמה מעלות צריך להיות תזמון ההצתה של המנוע הזה (5254) במצב סרק?

    אם אתה מאמין בספרות הרשמית, שבה מצוינים המאפיינים הטכניים של המנוע, אז בעמודה "תזמון ההצתה" יש מקף וההסבר "רגולטור הידראולי".

    זה גם יהיה נחמד להשמיע את המחירים עבור חלקי חילוף ועבודה

    את מיקולה מרחל אי אפשר לזכור עכשיו. זה היה כל כך מזמן. אני יכול רק לומר איזה סוג של עבודה יוצאת (באזור שלנו) 30,000 - 40,000 tr. פקידים לוקחים מ-50,000 t.r.

    בסדר, אבל השחקן גרוע, ההשקה לא הייתה הראשונה ב-vidyukha)))

    byvshev Evgen טוב, בסדר)))) לא ניסיתי לקבל אוסקר, אבל מה יהיה אינפורמטיבי)))

    סרטון נחמד ואינפורמטיבי.
    זה לא משנה איך ובאילו דרכים בוצע התיקון. התוצאה הסופית חשובה.
    תודה, מעניין לראות.

    תיקון מנוע הוא חינם. הייתי צריך ללכת למכונאי רכב. הטבח יכול אפילו לתקן

    תודה. חשבתי לקנות את המכונית הזו עם מנוע בעירה פנימית כזה. עכשיו אני חושב.

    תודה. חשבתי לקנות את המכונית הזו עם מנוע בעירה פנימית כזה. עכשיו אני חושב.

    תודה . אני אלך לפקידים ביום שני

    2.5 טורבו b5254t6 2008

    קשה לומר באופן חד משמעי. בעיקר אבחון מחשב. דליפות אוויר. שגיאות בהרכבת צנרת המנוע.

    ולמען האמת זה היה מעניין ואינפורמטיבי, תודה. אני מבטח את עצמי לכל מקרה, אני מרכיב מנוע דומה, אם יש לך שאלות, אנא תגיד לי. איך להדק את הברגים של ראש הצילינדר ואת הכיסוי עצמו?

    תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG. מומנט הידוק וסדר כיסוי

    מומנט הידוק אתה מעוניין? או להזמין?

    ערב טוב . ביצע שיפוץ יסודי של המנוע. השיגור הראשון התרחש בחמש, מאוחר יותר בציפה במהירות סרק. אולי נתקל?

    שלום. מכונית, שנה, נפח?

    מנוע כזה לא הותקן בדור השני של s80, היה B5254T6
    , וה-B5254T3 עבר לדור השני של S40

    האות t6 או t3 או t11, למשל, זהו שינוי של מנוע ה-2.5T, הוא שונה, למשל, עם קיבולת של 200 כ"ס, 220 כ"ס, 231 כ"ס

    בבקשה הסבר בבקשה מה ההבדל בין המנועים האלה. תודה.

    אם לא הסרת את המצמדים מגילי הזיזים, איך פגעת באטמי השמן?

    לפני התקנת גלי הזיזים, שמתי אטם שמן בצד האחורי)))))

    כל הכבוד, הוא עשה הכל בסדר, - השאלה היא איך לדחוף את השסתום, - תגיד לי בבקשה. בגרסאות ישנות יותר של המנוע הזה יש חליפות צלילה, בחדש, כפי שכבר יש לך sekanomili.

    אני שומר על פורד קוגו 2.5 טורבו, עם אותו מנוע, איך אני יכול לגלות שיש חליפות צלילה או גם כוסות?

    על שסתומי VAZ, הסוף היה לוהט ב-HDTV, הנה, אני לא יודע.
    למה מייצרים את המשקפיים, אני לא אגיד גם עכשיו, אבל בשנות התשעים עשיתי את הדסקיות לכיוונון השסתומים ב-VAZ 2109 עם ШХ15, ירה וטחנתי. זה על בסיס זה אני והדעה הזו. יכול להיות משקפיים ומוצק, אתה צריך להעלות את הספרות.

    אולי. אך לא במקרה נבחר השסתום לגזירה. לזכוכית, מכיוון שהיא נכונה מבחינה מדעית, אני לא יודע בוודאות, התקשות עם זרם בתדר גבוה (זרם בתדר גבוה) לעומק של 1 מיקרון. לכן, אם אתה טוחן את השכבה הזו, זה בהחלט יוביל לשינוי מהיר בפערים, מכיוון שהחלק הלא מוקשה של הזכוכית יתבלה במהירות בהשפעת העומס. השסתום אינו שונה בקשיחות במקומות שונים. ובכן, תודה על דעתך))). אם לא צודק, אני חושב שאנשים בעלי ידע רב יותר יתקנו).

    כן, חיתוך כזה הוא כמו לצאת מהמצב, בהיעדר אפשרויות אחרות.בקצה השסתום תהיה אי-ניצב של הפלטפורמה ביחס לרגל השסתום, מה שיוביל אז לשינוי מהיר במרווחים. רצוי מאוד לטחון אותו, עדיף אפילו לטחון את קצה הכוס לגודל הרצוי. אבל בתור מוצא מהמצב, זה בסדר!

    כל הכבוד, עשיתי הכל כמו שצריך.

    זה נראה לי, אבל המכונית כבר התניעה והתחממה קצת, ואז התחיל משחק המשחק עם ההתנעה הראשונה. מחזור הקור צריך להיות גבוה יותר. אגב, איך נקבעו שלבי התזמון? קנית גלי זיזים? האם מובילי השסתומים עזבו את הישנים?

    זה לא משנה איזה סוג של התנעה, אם המנוע קר בהתחלה, הסל"ד עולה ל-1800 במנועים הללו ומחזיק מעמד 10 שניות, ואז יורד ל-1200 ויורד בצורה חלקה ל-800.

    בבקשה תגיד לי! ב-2-3 השניות הראשונות. התנעת מנוע הבעירה הפנימית באותו מנוע (ford focus st) מנורת לחץ השמן דולקת. שמעתי שמהנדסי וולבו לא הכניסו שסתום סימון למערכת הסיכה, והמנורה שלך כבה מיד. מה אתה חושב?

    + תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG.
    תודה!

    ופועל בשביל מה? ובכן, מה אתה חושב? מה יכולתי להסתיר בהתחלה הראשונה אם מאוחר יותר אוכל לערוך את הווידאו קליפ לפי הצורך? למען האמת, כן, זו ההשקה השנייה. העובדה היא שפשוט שכחתי להמריא)))))). אבל אני מבטיח לך שזה לא התחמם. פשוט התחלתי אותו, נזכרתי בצילום, טבעתי אותו והחזרתי אותו למצלמה. כאן)))). לגבי נעילת התזמון. לא קנה את זה. לא פירקתי את גלי הזיזים ולכן לא היה צורך בכך. מובילי השסתומים נמדדו ומכיוון שלמרות הקילומטראז', המרווח התרמי של גזע השסתום והמובילים היה בסבילות, הלקוח החליט לא לשנות אותם. וזה יותר קל לי))). אני מקווה שהתשובות שלי סיפקו אותך לחלוטין. כל טוב)!

    הנושא מעניין, אבל לא אוהב לצילום.

    יש לי רכב עם אותו מנוע בדיוק.
    היה שבר ברצועת הטיימינג, החלפתי את כל השסתומים.
    אם תרצה, תוכל למצוא את כל הגדלים של דוחפים בקטלוגים המקוריים. השסתום הוסדר באותו אופן.
    זה טוב כשאפשר לחבוט בשסתום, אבל כשלהפך, אורך השסתום וגודל הדוחף לא מספיקים, יש להזמין כוסות יקרות בגודל הנכון.

    תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG.

    קיוויתי כבר מההתחלה שזה יתברר כלפי מעלה כי השקעתי את האוכף ובהתאם לא יכול להיות מחסור באורך גזע השסתום))).

    זה המנוע - B5254T6! B5254T3 - הותקן ב-C30 בשנת 2007. מנוע עתיק

    ולדימיר קראצ'ון הנה אני בקשר לזה. אבל מבחינה מבנית הם זהים.

    תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG. ככל הנראה בקושחה בלבד. היה לי רכב כזה ב-2008, היה מנוע 5254t6 - הוציאו 200 כ"ס. כעת המנוע ה-12 הוא 5254t5. 249 כ"ס

    מה ההבדלים בין המנועים הללו? בבקשה תסביר, אחרת באמת לא הבנתי.

    היי, אנא נסה לצלם עם חצובה, כדי שהידיים שלך יהיו חופשיות והסרטון יהיה מעניין יותר. בהצלחה בפיתוח הערוצים!

    אקח בחשבון תודה. תודה על המשאלה!

    זה לא מנוע פורד, אלא פיתוח של וולוו, הוא פשוט הועלה על פורד כשהוולוו הייתה שייכת לפורד

    אמרתי שזה מנוע של פורד? כמו שנאמר פשוט תלבש פורדים.

    סרטון (לחץ להפעלה).

    מגניב יש לי את אותה בעיה עכשיו ב-c40 t5 2006. גם רימן נגמר. האם אוכל לקבל עצה מסואמי?

    תמונה - עשה זאת בעצמך וולוו s80 תיקון תמונה לאתר
    דרג את המאמר:
    כיתה 3.2 מי הצביע: 85