בפירוט: תיקון עשה זאת בעצמך volvo s80 מאסטר אמיתי לאתר my.housecope.com.
B5254t3. תיקון מנוע עשה זאת בעצמך. וולוו S80 2.5 טורבו. תיקון מנועי בעירה פנימית, תיבת הילוכים אוטומטית, CVTs, Dsg With Your Hands.
11/05/2016 22:29 2016-11-05T19:29:07.000Z
כתוצאה משבירת רצועת ההנעה של מיזוג האוויר קפצה רצועת הטיימינג וכתוצאה מכך ה-CPG פגעה בשסתומים. כמו תמיד, אנו עוקפים את מלכודות היצרן ומתקנים באמצעים מאולתרים)))).
- ערוץ תורת מנועי הבעירה הפנימית.
B5254t3. תיקון מנוע עשה זאת בעצמך. וולוו S80 2.5 טורבו
נראה כיצד מסירים את הפגוש ואת רדיאטור המנוע והמזגן במכונית וולוו S80 (וולבו C80). הפגוש מוסר פשוט מאוד, זה לא ייקח הרבה זמן, עבורנו במקרה זה מדובר במשימה משנית, שכן הוא מוסר על מנת להתקרב לרדיאטורים. רדיאטור המנוע קצת רטוב ודולף, ננסה להדביק אותו, אם זה לא יעזור נחליף אותו. לפני שתגיעו לרדיאטורים, תצטרכו גם להסיר את המאוורר.
הסרת וידאו של הפגוש והרדיאטור בוולוו S80:
אתה יכול לבחור את איכות הפעלת הווידאו, בשביל זה יש הגדרות בפינה הימנית התחתונה.
לא מצאת מידע? כן כן. אתה לא יכול לצפות אחרי זה. גם אם אין VIDA, לגלימר המשתמש יש שירות טכני ב-D2R
מישהו יודע כמה מעלות תזמון ההצתה צריך להיות במנוע ה-5254 הזה במצב סרק?
![]() |
סרטון (לחץ להפעלה). |
יהיה נחמד לקבל מחירים עבור חלקים ועבודה.
נורמלי, אבל השחקן גרוע, ההשקה בווידיוהי לא הייתה הראשונה
סרטון נחמד ואינפורמטיבי. לא משנה איך ובאילו דרכים מתבצע התיקון. התוצאה הסופית חשובה. תודה, מעניין לראות.
תיקון מנוע הוא משב רוח. הייתי צריך ללכת למכונאי הרכב. הטבח יכול אפילו לתקן
תודה. חשבתי לקנות את המכונית הזו עם מנוע בעירה פנימית כזה. עכשיו אני חושב.
תודה. חשבתי לקנות את המכונית הזו עם מנוע בעירה פנימית כזה. עכשיו אני חושב.
תודה . אני הולך למשרד ביום שני
2. 5 טורבו b5254t6 שנת 2008
ולמען האמת יצא מעניין ואינפורמטיבי, תודה. אני מבוטח לכל מקרה, אני מרכיב מנוע דומה, אם יש לך שאלות, אנא תגיד לי. איך להדק את הברגים של ראש הצילינדר והכיסוי עצמו?
ערב טוב . עשה שיפוץ של המנוע. הריצה הראשונה עברה לחמש, לאחר מכן בסרק, המהפכות צפות. אולי נתקל?
מנוע כזה לא הותקן בדור השני של s80, היה B5254T6, וה-B5254T3 עבר לדור השני של S40
אם לא הסרת את המצמדים מגלי הזיזים, איך סתמת את האטמים?
כל הכבוד, הכל היה בסדר, השאלה היא איך לקצץ את השסתום, בבקשה תגיד לי. בגרסאות ישנות יותר של מנוע זה יש הידראוליקה, בחדש, כפי שכבר שמרת.
כל הכבוד, עשית הכל נכון.
זה נראה לי, אבל המכונית כבר התניעה והתחממה קצת, ואז התחיל משחק המשחק עם ההתנעה הראשונה. סל"ד קר צריך להיות גבוה יותר. אגב, איך קבעתם את שלבי התזמון? ריטיינר קנה גלי זיזים? שמרת את מובילי השסתומים הישנים?
הנושא מעניין, אבל לא אוהב צילום.
יש לי רכב עם אותו מנוע בדיוק. הייתה רצועת טיימינג שבורה, החלפתי את כל השסתומים. אם תרצה, תוכל למצוא את כל הגדלים של דוחפים בקטלוגים המקוריים. השסתומים הותאמו באותו אופן. זה טוב כשאפשר לקצץ את השסתום, אבל כשזה הפוך - אורך השסתום וגודל הדוחף לא מספיקים, צריך להזמין כוסות יקרות בגודל הנכון.
מנוע זה - B5254T6 B5254T3 - הותקן ב-C30 בשנת 2007. מנוע עתיק
תיקון מנוע וולוו S80 יכול להיות גדול או חלקי. סוג התיקון נקבע רק לאחר האבחון על ידי המטפל. תיקון חלקי של מנוע וולוו S80 עשוי לכלול החלפת אטם ראש הצילינדר, החלפת אטמי גזע שסתומים, החלפת שסתומים. תיקונים חלקיים לרוב אינם כוללים הסרה של בלוק המנוע, שיעמום, שחיקה, שרוול וכו'.
אתה לא צריך לקבל החלטה לתקן את מנוע וולוו S80 בעצמך.לעתים קרובות מגיעים לשירות אנשים שאומרים - "שכן אמר לי שאני צריך להחליף את אטם ראש הצילינדר והכל יעבור". כמובן שנוכל להקשיב ללקוח ולפגוש אותו, אך אם זה לא יעזור בפתרון הבעיה, כל האחריות תיפול על הלקוח, ולא על מטפל השירות שמבצע את האבחון ואחראי עליו.
תחנת שירות על Citizen – 603-55-05, מ-10 עד 20, ללא ימי חופש.
תחנת שירות בקופצ'ינו – 245-33-15, מ-10 עד 20, ללא ימי חופש.
STO על אומץ, 748-30-20, מ-10 בבוקר עד 20 בערב, סגור
WhatApp / Viber: 8-911-766-42-33
מתי לשפץ מנוע:
- צריכה מוגברת של שמן מנוע במנוע הבעירה הפנימית;
- עשן מצינור הפליטה;
- פיח על מצתים;
- עבודה לא אחידה של המנוע במצב סרק;
- צריכה מוגברת של בנזין;
- ירידה משמעותית בהספק המנוע;
- נקישה במנוע או צלילים זרים שלא היו שם קודם;
- לחץ שמן נמוך במנוע;
- המנוע התחמם יתר על המידה.
אחריות לעבודה- 6 חודשים ללא הגבלת קילומטראז'.
אבחון מנוע בזמן תיקון אצלנו - ללא עלות!
העלות הסופית של תיקון מנוע תלויה בגורמים רבים. לעתים קרובות, אנשים עצמם מפרקים את המנוע ומנסים לתקן את המנוע במו ידיהם. כשמגיעה ההבנה שהם לא יכולים להרכיב בעצמם, מביאים לנו מנוע מפורק. בעת התקשרות לתחנת השירות, אנא ציין את מצב המנוע הנוכחי והם יגידו לך את העלות המדויקת של תיקונו.
אם המכונית לא פועלת, נוכל לשלוח גרר.
תיקון מנוע וולוו S80 יכול להיות גדול או חלקי. סוג התיקון נקבע רק לאחר האבחון על ידי המטפל. תיקון חלקי של מנוע וולוו S80 עשוי לכלול החלפת אטם ראש הצילינדר, החלפת אטמי גזע שסתומים, החלפת שסתומים. תיקונים חלקיים לרוב אינם כוללים הסרה של בלוק המנוע, שיעמום, שחיקה, שרוול וכו'.
אתה לא צריך לקבל החלטה לתקן את מנוע וולוו S80 בעצמך. לעתים קרובות מגיעים לשירות אנשים שאומרים - "שכן אמר לי שאני צריך להחליף את אטם ראש הצילינדר והכל יעבור". כמובן שנוכל להקשיב ללקוח ולפגוש אותו, אך אם זה לא יעזור בפתרון הבעיה, כל האחריות תיפול על הלקוח, ולא על מטפל השירות שמבצע את האבחון ואחראי עליו.
תחנת שירות על Citizen – 603-55-05, מ-10 עד 20, ללא ימי חופש.
תחנת שירות בקופצ'ינו – 245-33-15, מ-10 עד 20, ללא ימי חופש.
STO על אומץ, 748-30-20, מ-10 בבוקר עד 20 בערב, סגור
WhatApp / Viber: 8-911-766-42-33
מתי לשפץ מנוע:
- צריכה מוגברת של שמן מנוע במנוע הבעירה הפנימית;
- עשן מצינור הפליטה;
- פיח על מצתים;
- עבודה לא אחידה של המנוע במצב סרק;
- צריכה מוגברת של בנזין;
- ירידה משמעותית בהספק המנוע;
- נקישה במנוע או צלילים זרים שלא היו שם קודם;
- לחץ שמן נמוך במנוע;
- המנוע התחמם יתר על המידה.
אחריות לעבודה- 6 חודשים ללא הגבלת קילומטראז'.
אבחון מנוע בזמן תיקון אצלנו - ללא עלות!
העלות הסופית של תיקון מנוע תלויה בגורמים רבים. לעתים קרובות, אנשים עצמם מפרקים את המנוע ומנסים לתקן את המנוע במו ידיהם. כשמגיעה ההבנה שהם לא יכולים להרכיב בעצמם, מביאים לנו מנוע מפורק. בעת התקשרות לתחנת השירות, אנא ציין את מצב המנוע הנוכחי והם יגידו לך את העלות המדויקת של תיקונו.
אם המכונית לא פועלת, נוכל לשלוח גרר.
כתוצאה משבירת רצועת ההנעה של מיזוג האוויר קפצה רצועת הטיימינג וכתוצאה מכך ה-CPG פגעה בשסתומים. כמו תמיד, אנו עוקפים את מלכודות היצרן ומתקנים באמצעים מאולתרים)))). - ערוץ תורת מנועי הבעירה הפנימית. לבעלי מלאכה מגניבים שיש להם דעה משלהם על התאמת שסתומים כאן. לכתוב תגובה לאחר הקריאה.
אלכסיי אומלצ'נקו: מה לגבי הכסף עבור התיקון הנוכחי
אלכסיי אברוצ'קין: תודה
ליוחה 29: גם לגל הזיזים יש רווחים, ולחצת עליו לגמרי
פאבל קוזנצוב: כבוד לטרבניקוב)
רפיס חאירולין: ברכות! לא הבנת מה העניין, למה חגורת האלטרנטור השתרעה. יש לי את אותו סיפור על מנוע v5204t8.זרם אחד, שקרוב יותר לגלגל הימני, חצה ופגע בגלגלת השיניים התחתונה, סידר את התזמון והדחיסה הייתה אפסית. רץ לאחר החלפת החגורות 15ט.ק"מ. מחר נפתח את הראש. שוב, מה לדעתך הסיבה לקיצוץ?
דניס פומנקו: אני חושב שזה s40 או c30 אבל לא s80
ולדימיר וורוביוב: ילדה טובה! אביזרים לילד! על אדונים כאלה נחה כל רוסיה. בהצלחה ובריאות לך.
וסילי גוסין: על איזה סוג של כוונון שסתום אתה מדבר אידיוט. לעזאזל, הם הורידו את הלקוח בשביל כסף, הקשו על עצמם והכניסו אנשים שצפו בסרטון הזה לזנות !! אידיוטים.
Drone Skm: כל הכבוד! כשאני מתניע רכב קר, אני עושה סרק בפעם הראשונה, לא משנה כמה 900! גם לאחר הרכבת המנוע, זה גם לא 900)))))))))
סז'קו מיכאיל: מה המחיר של התיקון הזה
סשה פלחוב: klapana zagnulo, ot udara ob porsnji obrazuetsja zaori v sledstvie otsutvie kompressii. toka zamena , no na etot motor vozmozno budet podoroze/
אלכס אלכס: הם מבקרים בעיקר "מאסטרים" של ספות, שלכל היותר מחליפים את השמן בעצמם או את מסנן האוויר
רומן קובלנקו: ערוץ מגניב בהצלחה בפיתוח) פה יש לי וולבן 850 טורבו אוטומט. הטבעות תקינות, אטמי השסתומים הוחלפו, הטורבינה אידיאלית לאחר שיקום. הבעיה היא כזו שהיא לא מעשנת מעצמה, אבל כשאתה נערם ומתניע את דוושת הגז ממש מאחוריך, יש הרבה של עשן. מה יכול להיות, תגיד לי!? יכול להיות שהחותמות ניתקו?
Forest U.A.: לחבר שלי יש את אותה בעיה. התקנת רצועת מיזוג חדשה. חתיכה נפלה מתחת למעטפת. וכל. שסתום כפוף. רק עכשיו יהיה תיקון. וקניתי לעצמי את אותה וולוו אבל עם מנוע כבר מקולקל. אני אשנה את המכלול
בוריס קוט: חבר'ה, כל הכבוד, אני מסכים עם הסקירה הקודמת, העיקר הוא התוצאה הסופית וחיי השירות של המנוע המתוקן. בהחלט אגודל למעלה!
רוסלנץ' פיטרסקי: כל המחברים שבורים בגלל ידיים עקומות! גם עם מכוניות ישנות (משנת 2000), עם פינוי מתאים, שום דבר לא נשבר!
המחבר היה אובייקטיבי בבקשה.
אנדריי משוקוב: אתה יכול להגיד לי באיזה קילומטראז' נשברה רצועת האלטרנטור? האם החליפו את החגורות לפני זה?
אלכסנדר איבנוביץ': כל הכבוד, ידי זהב, עכשיו זה דבר נדיר.
רומן גראסימוב: סרטון טוב, אין מידע על המנוע הזה בכלל בשום מקום, יש רק זבל. אתה יכול להגיד לי מאז שפירקתי אותו, האם אפשר לראות את להבי הטורבינה מהצד שבו הצינור העבה עובר מהפילטר לטורבינה והאם זה חרא?
דמיטרי משצ'ריקוב: לא מצאת שום מידע?) ובכן, כן, כן. אתה לא יכול לצפות אחרי זה. גם אם אין VIDA, לגלימר המשתמש יש שירות טכני ב-D2R
הקש CTRL+D כדי להוסיף את העמוד לסימניות.
הקש CTRL+D כדי לסמן את הדף.
תיקון שסתום ארכובה וולוו S80 II 2010.
החלפת קרום שסתום הארכובה. פירוק בית מסנן השמן. מספר חלק של החלק המקורי.
חריקות מעצבנות אנחנו מטפלים / וולוו פורד מונדאו 4 2.5T
חריקה מתישה מתחת למכסה המנוע, תסמינים, איך לטפל ולחסוך הרבה בחלקי חילוף, החלפה היא לא לחלשים.
תיאוריית הקרח: סקירת עיצוב מנוע וולוו 850 2.5L (20 שסתומים).
סרטון על ראש הצילינדר רובר T16: וידאו על ראש הצילינדר VAZ-2112: וידאו.
תיקון מנוע וולוו 5 צילינדרים חלק 2. הסרת ראש הבלוק.
אנו מתקנים מנוע וולוו 5 צילינדרים. חלק 2.
המנוי שלנו הביא לרומקה וולוו S80 לתיקון. מה קרה וכמה זה יעלה? להסתכל על.
וולוו S80 AWD 2 5 תיקון מנוע טורבו חלק 2 חילוץ
וולוו S80 AWD 2 5 תיקון מנוע טורבו חלק 3 מצמדי VVT
וולוו S80 AWD 2 5 תיקון מנוע טורבו חלק 1
B5254T3. תיקון מנוע עשה זאת בעצמך VOLVO S80 2.5 טורבו
כתוצאה משבירת רצועת ההנעה של מיזוג האוויר קפצה רצועת הטיימינג וכתוצאה מכך.
מה לגבי הכסף עבור התיקון הנוכחי
בערך 25,000 רובל לעבודה באזורנו. אני לא זוכר חלקים.
גם לגל הזיזים יש רווחים, ולחצת עליו לגמרי
ליוחה 29, אני מסכים. אני לא זוכר בדיוק כמה טריז שמן יש במקום הזה, אבל אני יכול לומר בוודאות שהערכים שלו הם ברמה של מאיות המילימטרים. ובהתחשב בכך שמרווחי השסתומים הם ברמה של עשיריות, אני חושב שזה לא יעשה מזג אוויר חזק. תודה על הדעה הנכונה!
ברכות! לא הבנת מה העניין, למה חגורת האלטרנטור השתרעה. יש לי את אותו סיפור על מנוע v5204t8. זרם אחד, שקרוב יותר לגלגל הימני, חצה ופגע בגלגלת השיניים התחתונה, סידר את התזמון והדחיסה הייתה אפסית. רץ לאחר החלפת החגורות 15ט.ק"מ. מחר נפתח את הראש. שוב, מה לדעתך הסיבה לקיצוץ?
יש צורך לשנות את המצמד האבגון של הגנרטור בזמן.
תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG. איך אפשר ליצור איתך קשר?
שמתי שסתומי Fretius על ה-850 - הגיאומטריה מעולה! רק השקעים עשויים מסגסוגת של מתכות אבקה, ובעת חיכוך, חלקיק של אבקה זו מתפורר על שיפוע השסתום. אם האוכפים מתוקנים על פי תקני ציוד, אז אין צורך לטחון את השסתומים ולא יהיו פגמים כאלה מהדבק גס. ללא ידיעתי שיניתי סיום פעם אחת. חשב נישואים. נכון, חפיפה עדינה מתקנת אבל ידנית טחורים PPC. המערה נכונה בצורה של נקודה פחות משערה עבה. בקיצור, לא ניתן לשפשף אותם בצורה רדיאלית, ולאחר יישור המושב לאחר התנעת המנוע, השסתומים עצמם נוקשים. הנה ניואנס כזה.
האם המתוקן חזר עם אותו נזק?
הם לא בדקו עם מי שהגיש בקשה, אולי משהו נתקע?
אני חושב שזה s40 או c30 אבל לא s80
ילדה טובה! אביזרים לילד! על אדונים כאלה נחה כל רוסיה. בהצלחה ובריאות לך.
על איזה סוג של כוונון שסתום אתה מדבר אידיוט. לעזאזל, הם הורידו את הלקוח בשביל כסף, הקשו על עצמם והכניסו אנשים שצפו בסרטון הזה לזנות !! אידיוטים.
זה בערך כמו מדריך עבור מנוע בעירה פנימית אחר. מנועי בעירה פנימית כאלה ב-XC90 הם עד 2006 ואילך. עם זאת, אני לא אתווכח על ההתאמה, אולי זה נחוץ עבור ה-T6 הזה. כמה, אם לא סוד, הם לקחו לעבודה?
ובכן, העיקר בשבילך, יקירי, כאן: yadi.sk/i/EsYg2K843QWGSt
בתקווה להתאמה שלך מחכה להתנצלות.
ואסילי גוסין, בתור התחלה, תצטרך להסביר בצורה סבירה את נקודת המבט שלך, ולא כמו דודה צווחת ומעליבה אנשים מתחת לכסות האינטרנט. אז אתה מוזמן, העיר נברז'ניה צ'לני. רחוב 40 שנות ניצחון 72a "SRT על Vahitov". נשמח לשמוע את העלבונות באופן אישי. ללא חסינות האינטרנט שלך מאף שבור))).
כל הכבוד! כשאני מתניע רכב קר, אני עושה סרק בפעם הראשונה, לא משנה כמה 900! גם לאחר הרכבת המנוע, זה גם לא 900)))))))))
האם כדאי לשבץ את המנוע הזה?
סז'קו מיכאיל אני לא יודע לגבי s/h. השירות הרשמי ב-50,000 הודיע על עבודה. לקחנו הרבה פחות.
klapana zagnulo, ot udara ob porsnji obrazuetsja zaori v sledstvie otsutvie kompressii. toka zamena , no na etot motor vozmozno budet podoroze/
הם מבקרים בעיקר "מאסטרים" של ספות, שלכל היותר מחליפים את השמן בעצמם או את מסנן האוויר
ערוץ מגניב בהצלחה בפיתוח) פה יש לי וולבן 850 טורבו אוטומט. הטבעות תקינות, אטמי השסתומים הוחלפו, הטורבינה אידיאלית לאחר שיקום. הבעיה היא כזו שהיא לא מעשנת מעצמה, אבל כשאתה נערם ומתניע את דוושת הגז ממש מאחוריך, יש הרבה של עשן. מה יכול להיות, תגיד לי!? יכול להיות שהחותמות ניתקו?
100 מטפלים גרדו בראשם. כנראה משהו שקשור לכלבי ים.
אז מרחוק לא סביר שאבקש משהו הגיוני. אתה חייב לראות את המכונית. אני חושב שכל מטפל מיומן יותר או פחות יכול לבצע אבחנה בקלות. מבין נכון, אני לא רוצה לשבת ולפרט את הגורמים לעשן במבט חכם)))
לחבר שלי יש את אותה בעיה. התקנת רצועת מיזוג חדשה. חתיכה נפלה מתחת למעטפת. וכל. שסתום כפוף. רק עכשיו יהיה תיקון. וקניתי לעצמי את אותה וולוו אבל עם מנוע כבר מקולקל. אני אשנה את המכלול
חבר'ה, כל הכבוד, אני מסכים עם הסקירה הקודמת, העיקר הוא התוצאה הסופית וחיי השירות של המנוע המתוקן. בהחלט אגודל למעלה!
תודה. אין פרס טוב יותר מהמילים שלך עבורי)))
כל המחברים שבורים בגלל ידיים עקומות! גם עם מכוניות ישנות (משנת 2000), עם פינוי מתאים, שום דבר לא נשבר!
המחבר היה אובייקטיבי בבקשה.
תגיד לי, איזה שמן מנוע צריך למלא שם? יש לי אותו מנוע בפורד מונדיאו. האם יש דרך ליצור איתך קשר?
אני לא אתווכח))). אולי אתה צודק. אני חושב שבאופן כללי לכל האנשים יש מידה מסוימת של עקמומיות ידיים)))). לא יאוחר מהיום, כשאספתי מנוע 126 מהקודמים, הצלחתי לפשל עם מותחן רצועת הטיימינג. זה קורה. ומי יגיד שהם אף פעם לא טועים בכלום, אז הוא שקרן בנאלי. רק שלא לכולם יש את האומץ להודות בזה. והעובדה ששום דבר לא נשבר. ובכן, נראה לי שהלכת רחוק מדי או שיש לך מעט תרגול ועדיין לא נתקלת)))
תודה
אתה יכול להגיד לי באיזה קילומטראז' נשברה רצועת האלטרנטור? האם החליפו את החגורות לפני זה?
חגורות הוחלפו פעמים רבות. החגורה אצל הלקוח נקרעה לפני כן. נקרעתי באותו אופן, אבל לא היו השלכות חמורות. החגורה הספציפית הזו לא הלכה הרבה. אני לא יכול לומר בוודאות, אבל כנראה כמה אלפים. כלומר, במוסקבה זה נשבר אצל הלקוח. שם זה השתנה. הוא חזר איתו נסע לפה קצת ושוב הצוק רק שהפעם הוא כזה. אני לא אגיד יותר.
כל הכבוד, ידי זהב, עכשיו זה דבר נדיר.
סרטון טוב, אין מידע על המנוע הזה בכלל בשום מקום, יש רק זבל. אתה יכול להגיד לי מאז שפירקתי אותו, האם אפשר לראות את להבי הטורבינה מהצד שבו הצינור העבה עובר מהפילטר לטורבינה והאם זה חרא?
תודה לך, הקווקז על עלי הזמין לאחרונה דבר כזה))
אני מצטער, אבל אני עדיין לא זוכר אם אפשר לראות אותם איכשהו. זה היה לפני יותר מחצי שנה. אני זוכר בדיוק שהטורבינה לא קרובה במיוחד. באופן כללי, המחשבה הראשונה, אם אתה צריך לבדוק את תקינות הלהבים, עולה לגבי אנדוסקופ הווידאו. הם בהחלט יכולים לראות את הלהבים. כאן. אין מחשבות אחרות, אבל הזיכרון שלי כשל))).
לא מצאת שום מידע?) ובכן, כן, כן. אתה לא יכול לצפות אחרי זה. גם אם אין VIDA, לגלימר המשתמש יש שירות טכני ב-D2R
לא התכוונתי למידע כזה. אם אני מייצר מנוע או תיבת הילוכים אוטומטית, אני לא מקליד "לתקן שם משהו" במנוע החיפוש ולא צופה איך אנשים עושים את זה. ועוד יותר מכך, אינני לוקח מידע מהאינטרנט כמדריך לפעולה. אני מחפש אך ורק ספרות טכנית על היחידה הזו. אבל זה שמישהו כבר פירק מנועים כאלה והניח לי משהו זה לא מעניין במיוחד).
מישהו יודע כמה מעלות צריך להיות תזמון ההצתה במנוע הזה (5254) במצב סרק?
אם אתה מאמין בספרות הרשמית, שבה מצוינים המאפיינים הטכניים של המנוע, אז בעמודה "תזמון ההצתה" יש מקף וההסבר "רגולטור הידראולי".
יהיה נחמד לקבל מחירים עבור חלקים ועבודה.
את מיקולה מרחל אפילו לא זוכרים עכשיו. זה היה מזמן. אני יכול רק לומר שהעבודה מגיעה (באזור שלנו) 30,000 - 40,000 tr. פקידים לוקחים מ-50000t.r.
נורמות, אבל השחקן גרוע, ההשקה בווידיוהי לא הייתה הראשונה)))
byvshev Evgen טוב, בסדר)))) לא ניסיתי לקבל אוסקר, אבל מה יהיה אינפורמטיבי)))
סרטון נחמד ואינפורמטיבי.
לא משנה איך ובאילו דרכים מתבצע התיקון. התוצאה הסופית חשובה.
תודה, מעניין לראות.
תיקון מנוע הוא משב רוח. הייתי צריך ללכת למכונאי הרכב. הטבח יכול אפילו לתקן
תודה. חשבתי לקנות את המכונית הזו עם מנוע בעירה פנימית כזה. עכשיו אני חושב.
תודה. חשבתי לקנות את המכונית הזו עם מנוע בעירה פנימית כזה. עכשיו אני חושב.
תודה . אני הולך למשרד ביום שני
2.5 טורבו b5254t6 שנת 2008
קשה לומר בוודאות. קודם כל, אבחון מחשב. שאיבת אוויר. שגיאות בהרכבת רתמת המנוע.
ולמען האמת יצא מעניין ואינפורמטיבי, תודה. אני מבוטח לכל מקרה, אני מרכיב מנוע דומה, אם יש לך שאלות, אנא תגיד לי. איך להדק את הברגים של ראש הצילינדר והכיסוי עצמו?
תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG. מומנט הידוק וסדר מכסה
מעוניינים במומנטי הידוק? או להזמין?
ערב טוב . עשה שיפוץ של המנוע. הריצה הראשונה עברה לחמש, לאחר מכן בסרק, המהפכות צפות. אולי נתקל?
שלום. מכונית, שנה, נפח?
מנוע כזה לא הותקן בדור השני של s80, היה B5254T6
, וה-B5254T3 עבר לדור השני של S40
האות t6 או t3 או t11 למשל, זהו שינוי של מנוע ה-2.5T, הוא שונה למשל בהספק של 200 כ"ס, 220 כ"ס, 231 כ"ס
אנא הסבירו מה ההבדל בין המנועים הללו. תודה.
אם לא הסרת את המצמדים מגלי הזיזים, איך סתמת את האטמים?
לפני התקנת גלי הזיזים שים את אטם השמן בצד ההפוך)))))
כל הכבוד, הכל היה בסדר, - השאלה היא איך לקצץ את השסתומים, בבקשה תגיד לי. בגרסאות הישנות של המנוע הזה יש הידראוליקה - בחדש, כפי שכבר שמרת.
אני מחפש פורד קוגו 2.5 טורבו, עם אותו מנוע, איך אני יכול לברר אם יש הידראוליקה או כוסות?
בשסתומי VAZ, התחת היה חם ב-HDTV, הנה, אני לא יודע.
למה מייצרים את המשקפיים, אני גם לא אגיד עכשיו, אבל בשנות התשעים עשיתי את הדסקיות להתאמת השסתומים ב-VAZ 2109 עם ShKh15, מחומם ומלוטש. זה מבוסס על זה ויש לי דעה כזו. יכול להיות כוסות מלט, יש צורך להעלות את הספרות.
אולי. אך לא במקרה נבחר השסתום לגזירה. לזכוכית יש, מכיוון שאני לא יודע בדיוק כמה נכון מבחינה מדעית, התקשות של HDTV (זרם בתדר גבוה) בעומק של 1 מיקרון. לכן, אם שכבה זו נטחנה, אז זה בהחלט יוביל לשינוי מהיר בפערים, מכיוון שהחלק הלא מוקשה של הזכוכית יתבלה במהירות בהשפעת העומס. השסתום אינו שונה בקשיחות במקומות שונים. ובכן, תודה על דעתך. :) אם אני טועה אני חושב שאנשים בקיאים יותר יתקנו).
כן, חיתוך כזה הוא כמו מוצא, בהיעדר אפשרויות אחרות. בקצה השסתום תהיה פלטפורמה שאינה מאונכת לרגל המסתם, מה שיוביל לאחר מכן לשינוי מהיר במרווחים. רצוי מאוד לטחון אותו, עדיף אפילו לטחון את קצה הכוס לגודל הרצוי. אבל כדרך לצאת מהמצב, בסדר!
כל הכבוד, עשית הכל נכון.
זה נראה לי, אבל המכונית כבר התניעה והתחממה קצת, ואז התחיל משחק המשחק עם ההתנעה הראשונה. סל"ד קר צריך להיות גבוה יותר. אגב, איך קבעתם את שלבי התזמון? ריטיינר קנה גלי זיזים? שמרת את מובילי השסתומים הישנים?
זה לא משנה איזו התנעה, אם המנוע קר בהתחלה, המהירות עולה ל-1800 במנועים האלה ונמשכת 10 שניות, ואז יורדת ל-1200 ויורדת בצורה חלקה ל-800.
בבקשה תגיד לי! ב-2-3 השניות הראשונות. התנעת המנוע על אותו מנוע (ford focus st) מנורת לחץ השמן דולקת. שמעתי שמהנדסי וולוו לא הכניסו שסתום סימון למערכת הסיכה, אבל המנורה שלך כבה מיד. מה אתה חושב?
+ תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVT, DSG.
תודה!
בשביל מה משחק? ובכן, מה אתה חושב? מה היה עליי להסתיר בהתחלה הראשונה אם מאוחר יותר אוכל לערוך את הווידאו קליפ לפי הצורך? למען האמת, כן, זו ההשקה השנייה. העניין הוא שפשוט שכחתי להוריד אותו. אבל אני מבטיח לך שהוא לא התחמם. פשוט הדלקתי אותו, נזכרתי בצילום, כיביתי אותו והדלקתי אותו שוב למצלמה. כאן)))). לגבי רצועת הטיימינג. לא קנה את זה. לא פירקתי את גלי הזיזים ולכן לא היה צורך בכך. מובילי השסתומים נמדדו ומכיוון שלמרות הקילומטראז', המרווח בין גזע השסתום למובילים היה בסבילות, הלקוח החליט לא לשנות אותם. כן, גם לי זה יותר קל. אני מקווה שהתשובות שלי סיפקו אותך לחלוטין. כל טוב)!
הנושא מעניין, אבל לא אוהב צילום.
יש לי רכב עם אותו מנוע בדיוק.
הייתה רצועת טיימינג שבורה, החלפתי את כל השסתומים.
אם תרצה, תוכל למצוא את כל הגדלים של דוחפים בקטלוגים המקוריים. השסתומים הותאמו באותו אופן.
זה טוב כשאפשר לקצץ את השסתום, אבל כשזה הפוך - אורך השסתום וגודל הדוחף לא מספיקים, צריך להזמין כוסות יקרות בגודל הנכון.
תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG.
כבר מההתחלה קיוויתי שזה יסתדר כי השקעתי את האוכפים ובהתאם לא יכול להיות מחסור באורך גזע השסתום))).
המנוע הזה הוא B5254T6! B5254T3 - הותקן C30 בשנת 2007. מנוע עתיק
ולדימיר קראצ'ון, על זה אני מדבר. אבל מבחינה מבנית הם זהים.
תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG. ככל הנראה בקושחה בלבד. היה לי רכב כזה ב-2008, היה מנוע 5254t6 - הם ירו 200 כ"ס. כעת המנוע ה-12 הוא 5254t5. 249 HP
מה ההבדל בין המנועים הללו? בבקשה תסביר, אחרת אני באמת לא מבין.
שלום, אנא נסה לצלם עם חצובה, כדי שהידיים שלך יהיו חופשיות והסרטון יהיה מעניין יותר. בהצלחה בהגדלת הערוץ שלך!
תודה למד. תודה על המשאלה!
המנוע הזה הוא לא פורד, אלא פיתוח של וולוו, הוא פשוט הוכנס לפורד כשוולוו הייתה שייכת לפורד
אמרתי שזה מנוע של פורד? כמו שנאמר פשוט תלבש את הפורדים.
מגניב, יש לי את אותה בעיה עכשיו ב-c40 t5 2006. גם Rimen נשבר. אפשר לקבל ממך עצה?
אנו מראים כמה קל ופשוט להחליף את מסנן תא הנוסעים בוולוו S80. למרבה הצער, הסרטון נוצר באמריקה, אז כל ההערות הקוליות הן באנגלית, אבל אנחנו לא צריכים לתרגם אותן, הכל מוצג בפירוט רב, צעד אחר צעד. לאחר צפייה בסרטון זה ללא כל בעיה, תוכל להחליף את מסנן תא הנוסעים ברכב שלך.
סרטון החלפת מסנן תא הנוסעים בוולוו S80:
ההחלפה היא פשוטה מאוד ואינה לוקחת הרבה זמן, ביצוע עבודה זו במו ידיך אתה חוסך כסף וזמן שאתה יכול לבזבז בהרשמה לשירות רכב. אל תזניח את ההחלפה בזמן של מסנן התא, מכיוון שבמצב סתום, הוא אינו מכניס אוויר צח לתא, יוצר עומס על התנור והמזגן.
כתוצאה משבירת רצועת ההנעה של מיזוג האוויר קפצה רצועת הטיימינג וכתוצאה מכך ה-CPG פגעה בשסתומים. כמו תמיד, אנו עוקפים את מלכודות היצרן ומתקנים באמצעים מאולתרים)))).
לבעלי מלאכה מגניבים שיש להם דעה משלהם על התאמת שסתומים כאן.
לכתוב תגובה לאחר הקריאה.
חריקה מתישה מתחת למכסה המנוע, תסמינים, איך לטפל ולחסוך הרבה בחלקי חילוף, ההחלפה לא לבעלי לב חלש, אבל זה שווה את זה. לא חתכתי כלום, מרגישה את כל התהליך. קרום מחזור גז ארכובה. כל הסרטונים שלי משוחררים ללא עריכה, קללות לפעמים מחליקות 😉 אם אתה מעוניין, אנחנו ממוקמים במוסקבה, מחוז מטבייבסקי, אנא צור קשר בדואר
בסרטון זה תלמדו כיצד: 1. לאפס את הודעת "זמן שירות רגיל" 2. כיצד להעביר למצב "N" ניטרלי כאשר המנוע אינו מתניע. 3. כיצד לפתוח ידנית את מכסה מיכל הגז. 4. כיצד להתקין את המגבים במצב שירות להחלפתם. 5. מידע מעניין על אורות עצירה בזמן המשלוח. 6. הטה וקפל מראות בזמן החניה.
הסאונד היה דפוק לגמרי, אז המוזלו של afterburner. פירוק-הרכבה של המנוע בוצע בהתאם לכל הכללים הבסיסיים. פרטים ותהליכים רבים אחרים לא צולמו עקב איסור הצילום והעיסוק בעצמי. הדוכנים מציגים מנועים 1.8, 2.0, 3.2 ליטר 4 צילינדרים לאימון פירוק והרכבה. לא כדאי להשוות אותם עם עובדים - זו רק הכשרת פירוק מעשית בתנאים טובים.
מה לגבי הכסף עבור התיקון הנוכחי
בערך 25,000 רובל לעבודה באזורנו. אני לא זוכר חלקים.
גם לגל הזיזים יש רווחים, ולחצת עליו לגמרי
ליוחה 29, אני מסכים. אני לא זוכר בדיוק כמה טריז שמן יש במקום הזה, אבל אני יכול לומר בוודאות שהערכים שלו הם ברמה של מאיות המילימטרים. ובהתחשב בכך שמרווחי השסתומים הם ברמה של עשיריות, אני חושב שזה לא יעשה מזג אוויר חזק. תודה על הדעה הנכונה!
ברכות! לא הבנת מה העניין, למה חגורת האלטרנטור השתרעה. יש לי את אותו סיפור על מנוע v5204t8. זרם אחד, שקרוב יותר לגלגל הימני, חצה ופגע בגלגלת השיניים התחתונה, סידר את התזמון והדחיסה הייתה אפסית. רץ לאחר החלפת החגורות 15ט.ק"מ. מחר נפתח את הראש. שוב, מה לדעתך הסיבה לקיצוץ?
יש צורך לשנות את המצמד האבגון של הגנרטור בזמן.
תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG. איך אפשר ליצור איתך קשר?
שמתי שסתומי Fretius על ה-850 - הגיאומטריה מעולה! רק השקעים עשויים מסגסוגת של מתכות אבקה, ובעת חיכוך, חלקיק של אבקה זו מתפורר על שיפוע השסתום. אם האוכפים מתוקנים על פי תקני ציוד, אז אין צורך לטחון את השסתומים ולא יהיו פגמים כאלה מהדבק גס. ללא ידיעתי שיניתי סיום פעם אחת. חשב נישואים. נכון, חפיפה עדינה מתקנת אבל ידנית טחורים PPC. המערה נכונה בצורה של נקודה פחות משערה עבה. בקיצור, לא ניתן לשפשף אותם בצורה רדיאלית, ולאחר יישור המושב לאחר התנעת המנוע, השסתומים עצמם נוקשים. הנה ניואנס כזה.
האם המתוקן חזר עם אותו נזק?
הם לא בדקו עם מי שהגיש בקשה, אולי משהו נתקע?
אני חושב שזה s40 או c30 אבל לא s80
ילדה טובה! אביזרים לילד! על אדונים כאלה נחה כל רוסיה. בהצלחה ובריאות לך.
על איזה סוג של כוונון שסתום אתה מדבר אידיוט. לעזאזל, הם הורידו את הלקוח בשביל כסף, הקשו על עצמם והכניסו אנשים שצפו בסרטון הזה לזנות !! אידיוטים.
זה בערך כמו מדריך עבור מנוע בעירה פנימית אחר. מנועי בעירה פנימית כאלה ב-XC90 הם עד 2006 ואילך. עם זאת, אני לא אתווכח על ההתאמה, אולי זה נחוץ עבור ה-T6 הזה. כמה, אם לא סוד, הם לקחו לעבודה?
ובכן, העיקר בשבילך, יקירי, כאן: yadi.sk/i/EsYg2K843QWGSt
בתקווה להתאמה שלך מחכה להתנצלות.
ואסילי גוסין, בתור התחלה, תצטרך להסביר בצורה סבירה את נקודת המבט שלך, ולא כמו דודה צווחת ומעליבה אנשים מתחת לכסות האינטרנט. אז אתה מוזמן, העיר נברז'ניה צ'לני. רחוב 40 שנות ניצחון 72a "SRT על Vahitov". נשמח לשמוע את העלבונות באופן אישי. ללא חסינות האינטרנט שלך מאף שבור))).
כל הכבוד! כשאני מתניע רכב קר, אני עושה סרק בפעם הראשונה, לא משנה כמה 900! גם לאחר הרכבת המנוע, זה גם לא 900)))))))))
האם כדאי לשבץ את המנוע הזה?
סז'קו מיכאיל אני לא יודע לגבי s/h. השירות הרשמי ב-50,000 הודיע על עבודה. לקחנו הרבה פחות.
klapana zagnulo, ot udara ob porsnji obrazuetsja zaori v sledstvie otsutvie kompressii. toka zamena , no na etot motor vozmozno budet podoroze/
הם מבקרים בעיקר "מאסטרים" של ספות, שלכל היותר מחליפים את השמן בעצמם או את מסנן האוויר
ערוץ מגניב בהצלחה בפיתוח) פה יש לי וולבן 850 טורבו אוטומט. הטבעות תקינות, אטמי השסתומים הוחלפו, הטורבינה אידיאלית לאחר שיקום. הבעיה היא כזו שהיא לא מעשנת מעצמה, אבל כשאתה נערם ומתניע את דוושת הגז ממש מאחוריך, יש הרבה של עשן. מה יכול להיות, תגיד לי!? יכול להיות שהחותמות ניתקו?
100 מטפלים גרדו בראשם. כנראה משהו שקשור לכלבי ים.
אז מרחוק לא סביר שאבקש משהו הגיוני. אתה חייב לראות את המכונית. אני חושב שכל מטפל מיומן יותר או פחות יכול לבצע אבחנה בקלות. מבין נכון, אני לא רוצה לשבת ולפרט את הגורמים לעשן במבט חכם)))
לחבר שלי יש את אותה בעיה. התקנת רצועת מיזוג חדשה. חתיכה נפלה מתחת למעטפת. וכל. שסתום כפוף. רק עכשיו יהיה תיקון. וקניתי לעצמי את אותה וולוו אבל עם מנוע כבר מקולקל. אני אשנה את המכלול
חבר'ה, כל הכבוד, אני מסכים עם הסקירה הקודמת, העיקר הוא התוצאה הסופית וחיי השירות של המנוע המתוקן. בהחלט אגודל למעלה!
תודה. אין פרס טוב יותר מהמילים שלך עבורי)))
כל המחברים שבורים בגלל ידיים עקומות! גם עם מכוניות ישנות (משנת 2000), עם פינוי מתאים, שום דבר לא נשבר!
המחבר היה אובייקטיבי בבקשה.
תגיד לי, איזה שמן מנוע צריך למלא שם? יש לי אותו מנוע בפורד מונדיאו. האם יש דרך ליצור איתך קשר?
אני לא אתווכח))). אולי אתה צודק. אני חושב שבאופן כללי לכל האנשים יש מידה מסוימת של עקמומיות ידיים)))). לא יאוחר מהיום, כשאספתי מנוע 126 מהקודמים, הצלחתי לפשל עם מותחן רצועת הטיימינג. זה קורה. ומי יגיד שהם אף פעם לא טועים בכלום, אז הוא שקרן בנאלי. רק שלא לכולם יש את האומץ להודות בזה. והעובדה ששום דבר לא נשבר. ובכן, נראה לי שהלכת רחוק מדי או שיש לך מעט תרגול ועדיין לא נתקלת)))
תודה
אתה יכול להגיד לי באיזה קילומטראז' נשברה רצועת האלטרנטור? האם החליפו את החגורות לפני זה?
חגורות הוחלפו פעמים רבות. החגורה אצל הלקוח נקרעה לפני כן. נקרעתי באותו אופן, אבל לא היו השלכות חמורות. החגורה הספציפית הזו לא הלכה הרבה. אני לא יכול לומר בוודאות, אבל כנראה כמה אלפים. כלומר, במוסקבה זה נשבר אצל הלקוח. שם זה השתנה. הוא חזר איתו נסע לפה קצת ושוב הצוק רק שהפעם הוא כזה. אני לא אגיד יותר.
כל הכבוד, ידי זהב, עכשיו זה דבר נדיר.
סרטון טוב, אין מידע על המנוע הזה בכלל בשום מקום, יש רק זבל. אתה יכול להגיד לי מאז שפירקתי אותו, האם אפשר לראות את להבי הטורבינה מהצד שבו הצינור העבה עובר מהפילטר לטורבינה והאם זה חרא?
תודה לך, הקווקז על עלי הזמין לאחרונה דבר כזה))
אני מצטער, אבל אני עדיין לא זוכר אם אפשר לראות אותם איכשהו.זה היה לפני יותר מחצי שנה. אני זוכר בדיוק שהטורבינה לא קרובה במיוחד. באופן כללי, המחשבה הראשונה, אם אתה צריך לבדוק את תקינות הלהבים, עולה לגבי אנדוסקופ הווידאו. הם בהחלט יכולים לראות את הלהבים. כאן. אין מחשבות אחרות, אבל הזיכרון שלי כשל))).
לא מצאת שום מידע?) ובכן, כן, כן. אתה לא יכול לצפות אחרי זה. גם אם אין VIDA, לגלימר המשתמש יש שירות טכני ב-D2R
לא התכוונתי למידע כזה. אם אני מייצר מנוע או תיבת הילוכים אוטומטית, אני לא מקליד "לתקן שם משהו" במנוע החיפוש ולא צופה איך אנשים עושים את זה. ועוד יותר מכך, אינני לוקח מידע מהאינטרנט כמדריך לפעולה. אני מחפש אך ורק ספרות טכנית על היחידה הזו. אבל זה שמישהו כבר פירק מנועים כאלה והניח לי משהו זה לא מעניין במיוחד).
מישהו יודע כמה מעלות צריך להיות תזמון ההצתה במנוע הזה (5254) במצב סרק?
אם אתה מאמין בספרות הרשמית, שבה מצוינים המאפיינים הטכניים של המנוע, אז בעמודה "תזמון ההצתה" יש מקף וההסבר "רגולטור הידראולי".
יהיה נחמד לקבל מחירים עבור חלקים ועבודה.
את מיקולה מרחל אפילו לא זוכרים עכשיו. זה היה מזמן. אני יכול רק לומר שהעבודה מגיעה (באזור שלנו) 30,000 - 40,000 tr. פקידים לוקחים מ-50000t.r.
נורמות, אבל השחקן גרוע, ההשקה בווידיוהי לא הייתה הראשונה)))
byvshev Evgen טוב, בסדר)))) לא ניסיתי לקבל אוסקר, אבל מה יהיה אינפורמטיבי)))
סרטון נחמד ואינפורמטיבי.
לא משנה איך ובאילו דרכים מתבצע התיקון. התוצאה הסופית חשובה.
תודה, מעניין לראות.
תיקון מנוע הוא משב רוח. הייתי צריך ללכת למכונאי הרכב. הטבח יכול אפילו לתקן
תודה. חשבתי לקנות את המכונית הזו עם מנוע בעירה פנימית כזה. עכשיו אני חושב.
תודה. חשבתי לקנות את המכונית הזו עם מנוע בעירה פנימית כזה. עכשיו אני חושב.
תודה . אני הולך למשרד ביום שני
2.5 טורבו b5254t6 שנת 2008
קשה לומר בוודאות. קודם כל, אבחון מחשב. שאיבת אוויר. שגיאות בהרכבת רתמת המנוע.
ולמען האמת יצא מעניין ואינפורמטיבי, תודה. אני מבוטח לכל מקרה, אני מרכיב מנוע דומה, אם יש לך שאלות, אנא תגיד לי. איך להדק את הברגים של ראש הצילינדר והכיסוי עצמו?
תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG. מומנט הידוק וסדר מכסה
מעוניינים במומנטי הידוק? או להזמין?
ערב טוב . עשה שיפוץ של המנוע. הריצה הראשונה עברה לחמש, לאחר מכן בסרק, המהפכות צפות. אולי נתקל?
שלום. מכונית, שנה, נפח?
מנוע כזה לא הותקן בדור השני של s80, היה B5254T6
, וה-B5254T3 עבר לדור השני של S40
האות t6 או t3 או t11 למשל, זהו שינוי של מנוע ה-2.5T, הוא שונה למשל בהספק של 200 כ"ס, 220 כ"ס, 231 כ"ס
אנא הסבירו מה ההבדל בין המנועים הללו. תודה.
אם לא הסרת את המצמדים מגלי הזיזים, איך סתמת את האטמים?
לפני התקנת גלי הזיזים שים את אטם השמן בצד ההפוך)))))
כל הכבוד, הכל היה בסדר, - השאלה היא איך לקצץ את השסתומים, בבקשה תגיד לי. בגרסאות הישנות של המנוע הזה יש הידראוליקה - בחדש, כפי שכבר שמרת.
אני מחפש פורד קוגו 2.5 טורבו, עם אותו מנוע, איך אני יכול לברר אם יש הידראוליקה או כוסות?
בשסתומי VAZ, התחת היה חם ב-HDTV, הנה, אני לא יודע.
למה מייצרים את המשקפיים, אני גם לא אגיד עכשיו, אבל בשנות התשעים עשיתי את הדסקיות להתאמת השסתומים ב-VAZ 2109 עם ShKh15, מחומם ומלוטש. זה מבוסס על זה ויש לי דעה כזו. יכול להיות כוסות מלט, יש צורך להעלות את הספרות.
אולי. אך לא במקרה נבחר השסתום לגזירה. לזכוכית יש, מכיוון שאני לא יודע בדיוק כמה נכון מבחינה מדעית, התקשות של HDTV (זרם בתדר גבוה) בעומק של 1 מיקרון. לכן, אם שכבה זו נטחנה, אז זה בהחלט יוביל לשינוי מהיר בפערים, מכיוון שהחלק הלא מוקשה של הזכוכית יתבלה במהירות בהשפעת העומס. השסתום אינו שונה בקשיחות במקומות שונים. ובכן, תודה על דעתך. :) אם אני טועה אני חושב שאנשים בקיאים יותר יתקנו).
כן, חיתוך כזה הוא כמו מוצא, בהיעדר אפשרויות אחרות. בקצה השסתום תהיה פלטפורמה שאינה מאונכת לרגל המסתם, מה שיוביל לאחר מכן לשינוי מהיר במרווחים. רצוי מאוד לטחון אותו, עדיף אפילו לטחון את קצה הכוס לגודל הרצוי. אבל כדרך לצאת מהמצב, בסדר!
כל הכבוד, עשית הכל נכון.
זה נראה לי, אבל המכונית כבר התניעה והתחממה קצת, ואז התחיל משחק המשחק עם ההתנעה הראשונה. סל"ד קר צריך להיות גבוה יותר. אגב, איך קבעתם את שלבי התזמון? ריטיינר קנה גלי זיזים? שמרת את מובילי השסתומים הישנים?
זה לא משנה איזו התנעה, אם המנוע קר בהתחלה, המהירות עולה ל-1800 במנועים האלה ונמשכת 10 שניות, ואז יורדת ל-1200 ויורדת בצורה חלקה ל-800.
בבקשה תגיד לי! ב-2-3 השניות הראשונות. התנעת המנוע על אותו מנוע (ford focus st) מנורת לחץ השמן דולקת. שמעתי שמהנדסי וולוו לא הכניסו שסתום סימון למערכת הסיכה, אבל המנורה שלך כבה מיד. מה אתה חושב?
+ תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVT, DSG.
תודה!
בשביל מה משחק? ובכן, מה אתה חושב? מה היה עליי להסתיר בהתחלה הראשונה אם מאוחר יותר אוכל לערוך את הווידאו קליפ לפי הצורך? למען האמת, כן, זו ההשקה השנייה. העניין הוא שפשוט שכחתי להוריד אותו. אבל אני מבטיח לך שהוא לא התחמם. פשוט הדלקתי אותו, נזכרתי בצילום, כיביתי אותו והדלקתי אותו שוב למצלמה. כאן)))). לגבי רצועת הטיימינג. לא קנה את זה. לא פירקתי את גלי הזיזים ולכן לא היה צורך בכך. מובילי השסתומים נמדדו ומכיוון שלמרות הקילומטראז', המרווח בין גזע השסתום למובילים היה בסבילות, הלקוח החליט לא לשנות אותם. כן, גם לי זה יותר קל. אני מקווה שהתשובות שלי סיפקו אותך לחלוטין. כל טוב)!
הנושא מעניין, אבל לא אוהב צילום.
יש לי רכב עם אותו מנוע בדיוק.
הייתה רצועת טיימינג שבורה, החלפתי את כל השסתומים.
אם תרצה, תוכל למצוא את כל הגדלים של דוחפים בקטלוגים המקוריים. השסתומים הותאמו באותו אופן.
זה טוב כשאפשר לקצץ את השסתום, אבל כשזה הפוך - אורך השסתום וגודל הדוחף לא מספיקים, צריך להזמין כוסות יקרות בגודל הנכון.
תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG.
כבר מההתחלה קיוויתי שזה יסתדר כי השקעתי את האוכפים ובהתאם לא יכול להיות מחסור באורך גזע השסתום))).
המנוע הזה הוא B5254T6! B5254T3 - הותקן C30 בשנת 2007. מנוע עתיק
ולדימיר קראצ'ון, על זה אני מדבר. אבל מבחינה מבנית הם זהים.
תיקון עשה זאת בעצמך של מנועי בעירה פנימית, תיבות הילוכים אוטומטיות, CVTs, DSG. ככל הנראה בקושחה בלבד. היה לי רכב כזה ב-2008, היה מנוע 5254t6 - הם ירו 200 כ"ס. כעת המנוע ה-12 הוא 5254t5. 249 HP
מה ההבדל בין המנועים הללו? בבקשה תסביר, אחרת אני באמת לא מבין.
שלום, אנא נסה לצלם עם חצובה, כדי שהידיים שלך יהיו חופשיות והסרטון יהיה מעניין יותר. בהצלחה בהגדלת הערוץ שלך!
תודה למד. תודה על המשאלה!
המנוע הזה הוא לא פורד, אלא פיתוח של וולוו, הוא פשוט הוכנס לפורד כשוולוו הייתה שייכת לפורד
אמרתי שזה מנוע של פורד? כמו שנאמר פשוט תלבש את הפורדים.
![]() |
סרטון (לחץ להפעלה). |
מגניב, יש לי את אותה בעיה עכשיו ב-c40 t5 2006. גם Rimen נשבר. אפשר לקבל ממך עצה?